Dat grote kruis om z'n nek doet me daar ernstig aan twijfelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is het best een aardige jongen hoor.
Yep. Maar sommigen hier vinden een ieder die enigszins religieus is al enorm eng. Daar zal het mee te maken hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is het best een aardige jongen hoor.
Dat is in Delft inmiddels eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
Hij gaat niet op kamers en verhuist gezellig met zijn ouders mee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik zie net op Omroep Zeeland dat hij ook nog eens heel raar op zijn fiets stapt. Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang... Een bijzonder kind, en dat is het.
Het valt me op dat Knevel steeds godsdienstige uitstapjes probeert te maken en dat Thijs het daar dan weer redelijk snel vandaan trekt.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Matige uitzending.. Knevel begint met de dag irritanter te worden.
Maria Sharopova zwaait beide benen over de stang.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik zie net op Omroep Zeeland dat hij ook nog eens heel raar op zijn fiets stapt. Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang... Een bijzonder kind, en dat is het.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang...
Als het mijn stang is, vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef .txt het volgende:
[..]
Maria Sharopova zwaait beide benen over de stang.
Hij deed het, dus het kan blijkbaar...quote:
Op Het Gesprek ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef EdgarD het volgende:
Ik ga naar The Late Show om tijd tot herhaling Sportjournaal te overbruggen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik schat in dat hij geen negen voor gymnastiek had.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien doet hij ook aan turnen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Matige uitzending.. Knevel begint met de dag irritanter te worden.
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef EdgarD het volgende:
Ja, Het Gesprek. Ondanks Frits Barend kijk ik regelmatig. Simpele formats als 1-op-1, En Profile en Helden bevallen me.
Herhalingquote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef .txt het volgende:
Die Robin Williams!!!
"Ik wil de naam van m'n anesthesist nog noemen, maar hij was zo goed dat ik het niet meer weet."
Bij mij is Het Binnenhof van Jaïr favoriet...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef EdgarD het volgende:
Ja, Het Gesprek. Ondanks Frits Barend kijk ik regelmatig. Simpele formats als 1-op-1, En Profile en Helden bevallen me.
Dat zijn inderdaad precies de programma's op Het Gesprek die ik ook altijd kijk. Via de vodcast overigens, dus ze hebben qua kijkcijfers en advertentie-inkomsten zeer weinig aan me.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.
Ligt aan je kabelproviderdinges denk ik, maar bij mij (Ziggo) met Euronews.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar delen ze ook alweer de zender mee?
Ik heb UPC, maar het is idd het kanaal van Euronews, thanks. Vaak vergeet ik gewoon dat Het Gesprek er ook nog is terwijl ze best aardige programma's hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ligt aan je kabelproviderdinges denk ik, maar bij mij (Ziggo) met Euronews.
Wat een debiele en stompzinnige opmerking.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat grote kruis om z'n nek doet me daar ernstig aan twijfelen.
Er komt weer een klapper van een 1op1 aan: Theodor Holman en Prem Radhakishun.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.
Die is al uitgezonden volgens mij, in een ander programma omdat er maar twee minuten beeld was. Of is er een nieuwe opname geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Er komt weer een klapper van een 1op1 aan: Theodor Holman en Prem Radhakishun.
Dat wordt vuurwerk.![]()
![]()
Hoho, niet zo jaloers.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
Als dat mijn zoon was schopte ik hem drie keer per dag de trap op en af.
Dat kun je ook zeggen van Liesbeth Kamerling, Victoria Koblenko, Mariko Peeters, Marianne Thieme e.d..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef Keepertje8 het volgende:
''Meisje dat VWO doet... bepaald niet achterlijk dus.''
Waarmee ze al meteen verraad dat de meerderheid van die meiden inderdaad zo dom als het achtereind van een koe zijn. Stukje opvoeding is dat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |