Mag jij dat zo zeggen? Ja, dat mag jij zo zeggen, dus zo ga jij dat ook zeggen. Wat een gekke gek met gekke ideeën ben je af en toe toch.quote:
Morgen ga ik dit topic eens een goede OP geven. Dat hoort deze reeks wel te krijgenquote:
Twitter Dijkshoorn.quote:Als ik Smeets zie, zie ik de benen van Ria Visser om zijn reet heen geklemd,terwijl hij in haar schoot ploegt en vertelt over vroeger
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
prachtig die museum directeur. wat een beschaving.
Twitter Dijkshoornquote:Wat gaat Smeets doen morgen? Fysiotherapie, dat betekent bij Smeets dat er een schaatster met haar schaambot zijn rug los moet trillen.
Geweldig. Bookmarked.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Check voor de gein de Twitterpagina van Nico Dijkshoorn eens
Idd, zo zouden de gasten eens wat vaker moeten zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
Hm, weet het niet hoor. Dat was ook niet een bijster interessante of charismatische man, integendeel.quote:
Misschien omdat ze hem altijd hetzelfde vragen en hij nog steeds niet van mening is veranderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
Op zich wel een vermakelijke uitzending met een nitwit van een zich journalist noemende populist, een CDA-er die te dom is om uit te leggen wat ie bedoelt en een sportjournalist die al jaren geleden had moeten inzien dat ie zichzelf steeds maar blijft herhalen en zich steeds minder bij de echte feiten houdt.
De museumdirecteur was een verademing.
Behoorlijk gênant voor die museumdirecteur. Sjuul verwachtte volgens mij ook nog een denderend applaus in de studio, dat bleef gelukkig uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die Paradijs die op het laatst nog even inbreekt om los te gaan over het stadsbestuur van Amsterdam om vervolgens naar die beschaafde museumdirecteur te wijzen en keihard te schreeuwen welk een respect de man verdient.... Echt, alsof die man op een compliment van Sjuul Paradijs zit te wachten.![]()
![]()
Yep !quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
Volgens mij kan Mart Smeets maar met weinig mensen opschieten die een talkshow doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een koning die Sjuul. Ik heb echt in een deuk gelegen. Half-stotterend over zijn eigen woorden de meest absurde punten willen maken en dan hopen op bijval die er niet kwam.
Kan die niet wekelijks komen als sidekick ofzo?.
Andries Knevel en Mart Smeets hebben het trouwens niet helemaal op elkaar of wel?
Paradijs is geen CDA'er.quote:
Hij (Dijkshoorn) is sowieso geobsedeerd , zie Frits Spitsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap die obsessie van Dijkshoorn niet om Smeets te bashen?
Ik heb smeets eigenlijk nog nooit: 'Mag jij dat zo zeggen? Ja, dat mag jij zo zeggen, dus zo ga jij dat ook zeggen.' horen zeggen.
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Dijkshoorn nog twitteren?
Doe ik ook nu..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat krijgen we godverdomme nou!? Gaat de PvdA zich profileren?
En dat gaan ze doen via Vogelaar?
Dan kan ik net zo goed naar het ballet op 2 kijken.
Voor de fans van Mart zijn die tweets van Dijkshoorn vast niet leuk jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.
Ik vind het wel een lekkere maffe gekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.
Weliswaar een lieve lekkere maffe gek, maar toch, een maffe gek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel een lekkere maffe gek
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daarom zit ze nog steeds in de tweede kamer.
Fortuyn zou zeggen: Mens ga toch koken..
Tja, ik ben ook geen fan van Vogelaar, maar over Wilders heeft ze gewoon gelijk in mijn ogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daarom zit ze nog steeds in de tweede kamer.
Fortuyn zou zeggen: Mens ga toch koken..
Tuurlijk niet. Die Wilders moeten ze gewoon links laten liggen en hun eigen ding doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef venomsnake het volgende:
over Wilders heeft ze gewoon gelijk in mijn ogen.
Scherpquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die Wilders moeten ze gewoon links laten liggen en hun eigen ding doen.
Maar nee, geen enkele linkse partij kan dat. Gewoon niet op ingaan en lekker laten kankeren.
Wat doen ze? Draad geven, aandacht geven en dezelfde fout als met Fortuyn maken.
In plaats van die gast lekker te laten pielen in de marge maken ze hem heel belangrijk. Eigen schuld, minder zetels. Kan er geen medelijden mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |