Ben ik helemaal met je eens, politiek gezien zijn dit soort uitspraken niet slim, maar het ging me even puur om de vergelijking van haar.quote:
Is ook een sukkel met zijn duckwalk voor Brinkman.quote:
Haha , hoe dom kan je zijn..Alleen Ellaquote:
Ze is zo dom ..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat wil Vogelaar nu eigenlijk proberen? De PVDA nog harder naar beneden schoppen?
Het bewijst maar weer dat dat stomme wijf geen verstand heeft en all the time op de verkeerde plek heeft gezeten. Je bent 'uitgescheten'. Wat doe je dan? Ga je je dan proifileren met dit soort grappen of hou je je even gedeisd want met 'de partij' gaat het niet zo lekker momenteel? Zeg het maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Ben ik helemaal met je eens, politiek gezien zijn dit soort uitspraken niet slim, maar het ging me even puur om de vergelijking van haar.
Nou ik vond de actie van Bos ook geen stijl hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer dat dat stomme wijf geen verstand heeft en all the time op de verkeerde plek heeft gezeten. Je bent 'uitgescheten'. Wat doe je dan? Ga je je dan proifileren met dit soort grappen of hou je je even gedeisd want met 'de partij' gaat het niet zo lekker momenteel? Zeg het maar.
Als ze ooit nog iets van de PvdA had gewild is dat nu wel over.
Ze bewijst de partij hiermee geen dienst. Prima, zeker na het verleden, maar ga dan niet op radio1 lopen brullen dat je in de markt bent voor het burgemeesterschap van Groningen. Da's dom. Zoals Vogelaar inmiddels een ketting kan maken van dommigheden.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:56 schreef Comedylocal het volgende:
Huh??,welke brand
[ afbeelding ]
Huh??,oorlog in Irak
Ja ik moet zeggen, dat ik van deze mensen heel erg blij word.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef .txt het volgende:
Eigenlijk zijn Vogelaar en Frits Wester gewoon hele eerlijke en leuke mensen.
Alleen is hun haar oneerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef .txt het volgende:
Eigenlijk zijn Vogelaar en Frits Wester gewoon hele eerlijke en leuke mensen.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen is hun haar oneerlijk verdeeld
Wat is je agenda van morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P&W of K&B?
Voor mezelf maakt het me eigenlijk weinig uit
Na alles wat ze heeft meegemaakt verbaasd het mij dat ze niet met een Uzi die hele Tweede Kamer uitroeit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef marcodej het volgende:
Het begon met een Wilders-bash, maar het eindigde met een Bos-bash. Wat wil ze nou eigenlijk?
Toch knap dat je tijdens je ministersschap nauwelijks in beeld bent en nu met harde taal komt.
quote:
Karst-T Alert!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef .txt het volgende:
Na alles wat ze heeft meegemaakt verbaasd het mij dat ze niet met een Uzi die hele Tweede Kamer uitroeit.
Wil je dat echt weten dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze zelf niet zeggen wat ze gaan doen.
"Alles doen dat god verboden heeft" lijkt me ook wel een aardig antwoordquote:
Vind dat tasje van Paul ook wel cewlquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
http://twitpic.com/83spr
Mooi vest heeft Tijs aan
Dat commentaar bij die fotoquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
quote:quallekop on June 22, 2009
Die roze vest heb je zeker van Andries geleend... Dat jullie dat evengoed doen terwijl jij uitgelezen standpunten hebben ten aanzien van homoseksualiteit... Moedige mannen! Als het maar geen schorsing oplevert!
En die schijtkop van Van de Brink ook weerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
Ik begrijp niet dat je constant op 'm zit te morren. Op de radio is hij een meester en ook in dit programma vind ik 'm niet slecht of zo. Alhoewel hij wat mij betreft meer op z'n plek is op de radio.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die schijtkop van Van de Brink ook weer![]()
.
Inderdaad, maar tering 19 vakkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heeft dat gozertje vreemde ogen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het niet vanaf het begin gezien, is hij dat gastje in een zwart pak?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |