quote:
Karst-T Alert!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef .txt het volgende:
Na alles wat ze heeft meegemaakt verbaasd het mij dat ze niet met een Uzi die hele Tweede Kamer uitroeit.
Wil je dat echt weten dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze zelf niet zeggen wat ze gaan doen.
"Alles doen dat god verboden heeft" lijkt me ook wel een aardig antwoordquote:
Vind dat tasje van Paul ook wel cewlquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
http://twitpic.com/83spr
Mooi vest heeft Tijs aan
Dat commentaar bij die fotoquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
quote:quallekop on June 22, 2009
Die roze vest heb je zeker van Andries geleend... Dat jullie dat evengoed doen terwijl jij uitgelezen standpunten hebben ten aanzien van homoseksualiteit... Moedige mannen! Als het maar geen schorsing oplevert!
En die schijtkop van Van de Brink ook weerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
Ik begrijp niet dat je constant op 'm zit te morren. Op de radio is hij een meester en ook in dit programma vind ik 'm niet slecht of zo. Alhoewel hij wat mij betreft meer op z'n plek is op de radio.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die schijtkop van Van de Brink ook weer![]()
.
Inderdaad, maar tering 19 vakkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heeft dat gozertje vreemde ogen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het niet vanaf het begin gezien, is hij dat gastje in een zwart pak?
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Fleur over loverboys, is ze daar slachtoffer van geworden?
Welke vakken heeft hij niet gedaan eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
19 vakken ..da's wel erg veel
Waarschijnlijk tekenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke vakken heeft hij niet gedaan eigenlijk?
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef .txt het volgende:
Veel betere politicus dan Brinkman.
Daar erger ik me ook al de hele tijd aan.quote:
Nou goed, je kunt ook niks doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Domme muts die Fleur. Alsof dat wetsontwerp ook maar enig effect zou hebben.
Hey ! Niet aan Fleur komen! Zij houdt de PVV nog enigszins op het rechte pad.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Domme muts die Fleur. Alsof dat wetsontwerp ook maar enig effect zou hebben.
Rechtse pad, bedoel je.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef .txt het volgende:
Hey ! Niet aan Fleur komen! Zij houdt de PVV nog enigszins op het rechte pad.
Die structuur is op zich vrij eenvoudig.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Heerlijk die partijstructuur van de PVV.
Andries is vast trots.quote:
Volgens mij kwam hij het zwaard brengen, maar daar hebben we nu Evert ten Napel voor terug gekregen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Christus is voor onze zonde gestorven en opgestaan: onthoud dat goed!
mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Gezever over de opgestane gristus.
Ik ben weg.
Dat valt wel mee toch. Hij is gewoon een beetje een nerd en saai, maar eng? Mwah.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een eng joch
Domme vraagquote:
MPquote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef EdgarD het volgende:
Het is een lieverd. Snap niet hoe hij als eng of bedreigend kan worden ervaren.
Wel interessant wanneer iemand met zo'n grote intelligentie diepgelovig is. Hij gaat naar Delft, ben benieuwd welke ontwikkeling hij gaat doormaken.
Maar hij blijft braaf bij zijn ouders wonen, dus hij zal vermoedelijk niet al teveel gekke dingen gaan doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef EdgarD het volgende:
Het is een lieverd. Snap niet hoe hij als eng of bedreigend kan worden ervaren.
Wel interessant wanneer iemand met zo'n grote intelligentie diepgelovig is. Hij gaat naar Delft, ben benieuwd welke ontwikkeling hij gaat doormaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |