- wat ga je nu doen?quote:
Godsdienst maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:09 schreef koningdavid het volgende:
Weer een christelijke intellectueel in aantocht.
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef .txt het volgende:
Heftig.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
Inlevingsvermogen van een dooie marmot die Knevel
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.quote:
Hij mag daar toch een paar vragen over stellen in plaats van het direct voetstoots aan te nemen. Heeft te maken met journalistiek en niet met gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.
De bekende Zaanse verhoor methode.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.
Natuurlijk mag hij daar naar vragen, maar de manier waarop was gewoon stotend. Zo oppervlakkig, vraag eens door, van de hak op de tak... Ik vind hem zeer zwak bij emotionele zaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij mag daar toch een paar vragen over stellen in plaats van het direct voetstoots aan te nemen. Heeft te maken met journalistiek en niet met gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik stoorde me er niet aan, maar dat wil niet zeggen dat er niet iets in kan zitten. Ik stoor me bij Knevel meer aan zijn neiging om lettergrepen in te slikken en zijn gekunstelde bruggetjes naar het geloof.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij daar naar vragen, maar de manier waarop was gewoon stotend. Zo oppervlakkig, vraag eens door, van de hak op de tak... Ik vind hem zeer zwak bij emotionele zaken.
Goedele vind ik ook wel geinig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
Volgens mij is dit de enige Belg die ik graag op tv zie.
De OMG, welke omroep is dat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
OMG... NMO geeft geen openheid van zaken.
Hee das nieuw..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
OMG... NMO geeft geen openheid van zaken.
Want daar weet u alles van, meneer Knevel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef Apogist het volgende:
die baas van nio en nmo is wel vermakelijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef Lkw het volgende:
Ik denk... dat we nu weer een erectiestoornisfilmpje krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |