Staat je hardwareversnelling op maximaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Maartel het volgende:
Ik ben toch maar teruggegaan naar itunes 7 omdat 8 hier echt slecht functioneert, alleen krijg ik nu te horen dat mijn iphone niet meer gebruikt kan worden in itunes 7 omdat firmware 3.0 er op staat.. is er een manier om die er (buiten itunes om) af te halen?
Ik kan die opties (in Vista) niet vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Staat je hardwareversnelling op maximaal?
Config - geluiden en audioapparaten- tabje audio - geavanceerd bovenin - prestaties - hardwareversnelling op max zetten.
Dat zou het stotteren moeten verhelpen. In Windows dan.
In de demo-video zag je dat je ook een geluidssignaal kan verzenden die je iPhone afspeelt, ongeacht de lock- en mutestatus, dus als hij ergens in het huis ligt kan je hem horen en terugvinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Dat "find my iphone" is ook niet heel praktisch als je toestel niet gejat is, toch!?!
Mja, als hij slim is zet hij gewoon op de iPhone de "Zoek mijn iPhone" optie uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In de demo-video zag je dat je ook een geluidssignaal kan verzenden die je iPhone afspeelt, ongeacht de lock- en mutestatus, dus als hij ergens in het huis ligt kan je hem horen en terugvinden.
En als hij wél gestolen is kan je dat geluid dus ook laten horen als de iPhone maar aan staat, dan heeft die dief ook wat minder plezier van zijn iPhone.
Gaat dat zo simpel? Oh, lekker danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mja, als hij slim is zet hij gewoon op de iPhone de "Zoek mijn iPhone" optie uit.
Of een complete restore natuurlijk.
Het staat wel diep verstopt bij de MobileMe settings, dus de dief moet wel bekend zijn met de iPhone om daar te gaan zoeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gaat dat zo simpel? Oh, lekker dan.
En misschien kun je die instelling wel 'locken' met een pincode ofzo. Dat je de instelling dus alleen met een code kunt wijzigen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het staat wel diep verstopt bij de MobileMe settings, dus de dief moet wel bekend zijn met de iPhone om daar te gaan zoeken.
Dat kan helaas niet, heb het net nog even geprobeerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
En misschien kun je die instelling wel 'locken' met een pincode ofzo. Dat je de instelling dus alleen met een code kunt wijzigen.
Buienradar werkt hier gewoon. Even synchroniseren misschien, of iPhone een keer herstarten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Update gedraaid en nu liggen al m'n Apps in de war, zal dus handmatig weer al m'n Apps op de goede plek moeten zettenveel Apps doen het niet meer, waaronder de Buienradar App. Komt waarschijnlijk omdat daar nog geen 3.0 update voor beschikbaar is.
Spotlight, Shake To Shuffle en een Blue Tooth headset aansluiten zodat je muziek draadloos kan luisteren is wel tof
Er zijn geen andere aanbieders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Repeat het volgende:
99 euro icm met de i150 van t-mobile. Weet iemand nog wat de gewone iphone hiervoor kostte met dit abo? Hetzelfde ongeveer?
Even afwachten wat ie met andere aanbieders gaat doen.
¤80 voor de 8GB en ¤160 voor de 16GB.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Repeat het volgende:
99 euro icm met de i150 van t-mobile. Weet iemand nog wat de gewone iphone hiervoor kostte met dit abo? Hetzelfde ongeveer?
Even afwachten wat ie met andere aanbieders gaat doen.
Hoe ga je updates enzo installeren dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef Remake het volgende:
Wie wee thier een app of truuk om gewoon muziek te slepen van mijn bureaublad naar de ipod touch?
Itunes en zijn synchroniseer gezeik heb ik eraf gedonderd.
3.0 staat er nu op en ik denk dat ik nu voor een half jaartje wel goed zit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe ga je updates enzo installeren dan?
Ja, hier ook. Versturen stopt op ongeveer 90%quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:08 schreef baard8 het volgende:
waarom wil het mms'en niet bij mij? ondervinden meer mensen er problemen mee?
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom zouden die nu niet komen? Lijkt me sterk.
Animatie werkt niet, Statisch wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Buienradar werkt hier gewoon. Even synchroniseren misschien, of iPhone een keer herstarten?
Via iTunes kan het in elk geval wel als je in de Store kijktquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef Remake het volgende:
[..]
Is er ergens een lijst op apple.com waar je al je aanschaffen uit de store kunt bekijken?
Je kan overal en nergens gewoon iPhones met andere providers kopen hoor. Webwinkels zat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.
quote:Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice
Geïmporteerd toestel. En je moet dan met het toestel naar land van herkomst bij problemen. Zo worden ze door de shops ook regelmatig verkocht. Dus zonder garantie. Zeg niet dat het altijd zo is, er zijn dus shops die hun verantwoordelijkheid kennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan overal en nergens gewoon iPhones met andere providers kopen hoor. Webwinkels zat.
Weet ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geïmporteerd toestel. En je moet dan met het toestel naar land van herkomst bij problemen. Zo worden ze door de shops ook regelmatig verkocht. Dus zonder garantie. Zeg niet dat het altijd zo is, er zijn dus shops die hun verantwoordelijkheid kennen.
In berichten uit 2008 lees ik dat het toen soms lukte. Misschien zijn ondertussen de voorwaarden aangepast? Maar ik kan op de tmobile site niks over de studentenkorting vindne....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef Samonsuke het volgende:
Kan iemand al bevestigen dat het I-150 abonnement met de Iphone3GS met studentenkorting van 20 procent te krijgen is?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef nelisb het volgende:
Tvp! Nog 9 dagen en dan Trouwen!
S'avonds op mijn bruiloft wordt mijn 3GS meegenomen!! Huwelijksnacht wordt kutten.
quote:
Ondanks dat ik de features van de 3GS geweldig vind hou ik mijn 2G nog maar even totdat er een iphone komt zonder cheapass achterkant / er een iphone komt met een oled scherm / mijn 2G het begeeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:27 schreef DaMook het volgende:
Yeah 3.0 werkend op mijn 2g.
Nu maar hopen dat de belcompany hier de 26ste idd mijn 32GB zwarte 3GS binnen heeft. Dan wordt dit mijn reserve toestel met een prepaid kaartje erin.
Ik zie wel nog steeds op tegen het tekenen van een 2jarig contract. Ik heb nog nooit een contract langer dan een jaar gehad. Ik zal iig niet zo gaan zeuren om een omruil actie zoals veel 3G gebruikers nu doen. Ik accepteer het feit dat ik een 2jarig contract ga hebben en koop als het echt een geweldige upgrade is volgend jaar wel een los toestel
.
klopt, maar ik heb dus ook zelfde probleem. Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb itunes er weer opgezet. Op de één of andere manier heeft hij mijn programma's gesynchroniseerd die ik had in mijn lege itunes. Dus ik was grotendeels van mijn applicaties kwijt op de iphone.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Via iTunes kan het in elk geval wel als je in de Store kijkt
Ik heb ook even (heel even) getwijfeldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de features van de 3GS geweldig vind hou ik mijn 2G nog maar even totdat er een iphone komt zonder cheapass achterkant / er een iphone komt met een oled scherm / mijn 2G het begeeft
Natuurlijk wel, needless to say dat nieuwe iphone apps/games steeds meer gebruik gaan maken van de processor capaciteiten van de 3GS, de 3G gebruikers zijn simpelweg de sjaak zijn als het op compatibiliteit op dat gebied aankomt...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef Kremers het volgende:
2jarig contract hoeft geen probleem te zijn, als het maar een goed toestel is![]()
Ik ga er dan ook maar voor het gemak van uit dat ik met de 3GS net als met de 2G weer 2 jaar vooruit kanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef Kremers het volgende:
2jarig contract hoeft geen probleem te zijn, als het maar een goed toestel isJammere is alleen dat mijn twee vorige toestellen nogal crap waren wat mogelijkheden betreft
Wat heeft processorsnelheid te maken met compatibiliteit? Alleen op het gebied van OpenGL ES 2.0 heb je een compatibiliteitsprobleem, maar dat beperkt zich tot spellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, needless to say dat nieuwe iphone apps/games steeds meer gebruik gaan maken van de processor capaciteiten van de 3GS, de 3G gebruikers zijn simpelweg de sjaak zijn als het op compatibiliteit op dat gebied aankomt...
ow dat zou dan wel weer een minpunt zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:59 schreef nelisb het volgende:
Doorschakelen gaat voor zover ik weet altijd buiten de bundel.
25¤cent per minuut bij Vodafone?
Zou het ff checken voordat je dat doet.
Ahhh kent Apple nog niet.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
ik denk niet dat ontwikkelaars zo'n grote groep buitenspel gaan zetten.
Dit vanmorgen in mijn inbox:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef kringspier het volgende:
weet iemand al wanneer quikpwn uitkomt?
quote:Posted: 18 Jun 2009 06:26 PM PDT
With the new OS 3.0 update a lot of people are stuck without an unlock, and they’re waiting for the iPhone Dev Team to create one. On Friday the iPhone Dev Team plans to release ultrasn0w. Ultrasn0w is the name of the Dev Team’s new iPhone 3G unlock software and it’s 100% free just like all the other Dev Team tools are. ultrasn0w will allow you to unlock your iPhone 3G on the new iPhone OS 3.0 firmware. Of course to unlock your AT&T iPhone 3G and install ultrasn0w you will need to jailbreak your iPhone 3G. The jailbreak does not appear to be out right now but Dev Team is working hard to bring it out for us. Please have patience and let the Dev Team do their work! Don’t ask when it’ll be out. I’ll make a post with download links and information on QuickPwn.com homepage, forums, and also update twitter, YouTube, send e-mail notifications to those who subscribed.
Waiting for ultrasn0w? Here’s what we know about it so far.
It’s safe to update to the current iPhone 3.0 baseband - ultrasn0w will work with it, but for future updates such as firmware 3.0.1 (or whichever # the next firmware is) you should hold off on updating and check here first to see if it’s safe to update. Apple may be able to make a baseband update that permanently locks your firmware just as they did with firmware 2.2.1 users.
ultrasn0w will only work with iPhone 3G - iPhone 2G users can still unlock their iPhone using BootNeuter
Just like yellowsn0w, ultrasn0w can be installed from Cydia (Repo URL has not been announced yet)
More information and a guide on how to unlock iPhone 3G with ultrasn0w will be posted once Dev Team has released ultrasn0w and the QuickPwn 3.0 jailbreak!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef nelisb het volgende:
Tvp! Nog 9 dagen en dan Trouwen!
S'avonds op mijn bruiloft wordt mijn 3GS meegenomen!! Huwelijksnacht wordt kutten.
Tot je gaat Photoswappenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:27 schreef Nashje het volgende:
[..]. Sterkte toegewenst aan je vrouwtje. Mijn vriendin klaagt ook al een tijdje dat ik veel minder aandacht voor haar heb sinds ik mijn iPhone heb
.
Vind het ook best moeilijk om 2 liefdes te handelen. Voordeel is dat het niet als vreemdgaan voelt, dat dan weer wel.
Dat zou je mijn vriendin eens moeten proberen te vertellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voordeel is dat het niet als vreemdgaan voelt, dat dan weer wel.
Ik zit bijna te twijfelen. Komende week gaat het abonnement van m'n 3G eindelijk in, maar als ik ineens vanavond of morgen dat ding voor een paar dagen kan unlocken vraag ik me af of ik nog genoeg geduld heb.quote:
Ik heb er nog speciaal aan gedacht om ze terug te zettenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef danko het volgende:
bij mij werkt os 3.0 op de 3G helemaal prima. Een stuk sneller ook! Alleen had ik in de jailbreak een aantal apps verborgen. Deze zijn nu nog steeds weg.. Moet dus nog even wachten tot de jailbreak er weer is om ze terug te halen(tvp)
haha, ik had er al speciaal aan gedacht om die backup app te draaien van JB zodat ik straks alle JB apps weer makkelijk kan restoren. Bij mij staat er links boven overigens niks. Heb die info een keer aangepast met een JB app en naderhand de tekst zelfs leeg gemaakt. Nu blijft de carrier info linksboven ook foetsie. Ach ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb er nog speciaal aan gedacht om ze terug te zetten
Maar ook ik wacht met smart op de jb en bij mij doet 3.0 het als een zonnetje
/Edit: alleen bij mij staat er nog steeds "Ellen" ipv "T-Mobile" linksbovenzelfs na de 3.0 update...
Wat voor back-up app precies? Wat doet ie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef danko het volgende:
[..]
haha, ik had er al speciaal aan gedacht om die backup app te draaien van JB zodat ik straks alle JB apps weer makkelijk kan restoren. Bij mij staat er links boven overigens niks. Heb die info een keer aangepast met een JB app en naderhand de tekst zelfs leeg gemaakt. Nu blijft de carrier info linksboven ook foetsie. Ach ja.
Handig! Wist ik nog niet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef danko het volgende:
Ja die slaat op welke JB apps je allemaal hebt. Na je verse JB hoef je alleen meer die backup app te installeren via cydia en op restore te klikken. Dan worden al die apps automatisch weer geïnstalleerd.
Heb jij al wel een JB dan? Of nog geen OS 3??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Handig! Wist ik nog niet!Ga ik meteen is even bekijken!
Nog geen OS 3quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef danko het volgende:
[..]
Heb jij al wel een JB dan? Of nog geen OS 3??
AptBackup, is te vinden in Cydia.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog geen OS 3Dus als ik eerst even een back-upje van het hele spul kan maken voordat ik die zometeen installeer!
Hoe heet die App? Waar te vinden?
T-mobile prijzen zijn nu nog standaard.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Waar kan ik de Iphone 3Gs het goedkoopst halen? Of zijn de prijzen van T-Mobile standaard?
(Kan ik ook ergens de iPhone halen met een Telfort abbo?)
Ja ik moet zeggen dt hij het 2.2 een stuk vlotter deed. Zeker het laden van Safari en het scrollen tussen apps.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind 3.0 maar traag hoor. Wat een drama.
Hier juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind 3.0 maar traag hoor. Wat een drama.
Jawel hoor. Volledig operationeel 3.0 met alle oude gegevensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Gokje, jij hebt je backup nog niet teruggezet?
bij mij is ie ook echt een stuk snellerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volledig operationeel 3.0 met alle oude gegevens.
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat je dus blijkbaar ook apps kan installeren die geld kosten, zonder je dat je betaaldIk wist dat helemaal niet. Das vast heel lastig of niet
Vet makkelijk, google op jailbreakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat je dus blijkbaar ook apps kan installeren die geld kosten, zonder je dat je betaaldIk wist dat helemaal niet. Das vast heel lastig of niet
En dat gaan we hier ook niet uitleggen ook dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah jailbreak ken ik maar dan kun je nog geen apps uit de iTunes store voor nope krijgen
Ahh alsjeblieft, toe. Ahh please leg nou uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat gaan we hier ook niet uitleggen ook dus.
Dat zegt helemaal niets over hoe het nu zal gaan.. Misschien zinkt er een boot waar een bult toestellen opliggen deze keer? Sja, dan hebben ze wat minder in voorraad!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Dirkos1987 het volgende:
Maar misschien dat mensen weten toen de 3g kwam hoeveel toestellen de winkels toen kregen!
Njah, denk dat de shops de toestellen al eem hebben liggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets over hoe het nu zal gaan.. Misschien zinkt er een boot waar een bult toestellen opliggen deze keer? Sja, dan hebben ze wat minder in voorraad!
Met andere woorden; afwachten meer kun je niet doen
Superquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef danko het volgende:
AptBackup, is te vinden in Cydia.
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-automatisch-terug/
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb een simlock op mij iPhone en heb T-mobile. Kan ik em dan gewoon jailbreaken met PwnageTool? Ja toch?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom hebben ze alleen een Mac versie uitgebracht. Waarom niet tegelijk de Windows versie...zucht...
Gewoon even wachten totdat een mac bezitter een ipsw upload, kan je ondertussen even doneren aan Dev-Teamquote:Het iPhone Dev Team gaat de jailbreaktools gefaseerd uitbrengen, vanwege een aantal bugs en onverwachte wijzigingen. Ze beginnen nu met PwnageTool voor Mac OS X. QuickPwn voor Mac en Windows zullen spoedig volgen.
Ze accepteren geen donaties.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even wachten totdat een mac bezitter een ipsw upload, kan je ondertussen even doneren aan Dev-Team
Klopt, sorryquote:
Ik heb lekker een Mac op mijn Windows-PCquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Merkie het volgende:
PwnageTool 3.0 is er! Alleen waarom geen QuickPwn. Nu moet ik wachten op een custom firmware.
Al een herstel geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds de update naar 3.0 werkt mijn internet niet meer op mijn iPhone. Steeds komt de melding "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" terwijl ik gewoon gebruik maak van het T-Mobile abonnement. Zoektochten op internet leveren vooralsnog weinig resultaat op. Iemand die hier enige oplossing voor weet of is een herstel de enige oplossing?
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klopt, sorry![]()
![]()
Hier komt over een paar minuten een werkende ipws voor 2g;
http://files.getdropbox.c(...)_Custom_Restore.ipsw
Maakt niets uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow heb net ontdekt dat ik QuickPwn nodig heb ipv PwnageTool. Heb vorige keer ook QuickPwn gebruikt. Ik wil ook in augustus mijn iPhone legaal unlocken ( hardwarematig. Ik krijg em pas in augustus van t-mobile. Dus wil dar geen problemen en gedoe mee. Of maakt dat niets uit?
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.htmlquote:
Oh thanks. Eindelijk wat duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maakt niets uit.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.html
Rootpartitie van 1GBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maakt niets uit.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.html
Omdat jij het nut niet snapt is het slecht/onnodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rootpartitie van 1GB. No thanks. Snap het nut er nog steeds niet van.
Heb ik ook gehad...quote:
Allemaal mensen die niet de moeite nemen om even 2 pagina's van een topic door te lezen en dus elke keer dezelfde vragen stellen.quote:
Gooi gewoon na een paar minuten je hele telefoon op slot. Zijn je gegevens ook beschermd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Dat kan helaas niet, heb het net nog even geprobeerd.
Daar is geen enkele betrouwbare bron voor, iedereen lult elkaar maar een beetje na als het hier over gaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.
Ten eerste gaat het hier om 3rd party devs. Ten tweede heb ik geen idee waar je wel op doelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:12 schreef The.Apple het volgende:
Ahhh kent Apple nog niet.....
Hier ook. MN Safari is echt heel veel beter.quote:
Shake to shuffle is wel echt nutteloos imho, aangezien je iPhone unlocked moet zijn en bovendien iPod controls op het scherm moet hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Update gedraaid en nu liggen al m'n Apps in de war, zal dus handmatig weer al m'n Apps op de goede plek moeten zettenveel Apps doen het niet meer, waaronder de Buienradar App. Komt waarschijnlijk omdat daar nog geen 3.0 update voor beschikbaar is.
Spotlight, Shake To Shuffle en een Blue Tooth headset aansluiten zodat je muziek draadloos kan luisteren is wel tof
Ik heb er ook 3 uur mee zitten kloten, maar de oplossing die bij mij hielp is iets wat nergens staat behalve op 1 plek (kwam ik tegen na 3 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:54 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand hier een linkje naar een custom firmware waarvan ik geen 1604 error krijg, ik word er ziek van
Doet je internetverbinding niet meer via 3G? Waarschijnlijk moet je je iPhone opnieuw instellen onder Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk. En dan de gegevens invullen. Zit zelf bij Vodafone en moest het ook weer opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds de update naar 3.0 werkt mijn internet niet meer op mijn iPhone. Steeds komt de melding "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" terwijl ik gewoon gebruik maak van het T-Mobile abonnement. Zoektochten op internet leveren vooralsnog weinig resultaat op. Iemand die hier enige oplossing voor weet of is een herstel de enige oplossing?
Eerst downgraden naar 2.2.1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand al ervaring met het updaten van 3.0GM naar een van de custom firmwares op 2G?
Dan wacht ik ff iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerst downgraden naar 2.2.1. Moet met iTunes 7.5, shift+restore naar 2.2.1 doen, dan krijg je een error. Vervolgens USB-kabel er opnieuw in, dan opnieuw restoren naar 2.2.1, vervolgens shift+restoren naar custom 3.0 firmware. Hoop gedoe, je kan beter even wachten op QuickPwn
.
En wat moet je daar instellen? Hiervoor had ik daar nooit wat staan en werkte het internet ook gewoon. Nu werkt hij alleen nog maar via WiFi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Doet je internetverbinding niet meer via 3G? Waarschijnlijk moet je je iPhone opnieuw instellen onder Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk. En dan de gegevens invullen. Zit zelf bij Vodafone en moest het ook weer opnieuw instellen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Er is nu echte offline navigatiesoftware beschikbaar in de App-store, zo meldt iPhoneclub!!
Er is dus geen internetverbinding nodig om met deze software te navigeren!
Navigon MobileNavigator Europa
wacht ik toch liever op TomTom. Dan kan ik straks mooi vergelijken welke het beste is.
Prijs: 74,99 euro. (is een speciale introductieprijs tot 30 juni)
Ga jij maar wachten, geniet ik nog even van de rodesneeuwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef venomsnake het volgende:
Nou, komop met die PwnageTool voor Windows..
Fok, hoezo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:37 schreef Kremers het volgende:
Zeg, zit ik hier op fok of op tweakers.net
Juist ja, redsn0w is wel simpeler dat quickpwn, geen bin bestandenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:00 schreef Merkie het volgende:
Redsn0w is uit, is hetzelfde als QuickPwn alleen dan met een lelijke UI.
Waarom wil je terug?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier misschien een manier om de Iphone terug te zetten naar firmware 2?
Hmz,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef Merkie het volgende:
Met 0.7.1 kan je toch gewoon direct vanuit de GUI aan de slag? Je hoeft niet met cmd te rommelen volgens mij hoor.
1. Kan met redsn0w ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:16 schreef Skv het volgende:
Als ik een 3G heb zonder jailbreak met 3.0 en ik wil graag voor het eerst jailbreaken:
-kan dat met redsnow?
-raak ik gegevens (progs, instellingen etc) van m'n huidige iPhone kwijt?
-als ik mijn iPhone sync, maakt ie dan nog wel een backup van alle legale programma's?
-is de batterij dan niet tien keer zo snel leeg?
-is de jailbreak te verwijderen?
Sorry voor het aantal vragen, wil alleen niet straks allerlei rare dingen tegenkomen.
Je moet je APN username en password instellen, maar dat moet je kunnen vinden op de T-mobile site. Ik heb de mijne van Vodafone en dat zijn natuurlijk andere gegevens: (APN: live.vodafone.com, login: vodafone: pw: vodafonequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat moet je daar instellen? Hiervoor had ik daar nooit wat staan en werkte het internet ook gewoon. Nu werkt hij alleen nog maar via WiFi.
Wel karig dat nu mijn tool (hood geloof ik) weg is waarmee ik snel internet aan en uit kon zetten. Ik kon daar ook altijd een soort E aanklikken om het internet werkend te krijgen en uit te zetten. Weet iemand waar deze snelkoppeling naar toe ging? Want ik denk dat daar het probleem zit. Dat ik hem nog heb uitstaan.. Dacht eerst dat het Data Roaming was maar als ik die aan of uitvink verandert er weinig.
Met herstellen ga je terug naar de fabrieksinstellingen. In iTunes kan je dan kiezen of je een reservekopie wilt terugzetten of dat je een nieuwe iPhone wilt configureren. De reservekopie is gewoon vanaf het laatste moment dat je synchroniseerde.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef Skv het volgende:
En als ik dat herstellen kies, zet ie dan niet een backup terug van het moment dat ik JB deed? In plaats van een laatste up to date versie?
Om navigon te kunnen gebruiken zonder 75 euro te betalen. Hoewel ik ook nog even moet uitzoeken hoe dat precies moetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb een legale iPhone 3G van T-Mobile. Waarom zou ik willen jailbreaken?
We weten het nou wel, illegale apps, AppSync 3.0, blablabla.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Om navigon te kunnen gebruiken zonder 75 euro te betalen. Hoewel ik ook nog even moet uitzoeken hoe dat precies moet
Evenals links openen in een nieuw venster.quote:
In het binnenland ook, moet nog altijd onbeperkt internet aanvragen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je moet je APN username en password instellen, maar dat moet je kunnen vinden op de T-mobile site. Ik heb de mijne van Vodafone en dat zijn natuurlijk andere gegevens: (APN: live.vodafone.com, login: vodafone: pw: vodafone).
Jij moet T-Mobile inloggegevens hebben; daarmee moet je 3G netwerk weer gewoon gaan werken.
Data roaming zou ik uit laten staan tenzij je weet wat je doet; het kan bakken met geld kosten als je met die functie aan naar het buitenland gaat.
Dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:29 schreef Merkie het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, er staat een zeker AppSync programmaatje in de cydia.hackulo.us repository. Biedt dezelfde funcetionaliteit als de MobileInstallation patch voor 2.x.
www.appulo.usquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb een legale iPhone 3G van T-Mobile. Waarom zou ik willen jailbreaken?
Precies dezelfde programma's en codes en even makkelijk alleen iets minder aantrekkelijke uiterlijk. Niet zo bang zijn altijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:25 schreef Locusta het volgende:
Ik zat er net over na te denken om te gaan jailbreaken met Pwnage Tool of redsn0w, maar ik wacht toch maar ff totdat QuickPwn (voor de Mac) uitkomt. Die heb ik de eerste keer ook gebruikt en dat was easy-peasy![]()
Ik word toch een beetje zenuwachtig als ik lees over 1600-1604 errors enzoen ik ben dan ook weer niet zo'n held met apparaten
Oke... maar waar ik nog niet helemaal wijs uit word is dat ze niet altijd even duidelijk zijn (imho) wanneer je wel/niet kunt gaan jailbreaken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Ad_rem het volgende:
Precies dezelfde programma's en codes en even makkelijk alleen iets minder aantrekkelijke uiterlijk. Niet zo bang zijn altijd.
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Locusta het volgende:
[..]
Oke... maar waar ik nog niet helemaal wijs uit word is dat ze niet altijd even duidelijk zijn (imho) wanneer je wel/niet kunt gaan jailbreaken.
Ik heb een legale T-Mobile gesimlockte (2 maanden oude) iPhone 3G die ik dus net geüpdatet heb met de officiële OS 3.0 release (en die dus al een x eerder gejailbreakt is met QuickPwn). Die is dus prima met beide programma's te jailbreaken? Unlocken hoeft wmb niet.
n00b-vraag, ik weet het. Maar wil toch even duidelijkheid![]()
Ah, oke.... dan maar eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Ad_rem het volgende:
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.
Ik zit zelf in dezelfde situatie als jou namelijk. Unlocken is voor mij ook niet nodig aangezien we nog een hele tijd aan het abbo vastzitten. Als je windows gebruikt kun je alleen jailbreaken met redsnow.
Jaja, geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Locusta het volgende:
Ah, oke.... dan maar eens aan de slag![]()
*bibber*
Easy as pie tochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jaja, geluktHeb redsn0w gebruikt
![]()
Krijg wel een time-out (Unaible to load / Netwerk error) error bij Cydia trouwens
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ad_rem het volgende:
Easy as pie tochJa servers van Cydia hebben problemen op het moment.. Heeft iedereen last van.
helaas alleen met ABO en simlock.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef nelisb het volgende:
Ik ben nu in Barcelona. Eens kijken of er een 3GS te scoren valt,aangezien hij sinds gisteren in de verkoop is.
De post boven jou heeft dus niets met jailbreaken te maken.quote:QuickPwn wordt alleen gebruikt om de recovery mode te hacken.
Na een restore moet je alles opnieuw syncen ja, is dat zo'n probleem? Het duurt alleen even.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil mijn iPhone niet Jailbraiken, alleen updaten naar 3.0.
Inmiddels met hoop gestoei, hersteld en laatste herstelpunt erop gezet. Gevolg: iPhone = 3.0 al me telefoonnummers, SMS'jes en foto's zijn terug, alleen me 6 pagina's met applicatie's zijn verdwenen :|
Dan heb je die niet gesynchroniseerd. Kan je allemaal gewoon instellen in iTunes hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef Mascleta het volgende:
Hij zegt dat Sync is voltooid, Muziek enzo heb ik terug, Apps niet
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de foto's ook iets scherper genomen worden met 3.0
Dit is echt 100% onzinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:
http://www.wired.com/gadg(...)kes-camera-less-bad/
goed nieuws dus
nou, mijn t-mobile logotje is nog steeds prachtig.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Merkie het volgende:
Ander probleempje, de naam van de provider is waziger in 3.0. Screenshots ter verduidelijking:
2.2.1
[ afbeelding ]
3.0
[ afbeelding ]
Bij 3.0 is de afstand tussen de letters van "NL KPN" kleiner en lijkt de tekst waziger?
Nog geen last vanquote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had het eerder ook al gemeld, maar krijg geen reactie.. dus nog ff keer proberen:
Ik heb een probleem met smsen sinds 3.0. Naar sommige mensen kan ik geen smsen meer sturen:
[ afbeelding ]
Bij het versturen van een sms krijg ik na een paar seconden een (!) naast het bericht. Als je daar op klikt staat dat het smsje niet verzonden is. In de afbeelding verstuur ik meerdere smsjes (die later allemaal niet verzonden zijn), maar ook als ik 1 sms verstuur krijg ik dit.
Als ik het gesprek van die persoon verwijder kan ik weer 1 a 2 smsen versturen voordat ik weer op hetzelfde probleem loop. Dit probleem had ik voor 3.0 nog niet.
Het raarste is wel dat ik dit probleem heb met de belangrijkste personen die ik sms, zoals mijn vriendin. Ik kan overigens gewoon smsen naar andere personen.
Iemand herkent dit probleem?
Bij de 3Gs welquote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef venomsnake het volgende:
Best goede kwaliteit geeft Cycorder..![]()
Ik mot dat ding toch maar even jailbreaken straks.
Echt debiel dat Apple deze functie niet gewoon zelf toepast.![]()
Het wachten is nu gewoon op het moment dat iemand cycorder gaat inpassen in de 3.0 software oid, en je hebt hetzelfde op de 3gquote:
Had ik al wel gedaan en ik heb vanmorgen al gejailbreakedquote:Op zondag 21 juni 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Lijkt erop dat je niet kunt jailbreaken als je al had geupdate naar 3.0
Pff lees nou eens gewoon;quote:Op zondag 21 juni 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Lijkt erop dat je niet kunt jailbreaken als je al had geupdate naar 3.0
Sinds wanneer krijg je als je cycorder installeert er meteen een autofocus lens bij en een extra megapixel?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het wachten is nu gewoon op het moment dat iemand cycorder gaat inpassen in de 3.0 software oid, en je hebt hetzelfde op de 3g![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)3g-jailbreak-os-3-0/
Ja en ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Is die fokking jailbreak voor 3.0 er nou al of hoe zit dat? En als je hebt gejailbreaked, kun je toch ook nog apps kopen? TomTom ben ik van plan gewoon te kopen. Heb geen zin in dat gezeik met updates elke keer.
Voor de 1000e keer: jailbreaken voegt alleen functionaliteit toe, er wordt niks gewijzigd of weggehaald.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Is die fokking jailbreak voor 3.0 er nou al of hoe zit dat? En als je hebt gejailbreaked, kun je toch ook nog apps kopen? TomTom ben ik van plan gewoon te kopen. Heb geen zin in dat gezeik met updates elke keer.
Het enige wat jailbreaken doet is een extra icoontje op je homescreen plaatsen genaamd Cydia. Voor de rest verandert er weinig.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Studentenkortingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
Achterlijke t-mobile. Nergens informatie te vinden over studentenkorting. In de winkel hebben ze geen folders en verwijzen ze je naar de site, maar je raadt het al...
Ik heb dit ook af-en-toe, opnieuw inpluggen lost het altijd op..quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef timbob het volgende:
Het knopje van m'n koptelefoon werkt vaak niet meer, en de mic daarmee ook niet, handig als je probeert te bellen... Ligt dit aan de koptelefoon, of kan die poort stuk zijn?
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben?
quote:
quote:
Ik zit nu in mijn vierde studiejaar en heb er nog nooit wat over gehoordquote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
Achterlijke t-mobile. Nergens informatie te vinden over studentenkorting. In de winkel hebben ze geen folders en verwijzen ze je naar de site, maar je raadt het al...
Daar is dus geen zinnig woord over te zeggen aangezien je nergens de voorwaarden kunt vindenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn vierde studiejaar en heb er nog nooit wat over gehoordEn volgens mij geldt studentenkorting niet voor iPhone abo's.
Voor mij maakt het niet zo heel veel meer uit, gezien ik in oktober afstudeer.
Redsn0w is makkelijker.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef ook_gek het volgende:
is er niet een goeie custom firmware 3.0 uit.
Dan is het helemaal makkelijk. Shift restore en klaar.
Voor de dummies zeg maar
Ik heb dit eigenlijk nu altijd, en als ik het knopje wil gebruiken moet ik vaak draaien als een kluisenkraker en om de paar mm proberen of de aansluiting goed zit door het knopje te proberen..quote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb dit ook af-en-toe, opnieuw inpluggen lost het altijd op..
En hoe bevalt het?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef venomsnake het volgende:
Zo, heb de iphone inmiddels aan de jailbreak.
Eerst maar eens even lekker in Cydia rondneuzen nu.
Nou dat lijkt me niet.quote:
Prima hoor..quote:
Met een custom firmware moet je shift+restoren en dus een reservekopie terugzetten en alles opnieuw syncen. Met redsn0w kan je gewoon updaten, hoef je geen reservekopie terug te zetten en hoef je niet opnieuw te syncen. Veel makkelijker dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet.
Een custom firmware is kwestie van iphone in recovery mode zetten. Shirt herstellen en na 5min is het klaar niks aan de hand.
IPV eerst update naar 3.0 dan aan redsn0w hangen om die weer z'n werk te laten doen. Waar ook met grote regelmaat fouten in naar voren komen.
Maar opnieuw syncen is toch geen probleem. Dat is zo gebeurd?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met een custom firmware moet je shift+restoren en dus een reservekopie terugzetten en alles opnieuw syncen. Met redsn0w kan je gewoon updaten, hoef je geen reservekopie terug te zetten en hoef je niet opnieuw te syncen. Veel makkelijker dus.
Is niet zo gebeurd. Reservekopie terugzetten duurt minimaal een halfuur en mijn muziek terugsyncen duurt ook minimaal een halfuur. Met redsn0w ben je in een kwartiertje klaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar opnieuw syncen is toch geen probleem. Dat is zo gebeurd?
Ik wacht nog even met 3.0 omdat een groot aantal programma nog niet lekker willen werken met 3.0
Via Maps is klote, 3x verkeerde afslag omdat je het niet goed kan zien en je ook niet fijn toegesproken wordt door een zekere Evaquote:Op zondag 21 juni 2009 21:13 schreef TC03 het volgende:
Hebben er al mensen genavigeerd met hun iPhone? En hoe ging dat?
Dat zie ik inderdaad ook net!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef TC03 het volgende:
Navigon is wel verkrijgbaar in de AppStore, werkt wel puik volgens mij.
Jep, al moet je voor 3.0 natuurlijk wachten op ultrasn0w.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef -Menn0- het volgende:
Wie heeft hier zijn 3g simlock vrij gemaakt? En hoe? Via Yellowsnow?
Nee hier niet, terwijl ik toch 1600 smsjes heb en iets van 300 contactsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
laat maar. Is al gefixt
.
Duurt het bij jullie trouwens het maken van een reserkopie ook zo lang? Langer dan een half uur iig.
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeurenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jailbreak uitgevoerd. Dat appsync gebeuren is me allemaal te moeilijk. Ik ben aan het twijfelen of ik Navigon moet kopen, of wachten op TomTom. Iemand al Navigon geprobeerd?
Volgens mij staat er 2.2.1 op.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, al moet je voor 3.0 natuurlijk wachten op ultrasn0w.
Ik wilde ook al een reactie plaatsen, maar ik kom vaak net wat te grof overquote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeuren? AppSync installeren en vervolgens jezelf uitleven op http://appulo.us/appdb/. Ik zie geen enkele stap die ook maar enigszins de schijn heeft dat het moeilijk is.
Yellowsn0w werkt niet met 2.2.1.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 2.2.1 op.
Dan moet ik eerst jailbreaken en in cydia dan yellowsnow downloaden, toch?
Wat kunnen de redenen zijn dat het lang duurt? Heb wel 1,2 Gig aan apps en games en 5 Gig aan muziek en overig is bij mij 900 mb. Waar dat vandaan komt weeknie. Tijdens synchroniseren liep iTunes vast dus heb ik het moeten afsluiten. Hij ging toen van 600 naar 900 :S.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee hier niet, terwijl ik toch 1600 smsjes heb en iets van 300 contacts
Unlocktool is er nog niet. Moet je ff op wachten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ai, wat moet ik dan hebben ?
Ultrasn0w, is alleen voor 3.0. Kan elk moment uitkomenquote:
Yessir.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg em deze week waarschijnlijk onder m'n hoede om te unlocken
Dus dan update ik naar 3.0, dan jailbreaken, dan cydia and finally ultrasn0w![]()
wat doet appsync anders dan Installous dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeuren? AppSync installeren en vervolgens jezelf uitleven op http://appulo.us/appdb/. Ik zie geen enkele stap die ook maar enigszins de schijn heeft dat het moeilijk is.
Wellicht dat dat het is? 1,2 gb aan apps?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wat kunnen de redenen zijn dat het lang duurt? Heb wel 1,2 Gig aan apps en games en 5 Gig aan muziek en overig is bij mij 900 mb. Waar dat vandaan komt weeknie. Tijdens synchroniseren liep iTunes vast dus heb ik het moeten afsluiten. Hij ging toen van 600 naar 900 :S.
Raar gedoe.
AppSync zorgt ervoor dat gehacke .ipa's werken.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef Skv het volgende:
[..]
wat doet appsync anders dan Installous dan?
Apps moet je synchroniseren, die zitten niet bij de backup inbegrepen aangezien ze toch al op je computer staan.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het is? 1,2 gb aan apps?
De apps die je vanaf je iPhone koopt toch niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apps moet je synchroniseren, die zitten niet bij de backup inbegrepen aangezien ze toch al op je computer staan.
Die worden bij het synchroniseren automatisch op je computer gezetquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De apps die je vanaf je iPhone koopt toch niet?
Aha. En apps die je via ipa in iTunes laadt, worden die ook in iTunes opgeslagen of moet je het bronbestand behouden?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die worden bij het synchroniseren automatisch op je computer gezet. Dus wel
.
Heb dat nog nooit gebruikt (althans niet dat ik weet) en kan toch gekraakte ipa's gebruiken. Wordt dat standaard bij de jailbreak geinstalleerd. Want het staat er bij mij nergens tussen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
AppSync zorgt ervoor dat gehacke .ipa's werken.
Nee, wordt niet standaard geïnstalleerd. Vreemd dat je gekraakte .ipa's kan gebruiken, bij mij kon dat niet zonder AppSync.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gebruikt (althans niet dat ik weet) en kan toch gekraakte ipa's gebruiken. Wordt dat standaard bij de jailbreak geinstalleerd. Want het staat er bij mij nergens tussen.
Alleen het updaten doet ie nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, wordt niet standaard geïnstalleerd. Vreemd dat je gekraakte .ipa's kan gebruiken, bij mij kon dat niet zonder AppSync.
quote:Nieuwe versie Redsn0w 0.7.2 voor Windows en Mac
Blijkbaar zaten er nog wat kleine bugs in Redsn0w. Nadat er eerder al een update voor Windows (0.7.1) werd vrijgegeven is er vandaag een update voor beide besturingssystemen verschenen. De downloadlocaties voor Redsn0w 0.7.2 voor Windows en Mac zijn op de site van het Dev Team te vinden. Deze versie lost problemen op die sommige mensen met de software hadden. Heb je redsn0w al succesvol toegepast, dan hoef je niets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |