Staat je hardwareversnelling op maximaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Maartel het volgende:
Ik ben toch maar teruggegaan naar itunes 7 omdat 8 hier echt slecht functioneert, alleen krijg ik nu te horen dat mijn iphone niet meer gebruikt kan worden in itunes 7 omdat firmware 3.0 er op staat.. is er een manier om die er (buiten itunes om) af te halen?
Ik kan die opties (in Vista) niet vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Staat je hardwareversnelling op maximaal?
Config - geluiden en audioapparaten- tabje audio - geavanceerd bovenin - prestaties - hardwareversnelling op max zetten.
Dat zou het stotteren moeten verhelpen. In Windows dan.
In de demo-video zag je dat je ook een geluidssignaal kan verzenden die je iPhone afspeelt, ongeacht de lock- en mutestatus, dus als hij ergens in het huis ligt kan je hem horen en terugvinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Dat "find my iphone" is ook niet heel praktisch als je toestel niet gejat is, toch!?!
Mja, als hij slim is zet hij gewoon op de iPhone de "Zoek mijn iPhone" optie uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In de demo-video zag je dat je ook een geluidssignaal kan verzenden die je iPhone afspeelt, ongeacht de lock- en mutestatus, dus als hij ergens in het huis ligt kan je hem horen en terugvinden.
En als hij wél gestolen is kan je dat geluid dus ook laten horen als de iPhone maar aan staat, dan heeft die dief ook wat minder plezier van zijn iPhone.
Gaat dat zo simpel? Oh, lekker danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mja, als hij slim is zet hij gewoon op de iPhone de "Zoek mijn iPhone" optie uit.
Of een complete restore natuurlijk.
Het staat wel diep verstopt bij de MobileMe settings, dus de dief moet wel bekend zijn met de iPhone om daar te gaan zoeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gaat dat zo simpel? Oh, lekker dan.
En misschien kun je die instelling wel 'locken' met een pincode ofzo. Dat je de instelling dus alleen met een code kunt wijzigen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het staat wel diep verstopt bij de MobileMe settings, dus de dief moet wel bekend zijn met de iPhone om daar te gaan zoeken.
Dat kan helaas niet, heb het net nog even geprobeerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
En misschien kun je die instelling wel 'locken' met een pincode ofzo. Dat je de instelling dus alleen met een code kunt wijzigen.
Buienradar werkt hier gewoon. Even synchroniseren misschien, of iPhone een keer herstarten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Update gedraaid en nu liggen al m'n Apps in de war, zal dus handmatig weer al m'n Apps op de goede plek moeten zettenveel Apps doen het niet meer, waaronder de Buienradar App. Komt waarschijnlijk omdat daar nog geen 3.0 update voor beschikbaar is.
Spotlight, Shake To Shuffle en een Blue Tooth headset aansluiten zodat je muziek draadloos kan luisteren is wel tof
Er zijn geen andere aanbieders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Repeat het volgende:
99 euro icm met de i150 van t-mobile. Weet iemand nog wat de gewone iphone hiervoor kostte met dit abo? Hetzelfde ongeveer?
Even afwachten wat ie met andere aanbieders gaat doen.
¤80 voor de 8GB en ¤160 voor de 16GB.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Repeat het volgende:
99 euro icm met de i150 van t-mobile. Weet iemand nog wat de gewone iphone hiervoor kostte met dit abo? Hetzelfde ongeveer?
Even afwachten wat ie met andere aanbieders gaat doen.
Hoe ga je updates enzo installeren dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef Remake het volgende:
Wie wee thier een app of truuk om gewoon muziek te slepen van mijn bureaublad naar de ipod touch?
Itunes en zijn synchroniseer gezeik heb ik eraf gedonderd.
3.0 staat er nu op en ik denk dat ik nu voor een half jaartje wel goed zit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe ga je updates enzo installeren dan?
Ja, hier ook. Versturen stopt op ongeveer 90%quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:08 schreef baard8 het volgende:
waarom wil het mms'en niet bij mij? ondervinden meer mensen er problemen mee?
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom zouden die nu niet komen? Lijkt me sterk.
Animatie werkt niet, Statisch wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Buienradar werkt hier gewoon. Even synchroniseren misschien, of iPhone een keer herstarten?
Via iTunes kan het in elk geval wel als je in de Store kijktquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef Remake het volgende:
[..]
Is er ergens een lijst op apple.com waar je al je aanschaffen uit de store kunt bekijken?
Je kan overal en nergens gewoon iPhones met andere providers kopen hoor. Webwinkels zat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.
quote:Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice
Geïmporteerd toestel. En je moet dan met het toestel naar land van herkomst bij problemen. Zo worden ze door de shops ook regelmatig verkocht. Dus zonder garantie. Zeg niet dat het altijd zo is, er zijn dus shops die hun verantwoordelijkheid kennen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan overal en nergens gewoon iPhones met andere providers kopen hoor. Webwinkels zat.
Weet ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geïmporteerd toestel. En je moet dan met het toestel naar land van herkomst bij problemen. Zo worden ze door de shops ook regelmatig verkocht. Dus zonder garantie. Zeg niet dat het altijd zo is, er zijn dus shops die hun verantwoordelijkheid kennen.
In berichten uit 2008 lees ik dat het toen soms lukte. Misschien zijn ondertussen de voorwaarden aangepast? Maar ik kan op de tmobile site niks over de studentenkorting vindne....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef Samonsuke het volgende:
Kan iemand al bevestigen dat het I-150 abonnement met de Iphone3GS met studentenkorting van 20 procent te krijgen is?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef nelisb het volgende:
Tvp! Nog 9 dagen en dan Trouwen!
S'avonds op mijn bruiloft wordt mijn 3GS meegenomen!! Huwelijksnacht wordt kutten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |