Maakt niets uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow heb net ontdekt dat ik QuickPwn nodig heb ipv PwnageTool. Heb vorige keer ook QuickPwn gebruikt. Ik wil ook in augustus mijn iPhone legaal unlocken ( hardwarematig. Ik krijg em pas in augustus van t-mobile. Dus wil dar geen problemen en gedoe mee. Of maakt dat niets uit?
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.htmlquote:
Oh thanks. Eindelijk wat duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maakt niets uit.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.html
Rootpartitie van 1GBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maakt niets uit.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)rzameltopic-osx.html
Omdat jij het nut niet snapt is het slecht/onnodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rootpartitie van 1GB. No thanks. Snap het nut er nog steeds niet van.
Heb ik ook gehad...quote:
Allemaal mensen die niet de moeite nemen om even 2 pagina's van een topic door te lezen en dus elke keer dezelfde vragen stellen.quote:
Gooi gewoon na een paar minuten je hele telefoon op slot. Zijn je gegevens ook beschermd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Dat kan helaas niet, heb het net nog even geprobeerd.
Daar is geen enkele betrouwbare bron voor, iedereen lult elkaar maar een beetje na als het hier over gaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat T-Mobile een contract voor vijf jaar met Apple heeft gesloten. En die zijn nog niet om.
Ten eerste gaat het hier om 3rd party devs. Ten tweede heb ik geen idee waar je wel op doelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:12 schreef The.Apple het volgende:
Ahhh kent Apple nog niet.....
Hier ook. MN Safari is echt heel veel beter.quote:
Shake to shuffle is wel echt nutteloos imho, aangezien je iPhone unlocked moet zijn en bovendien iPod controls op het scherm moet hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Update gedraaid en nu liggen al m'n Apps in de war, zal dus handmatig weer al m'n Apps op de goede plek moeten zettenveel Apps doen het niet meer, waaronder de Buienradar App. Komt waarschijnlijk omdat daar nog geen 3.0 update voor beschikbaar is.
Spotlight, Shake To Shuffle en een Blue Tooth headset aansluiten zodat je muziek draadloos kan luisteren is wel tof
Ik heb er ook 3 uur mee zitten kloten, maar de oplossing die bij mij hielp is iets wat nergens staat behalve op 1 plek (kwam ik tegen na 3 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:54 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand hier een linkje naar een custom firmware waarvan ik geen 1604 error krijg, ik word er ziek van
Doet je internetverbinding niet meer via 3G? Waarschijnlijk moet je je iPhone opnieuw instellen onder Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk. En dan de gegevens invullen. Zit zelf bij Vodafone en moest het ook weer opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds de update naar 3.0 werkt mijn internet niet meer op mijn iPhone. Steeds komt de melding "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" terwijl ik gewoon gebruik maak van het T-Mobile abonnement. Zoektochten op internet leveren vooralsnog weinig resultaat op. Iemand die hier enige oplossing voor weet of is een herstel de enige oplossing?
Eerst downgraden naar 2.2.1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand al ervaring met het updaten van 3.0GM naar een van de custom firmwares op 2G?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |