Nee hier niet, terwijl ik toch 1600 smsjes heb en iets van 300 contactsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
laat maar. Is al gefixt
.
Duurt het bij jullie trouwens het maken van een reserkopie ook zo lang? Langer dan een half uur iig.
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeurenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jailbreak uitgevoerd. Dat appsync gebeuren is me allemaal te moeilijk. Ik ben aan het twijfelen of ik Navigon moet kopen, of wachten op TomTom. Iemand al Navigon geprobeerd?
Volgens mij staat er 2.2.1 op.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, al moet je voor 3.0 natuurlijk wachten op ultrasn0w.
Ik wilde ook al een reactie plaatsen, maar ik kom vaak net wat te grof overquote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeuren? AppSync installeren en vervolgens jezelf uitleven op http://appulo.us/appdb/. Ik zie geen enkele stap die ook maar enigszins de schijn heeft dat het moeilijk is.
Yellowsn0w werkt niet met 2.2.1.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 2.2.1 op.
Dan moet ik eerst jailbreaken en in cydia dan yellowsnow downloaden, toch?
Wat kunnen de redenen zijn dat het lang duurt? Heb wel 1,2 Gig aan apps en games en 5 Gig aan muziek en overig is bij mij 900 mb. Waar dat vandaan komt weeknie. Tijdens synchroniseren liep iTunes vast dus heb ik het moeten afsluiten. Hij ging toen van 600 naar 900 :S.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee hier niet, terwijl ik toch 1600 smsjes heb en iets van 300 contacts
Unlocktool is er nog niet. Moet je ff op wachten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ai, wat moet ik dan hebben ?
Ultrasn0w, is alleen voor 3.0. Kan elk moment uitkomenquote:
Yessir.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg em deze week waarschijnlijk onder m'n hoede om te unlocken
Dus dan update ik naar 3.0, dan jailbreaken, dan cydia and finally ultrasn0w![]()
wat doet appsync anders dan Installous dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan het AppSync-gebeuren? AppSync installeren en vervolgens jezelf uitleven op http://appulo.us/appdb/. Ik zie geen enkele stap die ook maar enigszins de schijn heeft dat het moeilijk is.
Wellicht dat dat het is? 1,2 gb aan apps?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wat kunnen de redenen zijn dat het lang duurt? Heb wel 1,2 Gig aan apps en games en 5 Gig aan muziek en overig is bij mij 900 mb. Waar dat vandaan komt weeknie. Tijdens synchroniseren liep iTunes vast dus heb ik het moeten afsluiten. Hij ging toen van 600 naar 900 :S.
Raar gedoe.
AppSync zorgt ervoor dat gehacke .ipa's werken.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef Skv het volgende:
[..]
wat doet appsync anders dan Installous dan?
Apps moet je synchroniseren, die zitten niet bij de backup inbegrepen aangezien ze toch al op je computer staan.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het is? 1,2 gb aan apps?
De apps die je vanaf je iPhone koopt toch niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apps moet je synchroniseren, die zitten niet bij de backup inbegrepen aangezien ze toch al op je computer staan.
Die worden bij het synchroniseren automatisch op je computer gezetquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De apps die je vanaf je iPhone koopt toch niet?
Aha. En apps die je via ipa in iTunes laadt, worden die ook in iTunes opgeslagen of moet je het bronbestand behouden?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die worden bij het synchroniseren automatisch op je computer gezet. Dus wel
.
Heb dat nog nooit gebruikt (althans niet dat ik weet) en kan toch gekraakte ipa's gebruiken. Wordt dat standaard bij de jailbreak geinstalleerd. Want het staat er bij mij nergens tussen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
AppSync zorgt ervoor dat gehacke .ipa's werken.
Nee, wordt niet standaard geïnstalleerd. Vreemd dat je gekraakte .ipa's kan gebruiken, bij mij kon dat niet zonder AppSync.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gebruikt (althans niet dat ik weet) en kan toch gekraakte ipa's gebruiken. Wordt dat standaard bij de jailbreak geinstalleerd. Want het staat er bij mij nergens tussen.
Alleen het updaten doet ie nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, wordt niet standaard geïnstalleerd. Vreemd dat je gekraakte .ipa's kan gebruiken, bij mij kon dat niet zonder AppSync.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |