quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wa tjij allemaal zei over dat scrobllen en zo
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
http://www.last.fm/help/faqquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.
D'oh!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.
Als je jouwe dan ook even hier post ofzoquote:
Die had ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.iPod synchronyzen lukt me wel, maar ik luister ‘on the road’ nog met een discman.
[ afbeelding ]
Omdat je te weinig hebt geluisterd. Ik zie 600 nummers bij jou staan. Als dat 6000 is, zul je zien dat het stukken meer aansluit op je smaak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Ik zal me er nog eens in verdiepen, ik luisterde steeds naar zo'n last.fm zender en die draaide steeds niet wat ik wilde. Wat BS zegt is voor mij een raadsel, voor jullie zijn al die dingen zo gewoon.
King without a Crownquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
Your musical compatibility with toma88 is Very High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Pete Philly & Perquisite, Matisyahu, Sam Sparro and Editors.
Zie je dat rode icoontje in mn balk van het profiel? Naast het fobo icoontje.. Bovendien had ik je net toegevoegd, dus als je dat accepteert dan sta ik standaard in je lijst. En anders is het Breach20quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef toma het volgende:
[..]
King without a Crown
Wat was jouw account?
Start vanzelf op als jij muziek gaat luisteren. Dus ja, maar je merkt er niks van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Moet ik dat last.fm programmatje de hele tijd aan laten staan?
Je luistert ook Johnny Cashquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
Zal Arsenal eens downloaden. Ken ze eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
Hehe, doordat BS net over Arsenal begon, net weer even hun beste cd opgezet. Doet me meteen weer denken aan zwoele zomeravonden waar je tot diep in de nacht buitenzit met een biertje
http://www.last.fm/music/Foo+Fighters/Skin+And+Bonesquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
Als je dat nummer tof vond, eerder in dit topic, dan moet je het album The Outsides wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
Zal Arsenal eens downloaden. Ken ze eigenlijk niet
Heb je m'n avater wel eens gezien?quote:
Mwoah.. the Verve vind ik niet zo geweldig. Een paar leuke nummers maar het kan me niet zo boeien.quote:Ik mis alleen een beetje Richard Ashcorft/The Verve, in jouw lijstje..
Kan jij ze er bij mij opknallen? Ik kan zo snel niet wat goeds vinden. Je hebt iig de rechten op de schijf waar het terecht zou moeten; music #-j dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
Hehe, doordat BS net over Arsenal begon, net weer even hun beste cd opgezet. Doet me meteen weer denken aan zwoele zomeravonden waar je tot diep in de nacht buitenzit met een biertje
Johnny Cash - Hurt, scoort bij mij altijd wel redelijk hoog. Maar huilen gaat te ver. En er zijn altijd wel nummers die je persoonlijk raken omdat je het na of in een bepaalde periode luistert, die dus herinneringen oproepen. Over het algemeen valt het wel mee bij mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Is er ook muziek waar jullie bijna altijd van moeten huilen?
Of is dat nou weer een enorme homovraag?
Huilen doe ik niet vaak maar ik kan wel geëmotioneerd raken van muziek. Het enige nummer wat nou in m'n hoofd schiet is Hurt van Johnny Cash, dat raakt me wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Is er ook muziek waar jullie bijna altijd van moeten huilen?
Of is dat nou weer een enorme homovraag?
Ik wist niet dat dat konquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan jij ze er bij mij opknallen? Ik kan zo snel niet wat goeds vinden. Je hebt iig de rechten op de schijf waar het terecht zou moeten; music #-j dus.
Nee, de lyrics zijn al steengoed. En die breekbaarheid van zijn stem, je hoort gewoon dat zijn lichaam toen al op was. Ik krijg al kippenvel nu ik dit typ.quote:
Ja inderdaad. Cash kan sommige dingen zo prachtig brengen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, de lyrics zijn al steengoed. En die breekbaarheid van zijn stem, je hoort gewoon dat zijn lichaam toen al op was. Ik krijg al kippenvel nu ik dit typ.
En hij deed hetzelfde toen hij One coverde. Dat vind ik ook mooier dan het origineel.
Dat wist ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef toma het volgende:
Hurt is echt geniaal. Hij heeft het alleen niet zelf geschreven. Volgens mij is het van Nine Inch Nails.
Ik snap die 53% nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef toma het volgende:
Heb laatst die film gezien over Cash. Echt een geweldige film![]()
Die acteur is na die film zelfs gestopt met acteren en gaan zingen hoorde ik.
Heb trouwens vandaag m'n desktop opgefleurd
[ link | afbeelding ]
Wow, het begint nu ook je hersenen aan te tasten? Of wat moeten we uit deze opmerking halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
Hoi en doei tegelijk. Net online, maar trek het nu al niet meer.
Mijn leven is een sinusplot.
Ups and downs? Buiken en knopen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
Hoi en doei tegelijk. Net online, maar trek het nu al niet meer.
Mijn leven is een sinusplot.
Wel met veel geluk. Steeds als ik opzij keek zag ik weer dat die keeper van Egypte op de grond lag.quote:
Lijkt wel fucked op photoshopquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Doequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
Operatie gelukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten, terwijl een boer uit Tubbergen naar de Bijlmer moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
hehehe, heeft ie opzich wel lef.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten
Heb verschillende keren gezien dat supporters in elkaar geslagen werden doordat ze voor de verkeerde club zijn en in het verkeerde vak zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, ook omdat ie hem na wat scheldpartijen van supporters om hem heen stug op houdt![]()
Was ook bij Twente-De Graafschap, vraag me af of het bij Twente-Ajax ook goed was gegaan
Dat was gewoon een tumor hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Toen ik een foto van haar op internet zag vond ik haar echt enorm op een nijlpaard lijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later.. op teletekst stond botziekte..
wtf... ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien...quote:
Of juist niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wtf... ?
[..]
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien....
Hebben wij ook weer wat te zien op CNN.
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?quote:
Ik ben gewoon heul sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Gracias!quote:
Tof man! Ooit ga ik ook naar Amerika, nu ga ik naar bedquote:
whehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Dus nog meer dan een uur de tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
Bij ons zou er van 12 tot 3 gebeld worden. Maar om 1 uur werd al duidelijk dat iedereen die gezakt was al gebeld was. Dus iedereen bleek toen geslaagd die niet gebeld was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
GADVERDAMME, ik was even aan het teruglezen. Op mn nuchtere maag manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
http://static.manolith.com/wp-content/uploads/2009/05/jose.jpg
![]()
![]()
Kende hem alleen van ditquote:
Hoef ik niet te luisteren dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ja op die ik poste is die cover van Meeuwis
Klopt. Ik heb hem meer nieuws verteld dan hij mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gesprek met mijn studiebegeleider/-adviseur. Als het goed is een formaliteitje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
bedankt. pfffffffffquote:
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bedankt. pfffffffff
ik denk echt dat ik nog gebeld wordt.
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent man
Tuurlijk moet je wachten tot 10h met dat te roepen. Maar de kans is al een stuk groter als je in het eerste kwartier niet gebeld bent.
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.
MIjn mentor heeft maar een stuk of 10 leerlingen volgesn mij.
En ik kom vroeg in het alfabet ja.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagd
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Het gaat eigelijk ook gewoon om het principe, als je de uitslag krijgt hoor je zenuwachtig te zijn
Maar bij mij is het niet gespeeld.
omfg de telefoon ging. ik keek op nummermelder: ANONIEM
IK DACHT KANKER.
nee hoor me zusje stuurt een sms naar de huistelefoon : BEN JE AL GEBELD?
gvd
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellen
Ehh staat wel ergens op relatieplanetquote:
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh staat wel ergens op relatieplanet
ik zie mezelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, ik ben klaar voor dit jaar. Net de laatste toets gehad.
[ afbeelding ]
Dat gevoel heerst nu wel
Nee het heet B&B het ezeltjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?
schuinboven de ingang.quote:
Oooow, daar!!quote:
Feli ouwequote:
niet te verzachten datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
Goedzo robinhoo, dat verzacht de bekernederlaag hopelijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
Pas maar op, voor je het weet is het een verkeerde versie
Dat zou lekkie zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach volgend jaar staan we er gewoon weer.
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
IK DACHT KANKER.
Kun je mooi naast Tong80 gaan staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:06 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga straks maar eens een baan zoeken, bij m'n vakantiebaantje van vorig jaar kon ik niet meer terecht.
Werd al gevraagd voor een functie als... vuilnisman
Ehmm, die is full time fokkerquote:
Nee hoor, die werkt in ploegen op Fok.quote:
Familie bellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
Wat doe jij nog thuis? Ik zat 10 minuten later op school met de flessen champagne
Bedankt sjimzquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo!
Geniet van je vakantie!
Gefeliciteerdquote:
Lastige leercurve maar wel supertof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Sjimz, wat ik steeds vergeet te vragen. Hoe is Undisputed?
Tof! Ik weet niet of je de UK versies wel eens hebt gezien van Ramsay, maar die zijn net wat leuker. Prob ook wel voor een deel gescript, maar niet zo overgeacteerd als de Amerikaanse, die komen me nu een beetje de strot uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
En bedankt BS, heb alle seizoenen How I Met Your Mother nu compleet en bijna alle Gordon Ramsay series.
Op zich nog niet eens zozeer door zijn boosheid op de AIVD, maar meer door de andere discussies waar hij zich in mengde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gister genoten hebben van die debiel van een Sjuul Paradijs? Mên oh mên, wat maakte die zich belachelijk
Mwoah... die zomer dat ik geslaagd was heb ik bijna alleen maar gewerkt. 6 dagen in de weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik zou weer graag in die zomer leven dat ik net geslaagd was.Kreeg op de dag dat ik 18 werd de uitslag van m'n examens, daarna nooit meer een echt verjaardagsfeest gegeven.
Dat was de beste tijd van mijn leven!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik zou weer graag in die zomer leven dat ik net geslaagd was.Kreeg op de dag dat ik 18 werd de uitslag van m'n examens, daarna nooit meer een echt verjaardagsfeest gegeven.
Gedownload?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
En bedankt BS, heb alle seizoenen How I Met Your Mother nu compleet en bijna alle Gordon Ramsay series.
Fantastische uitzending manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gister genoten hebben van die debiel van een Sjuul Paradijs? Mên oh mên, wat maakte die zich belachelijk
Nah ja, ik zeg niet dat het niet vermakelijk is. Maar die man kun je natuurlijk niet serieus nemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische uitzending man! Die kerel moet vaker op TV komen, wat een absolute koning.
Mart Smeets vond het zelfs prachtig.
Mart Smeets was overigens wel weer echt dodelijk-irritant aanwezig.
Waar licht dat aan dat hij irritant is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische uitzending man! Die kerel moet vaker op TV komen, wat een absolute koning.
Mart Smeets vond het zelfs prachtig.
Mart Smeets was overigens wel weer echt dodelijk-irritant aanwezig.
Aan mijn spaarlamp.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar licht dat aan dat hij irritant is?
Ik heb ze vrijwel allemaal al een keertje gezien. De UK serie is inderdaad een stuk leuker en ook oprechter. Echter zijn er een paar afleveringen uit beide series die ik niet geheel heb gezien en die wil ik nog even kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tof! Ik weet niet of je de UK versies wel eens hebt gezien van Ramsay, maar die zijn net wat leuker. Prob ook wel voor een deel gescript, maar niet zo overgeacteerd als de Amerikaanse, die komen me nu een beetje de strot uit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was de beste tijd van mijn leven!
De tijd dat ik mijn vrouw nog niet kende!
Pekela..quote:
Relaxed tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb ze vrijwel allemaal al een keertje gezien. De UK serie is inderdaad een stuk leuker en ook oprechter. Echter zijn er een paar afleveringen uit beide series die ik niet geheel heb gezien en die wil ik nog even kijken.
Wel duidelijk dat de Amerikanen een stuk slechter koken dan de engelse tegenhangers.![]()
Even PC een nachtje aan en alles binnen.
Wrom dat ten, wrom dat ten..quote:
Veel plezierquote:
Gatverdamme, zeg er de volgende keer even bij dat het een link is naar die kutsite van die droeftoetersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een stel zuurpruimen bij elkaar zeg. Zelfs de burgemeester doet mee.
Dat is momenteel de enige serie die ik netjes en legaal via de televisie volg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
Dat hele gebeuren over het gas, dat leeft hier al wel heel lang hoor. Daar hebben ze ook wel gedeeltelijk gelijk in. De miljarden uit het gas zijn voornamelijk in de Randstad ingezet en allerlei projecten die men in het noorden graag wilde opzetten werden constant getraineerd of afgeschoten. (snelle treinverbinding Groningen - Amsterdam bv)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een stel zuurpruimen bij elkaar zeg. Zelfs de burgemeester doet mee.
Beetje negatief zeuren is typisch Gronings, vooral in Oost Groningen.quote:
Je kent Geenstijl toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
Is het daar echt een dorp vol stereotypen, of heeft GS dat zo mooi gedaan. Een heel dorp vol bejaarden, racisten, dikke rolstoelrijders en ‘the only gay in the village’ ...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
Is het daar echt een dorp vol stereotypen, of heeft GS dat zo mooi gedaan. Een heel dorp vol bejaarden, racisten, dikke rolstoelrijders en ‘the only gay in the village’ ...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:59 schreef denthemen het volgende:
Prosac in dat filmpje, wist niet dat je zo'n hoge stem had
Burn Notice niet meer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is momenteel de enige serie die ik netjes en legaal via de televisie volg.
Dat meisje danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kent Geenstijl toch.![]()
Natuurlijk zoeken ze de stereotypen op en die krijg je ook wel voor de camera als je overdag op een werkdag in het winkelcentrum gaat filmen. De werkende Pekelder kom je er niet tegen.
Als je echt asociaal rascistisch Groningen wilt zien, ga dan een avondje stappen in Winschoten.
Ze heeft waarschijnlijk nog nooit een neger gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat meisje dan.
'Ja, een knipoog. Die wil je toch niet van een neger?' WTF!
Ik wil ook geen knipoog van een neger hoor. gatverdamme.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat meisje dan.
'Ja, een knipoog. Die wil je toch niet van een neger?' WTF!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste Gronings wordt dan ook niet in Oost-Groningen gesprokenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:04 schreef pfaf het volgende:
Lelijk accent hebben ze daar trouwens. Is het het Nedersaksische zusje in Twente/Achterhoek een stuk toffer.
Diemen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Suijk het volgende:
Ik zit die lijst van prettigste gemeentes om in te wonen even door te lezen, maar hoe in godsnaam komt Diemen op nummer 10? Of 'Son en Breugel' op 16?
Heb 'm net voor de derde keer beluisterd (3 hihi), ik vind 'm een beetje kabbelen na een tijdje. Master & Servant vind ik erg tof gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat vind je van '3'? Ik vind vooral Blister in the Sun, The American, Heaven en So Lonely erg goed. Master & Servant is ook prima gedaan.
Humo was er niet zo blij mee: http://www.humo.be/tws/cd-reviews/5914/nouvelle-vague-3.html
Is het zo erg daar dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Wil je mij aub niet associëren met de mensen uit dat dorp
quote:welke faalhaas heeft dit onderzoek opgezet.
in de top 50 staat 40 keer noord holland, en de helft van de provincien word niet eens genoemd.
beetje kansloos filmpje dit dan. deze jongens komen de grote steden niet in, maar blijkbaar de redactie daar komt de steden niet uit.
quote:In 44/45 waren we wel goed genoeg omdat jullie niks te vreten hadden
Waar vind je die?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Suijk het volgende:
Ik zit die lijst van prettigste gemeentes om in te wonen even door te lezen, maar hoe in godsnaam komt Diemen op nummer 10? Of 'Son en Breugel' op 16?
Mja, de vorige vond ik soms ook wel na te vaak luisteren vervelend worden. Maar er zitten toch wel 5 a 6 goede tracks weer opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb 'm net voor de derde keer beluisterd (3 hihi), ik vind 'm een beetje kabbelen na een tijdje. Master & Servant vind ik erg tof gedaan.
WHAT A FIGHTquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef Breach het volgende:
Nu Silva vs. Franklin kijken. Kippenvel bij de entrance van Wanderlei
Nee, dat is afgelopen. Op RTL danquote:
Klopt, wat dat betreft heeft HUMO ook wel gelijk, zelfs tijdens Bande à Part skip ik regelmatig de gezapige nummers weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, de vorige vond ik soms ook wel na te vaak luisteren vervelend worden. Maar er zitten toch wel 5 a 6 goede tracks weer op.
S3 is net weer begonnen. In Amerika danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat is afgelopen. Op RTL dan
Mja. Sowieso heb ik dat wel vaak, dat een album tot in den treure geluisterd wordt en ik er daarna gewoon een halfjaar niet eens meer aan denkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft heeft HUMO ook wel gelijk, zelfs tijdens Bande à Part skip ik regelmatig de gezapige nummers weg.
Ja, daar volg ik het inmiddels ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
S3 is net weer begonnen. In Amerika dan.
Want?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Breach het volgende:
Ongelofelijk als je je bedenkt dat het op 3 uur rijden van je vandaan is
Dat volk is toch van alle beschaving losgeslagen man!quote:
Ach, laten we ook niet overdrijven. Op de Albert Cuyp kun je ook dezelfde interviews afhouden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Breach het volgende:
Dat Rutger-filmpje van de vorige pagina
Ongelofelijk als je je bedenkt dat het op 3 uur rijden van je vandaan is
Rutger filmpje van de EU verkiezingen in Almere gemist?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat volk is toch van alle beschaving losgeslagen man!
Verschil is dat Amsterdam 1000 keer zo groot is ofzo. En het merendeel daar dus niet van die denkbeelden/ideeën heeft. Ik denk dat die Rutger hier niet eens zn best heeft hoeven doen om dit soort dwazen voor de camera te krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, laten we ook niet overdrijven. Op de Albert Cuyp kun je ook dezelfde interviews afhouden.
Uiteraard. Maar dan een jaar later weer terugluisteren, maakt het weer dubbel zo tof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja. Sowieso heb ik dat wel vaak, dat een album tot in den treure geluisterd wordt en ik er daarna gewoon een halfjaar niet eens meer aan denk.
Ja, maar dat is algemeen bekend. RayMania komt er toch ook vandaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Rutger filmpje van de EU verkiezingen in Almere gemist?
Volgens mij zaten de meeste PVV/LPF stemmers toch echt in het westen van het land. Bovendien baseer je dit op een filmpje van 5 minuten dat op een doodnormale werkdag is gemaakt. Wat kom je tegen.. werklozen, bejaarden en wat jeugd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Verschil is dat Amsterdam 1000 keer zo groot is ofzo. En het merendeel daar dus niet van die denkbeelden/ideeën heeft. Ik denk dat die Rutger hier niet eens zn best heeft hoeven doen om dit soort dwazen voor de camera te krijgen.
Dat is ook zo, helemaal als je op dinsdagmiddag in een winkelcentrum van een kanswijk gaat filmen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
Laat mij een uurtje filmen in vrijwel elke willekeurige stad in Nederland en ik haal ook makkelijk 5 minuten aso-rascistisch materiaal op.
Doe het in Amsterdam en je krijgt zo'n accent waar half nederland ook om lacht, doe het in Rotterdam, Den Haag of Eindhoven.. het effect is allemaal hetzelfde.
Nah ja, je kunt mij veel vertellen. Maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hardop en met volle trots riep dat negers smerige mensen waren waar je geen knipoog van wilt krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de meeste PVV/LPF stemmers toch echt in het westen van het land. Bovendien baseer je dit op een filmpje van 5 minuten dat op een doodnormale werkdag is gemaakt. Wat kom je tegen.. werklozen, bejaarden en wat jeugd.
Laat mij een uurtje filmen in vrijwel elke willekeurige stad in Nederland en ik haal ook makkelijk 5 minuten aso-rascistisch materiaal op.
Doe het in Amsterdam en je krijgt zo'n accent waar half nederland ook om lacht, doe het in Rotterdam, Den Haag of Eindhoven.. het effect is allemaal hetzelfde.
HEY! Niets mis met werklozen in kanswijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook zo, helemaal als je op dinsdagmiddag in een winkelcentrum van een kanswijk gaat filmen.
In Pekela kun je zoiets ook gewoon zeggen zonder dat direct Mohammed, Rachid en al hun vriendjes jou en je huis molesteren/terroriseren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, je kunt mij veel vertellen. Maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hardop en met volle trots riep dat negers smerige mensen waren waar je geen knipoog van wilt krijgen.
Dat iemand een hekel heeft aan buitenlanders hoor ik weleens. Maar dit is gewoon 3 stappen verder. En volgens mij is zo'n onderzoek niet zomaar uit de lucht gegrepen
Dus dan bevestig je nu toch indirect mijn punt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Pekela kun je zoiets ook gewoon zeggen zonder dat direct Mohammed, Rachid en al hun vriendjes jou en je huis molesteren.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus dan bevestig je nu toch indirect mijn punt?
Maar relatief gezien komen die denkbeelden/meningen dáár veel meer voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee.
Maar die uitspraken van haar zijn niet uniek voor die regio. En het is zeker niet zo dat het in Amsterdam helemaal niet zou gebeuren.
En daar zijn cijfers van? Ik ken niemand met dergelijke denkbeelden. Ik moet het ook hebben van de media en filmpjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar relatief gezien komen die denkbeelden/meningen dáár veel meer voor.
Woon jij in Oude-Pekela dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
En daar zijn cijfers van? Ik ken niemand met dergelijke denkbeelden. Ik moet het ook hebben van de media en filmpjes.
Woont zij in Oude-Pekela?quote:
Ik woonde er vlakbij en kom er nog wel eens omdat er bekenden wonen.quote:
Overigens samen met een stad die voor 50% uit mensen van Allochtone afkomst bestaat, Rotterdam.quote:Maar ook in Pekela, Oost-Groningen, ooit een socialistisch bolwerk, liepen de kiezers massaal over van de PvdA naar de PVV. De PvdA daalde met maar liefst 25,3 procent van de stemmen, terwijl de PVV steeg met 22,1 procent.
Die mensen hebben juist meer recht van spreken vind ik altijd. Ik snap nooit dat de PVV zo groot is in gebieden waar het aantal allochtonen of de overlast daarvan echt heel gering is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
Overigens samen met een stad die voor 50% uit mensen van Allochtone afkomst bestaat, Rotterdam.
Angst dat zij ook last van buitenlanders gaan krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die mensen hebben juist meer recht van spreken vind ik altijd. Ik snap nooit dat de PVV zo groot is in gebieden waar het aantal allochtonen of de overlast daarvan echt heel gering is.
Ja, precies. Zulke onzin vind ik dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Angst dat zij ook last van buitenlanders gaan krijgen.
media en de angst dat de criminele kut-allochtoontjes ook naar hun dorpje komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die mensen hebben juist meer recht van spreken vind ik altijd. Ik snap nooit dat de PVV zo groot is in gebieden waar het aantal allochtonen of de overlast daarvan echt heel gering is.
of een witte senseo van 40 euro.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helemaal niemand die een koelkast nodig heeft voor 50E?
Ik had het ook over Oude Pekela. Dat dorp staat sinds ik het me kan heugen al slecht in het nieuws. En inmiddels is dat al zo vaak gebeurd dat ik niet meer twijfel aan hoe het daar in elkaar steektquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik woonde er vlakbij en kom er nog wel eens omdat er bekenden wonen.
Maar ik heb even cijfers gezocht en je hebt wel een beetje gelijk met je relatief.![]()
Je deed echter alsof het voor heel de regio zou gelden en dat is echt niet zo. Denk dat je het eerder onder werklozen in NL moet gaan zoeken. (werkloosheid in Groningen is vrij hoog)
[..]
Overigens samen met een stad die voor 50% uit mensen van Allochtone afkomst bestaat, Rotterdam.
Volgens mij zat Wilders rond de 16 procent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had het ook over Oude Pekela. Dat dorp staat sinds ik het me kan heugen al slecht in het nieuws. En inmiddels is dat al zo vaak gebeurd dat ik niet meer twijfel aan hoe het daar in elkaar steekt
Overigens is 22,1 % niet zo raar hoor. Was dat niet het gemiddelde van Wilders in Nederland?
Kreeg net een mail dat de redactie van On Air er1 zoekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helemaal niemand die een koelkast nodig heeft voor 50E?
[TK] Zanussi koelvries-koelkast, tweedeurs.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kreeg net een mail dat de redactie van On Air er1 zoekt.
Ja, er is gewoon bijna geen werk te krijgen. En dan te weten dat 2010 nog erger schijnt te wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
5 uitzenbureau's binnen gelopen maar vooralsnog had niemand vakantiewerk
Straks moet ik dat baantje als vuilnisman nog gaan aannemen..
Ik las juist laatst dat 75% van de mensen die zocht zonder problemen een vakantiebaantje kon vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Kopbal het volgende:
Ik dacht dat het met de vakantiebaantjes altijd wel goed zat, mooi niet dus.
Uitzendbureau al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
5 uitzenbureau's binnen gelopen maar vooralsnog had niemand vakantiewerk
Straks moet ik dat baantje als vuilnisman nog gaan aannemen..
Er werd mij verteld dat het vanaf volgende week een beetje begint te lopen met het vakantiewerk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik las juist laatst dat 75% van de mensen die zocht zonder problemen een vakantiebaantje kon vinden.
Dankjequote:
quote:
quote:
Ik had duits, nederlands en engels.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Robinhoo het volgende:
Jij wilt dus bijles geven ?Heb je eigelijk nog Engels op het HBO ?
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.quote:
Meen je dat ofquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
Informatica.. tegen de tijd dat jij klaar bent zal de markt daarvoor wel weer aangetrokken zijn inderdaad.
Dat meen ik. Ik werk voor een detacheringsbureau en ICT is helemaal gebeurd momenteel. 30% van alle interimmers informatica bij ons zit momenteel zonder werk en 90% daarvan moet waarschijnlijk na de zomer weg. Bekenden van mij die bij bijvoorbeeld ATOS (ICT detacheerder) werken, zitten ook thuis.quote:
Ik heb HBO civiel gedaan. Bewust na het VWO een stapje terug. Achteraf gezien had ik direct wel naar mijn huidige studie kunnen gaan. Maar ik vind de bagage die ik nu ook heb met HBO Civiel wel behoorlijk handig bij mijn huidige baan en studie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.
In Delft moet je wel bij een vereniging om een leuke studententijd te hebben. Of je eindigt als zjroentjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.
Vertel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In Delft moet je wel bij een vereniging om een leuke studententijd te hebben. Of je eindigt als zjroentje.
Het is verrekte moeilijk.. Maar wel leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan volgend jaar misschien een uur Spaans in de week gaan volgen.
Ik van mijn lerares Nederlands die 20 jaar in Mexico heeft gewoond en taalkundige is ofzo. Eigenlijk is het voor VWO5 maar als je een tussenuur hebt op dat Spaanse lesuur mag je gewoon aanschuiven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is verrekte moeilijk.. Maar wel leuk
Ik had les van voormalig miss Costa Rica
Dat is mijn specialiteitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin heeft volgende week een vrijgezellenfeestje en ze gaan paaldansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |