Een grunner en een friesch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Met jou hoef ik dus echt nooit samen te wonen.
EVIL SUPERSTARSS !!!!!! HELL YEAAHHH!!! Dat is al een supercompatibiliteit waard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Your musical compatibility with indiepoprocks is Low
Music you have in common includes Ryan Adams, The Shins, Eels, Evil Superstars and The Doors.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn grootste liefde is een grunner. Hij heeft nu 3 dochters met zijn vriendin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een grunner en een friesch.
Gedoemd te falen.
Bij mij is het zelfs very lowquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Music you have in common includes Ryan Adams, The Shins, Eels, Evil Superstars and The Doors.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sowieso!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
EVIL SUPERSTARSS !!!!!! HELL YEAAHHH!!! Dat is al een supercompatibiliteit waard.![]()
Your musical compatibility with Dahli00 is Low
Music you have in common includes Eels, Admiral Freebee, The Zutons, Ryan Adams and The Shins.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Je moet deze groep eens checken. Echt mega cool! Hebben nu ook een album uit:
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Met jou hoef ik dus echt nooit samen te wonen.
Yup:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?
Your musical compatibility with indiepoprocks is Mediumquote:
Jij hebt twee keer zoveel muziek als mij gescrobbled, in een veel kortere tijd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moeten veel meer muziek luisteren joh.
En Arsenal ga ik deze zomer ook nog even checken, Breach.
Is dat pfaf? Wie is dahli ook alweer?quote:Your musical compatibility with indiepoprocks is Low
Music you have in common includes Bright Eyes, Wolf Parade, The Boy Least Likely To, Guillemots and The Shins.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef toma het volgende:
Gorki? Ik heb echt nog nooit begrepen wat daar nou leuk aan is. Dan kun je nog beter van Spinvis houden.
Arsenal is zoooo heerlijk in de lente. Alleen zo jammer dat niemand in Nederland ze kentquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moeten veel meer muziek luisteren joh.
En Arsenal ga ik deze zomer ook nog even checken, Breach.
Zodra ik wakker ben is het eerste wat ik doe de kamer inlopen en op de spatiebalk drukken zodat iTunes weer verder gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hebt twee keer zoveel muziek als mij gescrobbled, in een veel kortere tijd!Je hebt nog minder te doen dan ik!
De teksten van Gorki zijn geniaal. Spinvis luisterde ik vroeger ook best veel, nu een nooit meer besef ik me nu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef toma het volgende:
Gorki? Ik heb echt nog nooit begrepen wat daar nou leuk aan is. Dan kun je nog beter van Spinvis houden.
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef toma het volgende:
Hoe werkt dat Last.fm eigenlijk?
Dio telt niet. Ik denk dat jij zn Amerikaanse rockband als Dio hebt. En ik heb Dio van de tijdmachinequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Your musical compatibility with Breach20 is Low
Music you have in common includes Dio, Muse, Oasis, Amy Macdonald and The Killers.
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.
Op ten duur, als je een redelijke library hebt opgebouwd, kan je op zoek naar buren en related artists en ontdek je verschrikkelijk gave muziek die je anders wellicht nooit zou luisteren.
Nee joh. Al heb je er weinig aan als je niet veel muziek luistert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalen
Inderdaad zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
En die 'Ken ik niet' is wel een lelijke vent trouwens
Zal eens een plugin voor iTunes zoeken dan. Luister echt gruwelijk veel muziekquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee joh. Al heb je er weinig aan als je niet veel muziek luistert.
Ik luister inderdaad naar de Amerikaanse Dio.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Dio telt niet. Ik denk dat jij zn Amerikaanse rockband als Dio hebt. En ik heb Dio van de tijdmachine
Alleen scrobbled ie dat op een of andere manier als die rockband
Ik zie bij die persoon dan wel weer De Mens - Dit is mijn huisquote:
Ik loop naar de cd-speler en doe er een cd-tjes in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.
Op ten duur, als je een redelijke library hebt opgebouwd, kan je op zoek naar buren en related artists en ontdek je verschrikkelijk gave muziek die je anders wellicht nooit zou luisteren.
Alleen voor de radio enzo, maar dat gebruik je toch amper. Als je een beetje in to muziek bent en nieuwe dingen wil ontdekken, is last.fm echt extreem waardevol.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalen
IRL is ie nog erger. Die wil je echt niet tegen komenquote:
Ben wel benieuwd naar jou muziek en bijvoorbeeld ook van Paaskonijn. Ondanks dat hij zo'n Helmondse hangjongere in trainingspak is, heeft hij een bijzonder verfijnde muzieksmaak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
Zal eens een plugin voor iTunes zoeken dan. Luister echt gruwelijk veel muziek
CD Speler? Je bedoelt zo'n LP dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik loop naar de cd-speler en doe er een cd-tjes in.Old-fashion-style.
Je bent very high met die lelijkerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zie bij die persoon dan wel weer De Mens - Dit is mijn huis
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IRL is ie nog erger. Die wil je echt niet tegen komen
Yup. Opvolger van het cassettebandje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
CD Speler? Je bedoelt zo'n LP ding
om eerlijk en serieus te zijn, aardig is ie welquote:
Wat is er lastig aan dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
Ik kan totaal niet overweg met dat last.fm trouwens, dat is wel weer jammer. Ik ben ook meer van de grammofoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |