of een witte senseo van 40 euro.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helemaal niemand die een koelkast nodig heeft voor 50E?
Ik had het ook over Oude Pekela. Dat dorp staat sinds ik het me kan heugen al slecht in het nieuws. En inmiddels is dat al zo vaak gebeurd dat ik niet meer twijfel aan hoe het daar in elkaar steektquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik woonde er vlakbij en kom er nog wel eens omdat er bekenden wonen.
Maar ik heb even cijfers gezocht en je hebt wel een beetje gelijk met je relatief.![]()
Je deed echter alsof het voor heel de regio zou gelden en dat is echt niet zo. Denk dat je het eerder onder werklozen in NL moet gaan zoeken. (werkloosheid in Groningen is vrij hoog)
[..]
Overigens samen met een stad die voor 50% uit mensen van Allochtone afkomst bestaat, Rotterdam.
Volgens mij zat Wilders rond de 16 procent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had het ook over Oude Pekela. Dat dorp staat sinds ik het me kan heugen al slecht in het nieuws. En inmiddels is dat al zo vaak gebeurd dat ik niet meer twijfel aan hoe het daar in elkaar steekt
Overigens is 22,1 % niet zo raar hoor. Was dat niet het gemiddelde van Wilders in Nederland?
Kreeg net een mail dat de redactie van On Air er1 zoekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Helemaal niemand die een koelkast nodig heeft voor 50E?
[TK] Zanussi koelvries-koelkast, tweedeurs.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kreeg net een mail dat de redactie van On Air er1 zoekt.
Ja, er is gewoon bijna geen werk te krijgen. En dan te weten dat 2010 nog erger schijnt te wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
5 uitzenbureau's binnen gelopen maar vooralsnog had niemand vakantiewerk
Straks moet ik dat baantje als vuilnisman nog gaan aannemen..
Ik las juist laatst dat 75% van de mensen die zocht zonder problemen een vakantiebaantje kon vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Kopbal het volgende:
Ik dacht dat het met de vakantiebaantjes altijd wel goed zat, mooi niet dus.
Uitzendbureau al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
5 uitzenbureau's binnen gelopen maar vooralsnog had niemand vakantiewerk
Straks moet ik dat baantje als vuilnisman nog gaan aannemen..
Er werd mij verteld dat het vanaf volgende week een beetje begint te lopen met het vakantiewerk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik las juist laatst dat 75% van de mensen die zocht zonder problemen een vakantiebaantje kon vinden.
Dankjequote:
quote:
quote:
Ik had duits, nederlands en engels.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Robinhoo het volgende:
Jij wilt dus bijles geven ?Heb je eigelijk nog Engels op het HBO ?
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.quote:
Meen je dat ofquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
Informatica.. tegen de tijd dat jij klaar bent zal de markt daarvoor wel weer aangetrokken zijn inderdaad.
Dat meen ik. Ik werk voor een detacheringsbureau en ICT is helemaal gebeurd momenteel. 30% van alle interimmers informatica bij ons zit momenteel zonder werk en 90% daarvan moet waarschijnlijk na de zomer weg. Bekenden van mij die bij bijvoorbeeld ATOS (ICT detacheerder) werken, zitten ook thuis.quote:
Ik heb HBO civiel gedaan. Bewust na het VWO een stapje terug. Achteraf gezien had ik direct wel naar mijn huidige studie kunnen gaan. Maar ik vind de bagage die ik nu ook heb met HBO Civiel wel behoorlijk handig bij mijn huidige baan en studie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.
In Delft moet je wel bij een vereniging om een leuke studententijd te hebben. Of je eindigt als zjroentjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HBO of WO? Ik denk eraan om Civiele Techniek te gaan studeren in Delft maar ik weet zeker dat ik daar te dom voor ben.
Vertel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In Delft moet je wel bij een vereniging om een leuke studententijd te hebben. Of je eindigt als zjroentje.
Het is verrekte moeilijk.. Maar wel leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan volgend jaar misschien een uur Spaans in de week gaan volgen.
Ik van mijn lerares Nederlands die 20 jaar in Mexico heeft gewoond en taalkundige is ofzo. Eigenlijk is het voor VWO5 maar als je een tussenuur hebt op dat Spaanse lesuur mag je gewoon aanschuiven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is verrekte moeilijk.. Maar wel leuk
Ik had les van voormalig miss Costa Rica
Dat is mijn specialiteitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin heeft volgende week een vrijgezellenfeestje en ze gaan paaldansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |