Klopt. Ik heb hem meer nieuws verteld dan hij mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gesprek met mijn studiebegeleider/-adviseur. Als het goed is een formaliteitje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
bedankt. pfffffffffquote:
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bedankt. pfffffffff
ik denk echt dat ik nog gebeld wordt.
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent man
Tuurlijk moet je wachten tot 10h met dat te roepen. Maar de kans is al een stuk groter als je in het eerste kwartier niet gebeld bent.
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.
MIjn mentor heeft maar een stuk of 10 leerlingen volgesn mij.
En ik kom vroeg in het alfabet ja.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagd
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Het gaat eigelijk ook gewoon om het principe, als je de uitslag krijgt hoor je zenuwachtig te zijn
Maar bij mij is het niet gespeeld.
omfg de telefoon ging. ik keek op nummermelder: ANONIEM
IK DACHT KANKER.
nee hoor me zusje stuurt een sms naar de huistelefoon : BEN JE AL GEBELD?
gvd
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellen
Ehh staat wel ergens op relatieplanetquote:
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh staat wel ergens op relatieplanet
ik zie mezelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, ik ben klaar voor dit jaar. Net de laatste toets gehad.
[ afbeelding ]
Dat gevoel heerst nu wel
Nee het heet B&B het ezeltjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?
schuinboven de ingang.quote:
Oooow, daar!!quote:
Feli ouwequote:
niet te verzachten datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
Goedzo robinhoo, dat verzacht de bekernederlaag hopelijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
Pas maar op, voor je het weet is het een verkeerde versie
Dat zou lekkie zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ach volgend jaar staan we er gewoon weer.
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
IK DACHT KANKER.
Kun je mooi naast Tong80 gaan staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:06 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga straks maar eens een baan zoeken, bij m'n vakantiebaantje van vorig jaar kon ik niet meer terecht.
Werd al gevraagd voor een functie als... vuilnisman
Ehmm, die is full time fokkerquote:
Nee hoor, die werkt in ploegen op Fok.quote:
Familie bellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
Wat doe jij nog thuis? Ik zat 10 minuten later op school met de flessen champagne
Bedankt sjimzquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo!
Geniet van je vakantie!
Gefeliciteerdquote:
Lastige leercurve maar wel supertof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Sjimz, wat ik steeds vergeet te vragen. Hoe is Undisputed?
Tof! Ik weet niet of je de UK versies wel eens hebt gezien van Ramsay, maar die zijn net wat leuker. Prob ook wel voor een deel gescript, maar niet zo overgeacteerd als de Amerikaanse, die komen me nu een beetje de strot uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
En bedankt BS, heb alle seizoenen How I Met Your Mother nu compleet en bijna alle Gordon Ramsay series.
Op zich nog niet eens zozeer door zijn boosheid op de AIVD, maar meer door de andere discussies waar hij zich in mengde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gister genoten hebben van die debiel van een Sjuul Paradijs? Mên oh mên, wat maakte die zich belachelijk
Mwoah... die zomer dat ik geslaagd was heb ik bijna alleen maar gewerkt. 6 dagen in de weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik zou weer graag in die zomer leven dat ik net geslaagd was.Kreeg op de dag dat ik 18 werd de uitslag van m'n examens, daarna nooit meer een echt verjaardagsfeest gegeven.
Dat was de beste tijd van mijn leven!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik zou weer graag in die zomer leven dat ik net geslaagd was.Kreeg op de dag dat ik 18 werd de uitslag van m'n examens, daarna nooit meer een echt verjaardagsfeest gegeven.
Gedownload?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
En bedankt BS, heb alle seizoenen How I Met Your Mother nu compleet en bijna alle Gordon Ramsay series.
Fantastische uitzending manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gister genoten hebben van die debiel van een Sjuul Paradijs? Mên oh mên, wat maakte die zich belachelijk
Nah ja, ik zeg niet dat het niet vermakelijk is. Maar die man kun je natuurlijk niet serieus nemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische uitzending man! Die kerel moet vaker op TV komen, wat een absolute koning.
Mart Smeets vond het zelfs prachtig.
Mart Smeets was overigens wel weer echt dodelijk-irritant aanwezig.
Waar licht dat aan dat hij irritant is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische uitzending man! Die kerel moet vaker op TV komen, wat een absolute koning.
Mart Smeets vond het zelfs prachtig.
Mart Smeets was overigens wel weer echt dodelijk-irritant aanwezig.
Aan mijn spaarlamp.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar licht dat aan dat hij irritant is?
Ik heb ze vrijwel allemaal al een keertje gezien. De UK serie is inderdaad een stuk leuker en ook oprechter. Echter zijn er een paar afleveringen uit beide series die ik niet geheel heb gezien en die wil ik nog even kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tof! Ik weet niet of je de UK versies wel eens hebt gezien van Ramsay, maar die zijn net wat leuker. Prob ook wel voor een deel gescript, maar niet zo overgeacteerd als de Amerikaanse, die komen me nu een beetje de strot uit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was de beste tijd van mijn leven!
De tijd dat ik mijn vrouw nog niet kende!
Pekela..quote:
Relaxed tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb ze vrijwel allemaal al een keertje gezien. De UK serie is inderdaad een stuk leuker en ook oprechter. Echter zijn er een paar afleveringen uit beide series die ik niet geheel heb gezien en die wil ik nog even kijken.
Wel duidelijk dat de Amerikanen een stuk slechter koken dan de engelse tegenhangers.![]()
Even PC een nachtje aan en alles binnen.
Wrom dat ten, wrom dat ten..quote:
Veel plezierquote:
Gatverdamme, zeg er de volgende keer even bij dat het een link is naar die kutsite van die droeftoetersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een stel zuurpruimen bij elkaar zeg. Zelfs de burgemeester doet mee.
Dat is momenteel de enige serie die ik netjes en legaal via de televisie volg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Robinhoo
Dat hele gebeuren over het gas, dat leeft hier al wel heel lang hoor. Daar hebben ze ook wel gedeeltelijk gelijk in. De miljarden uit het gas zijn voornamelijk in de Randstad ingezet en allerlei projecten die men in het noorden graag wilde opzetten werden constant getraineerd of afgeschoten. (snelle treinverbinding Groningen - Amsterdam bv)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een stel zuurpruimen bij elkaar zeg. Zelfs de burgemeester doet mee.
Beetje negatief zeuren is typisch Gronings, vooral in Oost Groningen.quote:
Je kent Geenstijl toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
Is het daar echt een dorp vol stereotypen, of heeft GS dat zo mooi gedaan. Een heel dorp vol bejaarden, racisten, dikke rolstoelrijders en ‘the only gay in the village’ ...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
Is het daar echt een dorp vol stereotypen, of heeft GS dat zo mooi gedaan. Een heel dorp vol bejaarden, racisten, dikke rolstoelrijders en ‘the only gay in the village’ ...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:59 schreef denthemen het volgende:
Prosac in dat filmpje, wist niet dat je zo'n hoge stem had
Burn Notice niet meer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is momenteel de enige serie die ik netjes en legaal via de televisie volg.
Dat meisje danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kent Geenstijl toch.![]()
Natuurlijk zoeken ze de stereotypen op en die krijg je ook wel voor de camera als je overdag op een werkdag in het winkelcentrum gaat filmen. De werkende Pekelder kom je er niet tegen.
Als je echt asociaal rascistisch Groningen wilt zien, ga dan een avondje stappen in Winschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |