Klopt. Ik heb hem meer nieuws verteld dan hij mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gesprek met mijn studiebegeleider/-adviseur. Als het goed is een formaliteitje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
bedankt. pfffffffffquote:
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bedankt. pfffffffff
ik denk echt dat ik nog gebeld wordt.
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe groot is je klas? Volgens mij komt jou achternaam niet helemaal achteraan in het alfabet. Dus ik denk dat je al wel bijna zeker bent man
Tuurlijk moet je wachten tot 10h met dat te roepen. Maar de kans is al een stuk groter als je in het eerste kwartier niet gebeld bent.
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm wij doen niet op klas. Je eigen mentor belt.
MIjn mentor heeft maar een stuk of 10 leerlingen volgesn mij.
En ik kom vroeg in het alfabet ja.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Was bij ons ook. En ik ben in 1 keer geslaagd
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Het gaat eigelijk ook gewoon om het principe, als je de uitslag krijgt hoor je zenuwachtig te zijn
Maar bij mij is het niet gespeeld.
omfg de telefoon ging. ik keek op nummermelder: ANONIEM
IK DACHT KANKER.
nee hoor me zusje stuurt een sms naar de huistelefoon : BEN JE AL GEBELD?
gvd
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Altijd meteen ophangen!! Nu kan het nl. zijn dat school je gebeld heeft in de tijd dat je de telefoon op hebt genomen. Kunnen ze misschien om 1 minuut voor 10 terugbellen
Ehh staat wel ergens op relatieplanetquote:
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh staat wel ergens op relatieplanet
ik zie mezelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, ik ben klaar voor dit jaar. Net de laatste toets gehad.
[ afbeelding ]
Dat gevoel heerst nu wel
Nee het heet B&B het ezeltjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog steeds het nummer van Kinderdagverblijf 't Tukkertje?
schuinboven de ingang.quote:
Oooow, daar!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |