Lijkt wel fucked op photoshopquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Doequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
Operatie gelukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten, terwijl een boer uit Tubbergen naar de Bijlmer moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
hehehe, heeft ie opzich wel lef.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten
Heb verschillende keren gezien dat supporters in elkaar geslagen werden doordat ze voor de verkeerde club zijn en in het verkeerde vak zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, ook omdat ie hem na wat scheldpartijen van supporters om hem heen stug op houdt![]()
Was ook bij Twente-De Graafschap, vraag me af of het bij Twente-Ajax ook goed was gegaan
Dat was gewoon een tumor hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Toen ik een foto van haar op internet zag vond ik haar echt enorm op een nijlpaard lijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later.. op teletekst stond botziekte..
wtf... ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien...quote:
Of juist niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wtf... ?
[..]
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien....
Hebben wij ook weer wat te zien op CNN.
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?quote:
Ik ben gewoon heul sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Gracias!quote:
Tof man! Ooit ga ik ook naar Amerika, nu ga ik naar bedquote:
whehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Dus nog meer dan een uur de tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
Bij ons zou er van 12 tot 3 gebeld worden. Maar om 1 uur werd al duidelijk dat iedereen die gezakt was al gebeld was. Dus iedereen bleek toen geslaagd die niet gebeld was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
GADVERDAMME, ik was even aan het teruglezen. Op mn nuchtere maag manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
http://static.manolith.com/wp-content/uploads/2009/05/jose.jpg
![]()
![]()
Kende hem alleen van ditquote:
Hoef ik niet te luisteren dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ja op die ik poste is die cover van Meeuwis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |