quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wa tjij allemaal zei over dat scrobllen en zo
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
http://www.last.fm/help/faqquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.
D'oh!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.
Als je jouwe dan ook even hier post ofzoquote:
Die had ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.iPod synchronyzen lukt me wel, maar ik luister ‘on the road’ nog met een discman.
[ afbeelding ]
Omdat je te weinig hebt geluisterd. Ik zie 600 nummers bij jou staan. Als dat 6000 is, zul je zien dat het stukken meer aansluit op je smaak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Ik zal me er nog eens in verdiepen, ik luisterde steeds naar zo'n last.fm zender en die draaide steeds niet wat ik wilde. Wat BS zegt is voor mij een raadsel, voor jullie zijn al die dingen zo gewoon.
King without a Crownquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
Your musical compatibility with toma88 is Very High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Pete Philly & Perquisite, Matisyahu, Sam Sparro and Editors.
Zie je dat rode icoontje in mn balk van het profiel? Naast het fobo icoontje.. Bovendien had ik je net toegevoegd, dus als je dat accepteert dan sta ik standaard in je lijst. En anders is het Breach20quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef toma het volgende:
[..]
King without a Crown
Wat was jouw account?
Start vanzelf op als jij muziek gaat luisteren. Dus ja, maar je merkt er niks van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Moet ik dat last.fm programmatje de hele tijd aan laten staan?
Je luistert ook Johnny Cashquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
Zal Arsenal eens downloaden. Ken ze eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
Hehe, doordat BS net over Arsenal begon, net weer even hun beste cd opgezet. Doet me meteen weer denken aan zwoele zomeravonden waar je tot diep in de nacht buitenzit met een biertje
http://www.last.fm/music/Foo+Fighters/Skin+And+Bonesquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
Als je dat nummer tof vond, eerder in dit topic, dan moet je het album The Outsides wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
Zal Arsenal eens downloaden. Ken ze eigenlijk niet
Heb je m'n avater wel eens gezien?quote:
Mwoah.. the Verve vind ik niet zo geweldig. Een paar leuke nummers maar het kan me niet zo boeien.quote:Ik mis alleen een beetje Richard Ashcorft/The Verve, in jouw lijstje..
Kan jij ze er bij mij opknallen? Ik kan zo snel niet wat goeds vinden. Je hebt iig de rechten op de schijf waar het terecht zou moeten; music #-j dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
Hehe, doordat BS net over Arsenal begon, net weer even hun beste cd opgezet. Doet me meteen weer denken aan zwoele zomeravonden waar je tot diep in de nacht buitenzit met een biertje
Johnny Cash - Hurt, scoort bij mij altijd wel redelijk hoog. Maar huilen gaat te ver. En er zijn altijd wel nummers die je persoonlijk raken omdat je het na of in een bepaalde periode luistert, die dus herinneringen oproepen. Over het algemeen valt het wel mee bij mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Is er ook muziek waar jullie bijna altijd van moeten huilen?
Of is dat nou weer een enorme homovraag?
Huilen doe ik niet vaak maar ik kan wel geëmotioneerd raken van muziek. Het enige nummer wat nou in m'n hoofd schiet is Hurt van Johnny Cash, dat raakt me wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Is er ook muziek waar jullie bijna altijd van moeten huilen?
Of is dat nou weer een enorme homovraag?
Ik wist niet dat dat konquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan jij ze er bij mij opknallen? Ik kan zo snel niet wat goeds vinden. Je hebt iig de rechten op de schijf waar het terecht zou moeten; music #-j dus.
Nee, de lyrics zijn al steengoed. En die breekbaarheid van zijn stem, je hoort gewoon dat zijn lichaam toen al op was. Ik krijg al kippenvel nu ik dit typ.quote:
Ja inderdaad. Cash kan sommige dingen zo prachtig brengen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, de lyrics zijn al steengoed. En die breekbaarheid van zijn stem, je hoort gewoon dat zijn lichaam toen al op was. Ik krijg al kippenvel nu ik dit typ.
En hij deed hetzelfde toen hij One coverde. Dat vind ik ook mooier dan het origineel.
Dat wist ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef toma het volgende:
Hurt is echt geniaal. Hij heeft het alleen niet zelf geschreven. Volgens mij is het van Nine Inch Nails.
Ik snap die 53% nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef toma het volgende:
Heb laatst die film gezien over Cash. Echt een geweldige film![]()
Die acteur is na die film zelfs gestopt met acteren en gaan zingen hoorde ik.
Heb trouwens vandaag m'n desktop opgefleurd
[ link | afbeelding ]
Wow, het begint nu ook je hersenen aan te tasten? Of wat moeten we uit deze opmerking halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
Hoi en doei tegelijk. Net online, maar trek het nu al niet meer.
Mijn leven is een sinusplot.
Ups and downs? Buiken en knopen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
Hoi en doei tegelijk. Net online, maar trek het nu al niet meer.
Mijn leven is een sinusplot.
Wel met veel geluk. Steeds als ik opzij keek zag ik weer dat die keeper van Egypte op de grond lag.quote:
Lijkt wel fucked op photoshopquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Check RTL5 dan.. een of andere vage botziekte. Zwellen gezichten echt heel goor op
Doequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
Operatie gelukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten, terwijl een boer uit Tubbergen naar de Bijlmer moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net puberruil gekeken. Was wel mooi.
Nu tijd voor een biertje. Zal nog eens artistiek zijn op de late avond en aan een nieuwe tekening beginnen
hehehe, heeft ie opzich wel lef.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Puberruil, valt altijd wel om te jachen ja. Laatst zag ik weer de uitzending waar een Turk uit Amsterdam met een Ajax-petje in de Grolsch Veste gaat zitten
Heb verschillende keren gezien dat supporters in elkaar geslagen werden doordat ze voor de verkeerde club zijn en in het verkeerde vak zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, ook omdat ie hem na wat scheldpartijen van supporters om hem heen stug op houdt![]()
Was ook bij Twente-De Graafschap, vraag me af of het bij Twente-Ajax ook goed was gegaan
Dat was gewoon een tumor hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
Toen ik een foto van haar op internet zag vond ik haar echt enorm op een nijlpaard lijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later.. op teletekst stond botziekte..
wtf... ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien...quote:
Of juist niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wtf... ?
[..]
Ren eens in je nakie het grasveld van het Wiite Huis op als de camera's draaien....
Hebben wij ook weer wat te zien op CNN.
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?quote:
Ik ben gewoon heul sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Gracias!quote:
Tof man! Ooit ga ik ook naar Amerika, nu ga ik naar bedquote:
whehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die lantaarnpalen van rubber dat ze zo meebuigen?
Dus nog meer dan een uur de tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
Bij ons zou er van 12 tot 3 gebeld worden. Maar om 1 uur werd al duidelijk dat iedereen die gezakt was al gebeld was. Dus iedereen bleek toen geslaagd die niet gebeld was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
KUTZOOI KAN GEBELD WORDEN TOT 10 UUR OF IK GESLAAGD BENOFNIET.
GADVERDAMME, ik was even aan het teruglezen. Op mn nuchtere maag manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Lol wil ik zoeken krijg je dit soort shit:
http://static.manolith.com/wp-content/uploads/2009/05/jose.jpg
![]()
![]()
Kende hem alleen van ditquote:
Hoef ik niet te luisteren dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ja op die ik poste is die cover van Meeuwis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |