Jij komt toch ook uit de richting deventer?quote:
Ja, maar uit de verkeerde richting, zou een dik uur rijden voor me zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij komt toch ook uit de richting deventer?
wat is een uur nou als je de stok kunt halen :pquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ja, maar uit de verkeerde richting, zou een dik uur rijden voor me zijn
Met de huidige benzineprijzen, teveelquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:49 schreef iFries het volgende:
[..]
wat is een uur nou als je de stok kunt halen :p
quote:
? Hij was toch terecht en het zou geregeld worden? Of is hij weg uit Nijnselquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:52 schreef Houniet het volgende:
Gejat.
Ligt bij Treces in de garage. Mijn broertje (Postmus) heeft een slot, alleen moet nog van hem doorkrijgen wanneer hij kan volgende week (laatste vakantieweek voor mij) en dan kan ik met Treces en malse-sjanker overleggen wanneer we die stok op gaan halen in Oss bij Treces en afleveren in Zeeland bij malse-sjanker.quote:
Maar dat gaat over de stalen stokquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ligt bij Treces in de garage. Mijn broertje (Postmus) heeft een slot, alleen moet nog van hem doorkrijgen wanneer hij kan volgende week (laatste vakantieweek voor mij) en dan kan ik met Treces en malse-sjanker overleggen wanneer we die stok op gaan halen in Oss bij Treces en afleveren in Zeeland bij malse-sjanker.
Het kwam op mij over alsof degene die zei 'hij is gejat' ofzo, dat die naar Nijnsel was geweest. Maar tuig, hij ligt nu ookal een week in Nijnsel, komen daar niet zoveel mensen ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef Maruna het volgende:
Hij ligt nog gewoon in Nijnsel. Alleen woont daar blijkbaar niemand
En de stalen stok ligt nog steeds in de garage. Niets moeilijks aan te snappen lijkt me
mooi, kom ik morgen langsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
het was even zoeken, maar hier is hij dus
dat zei die gast ook voor ik 'm ging neersteken, maar dat was dus niet wat hij bedoelde.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
Ik wilde even jullie scherpte proeven.
voorkeur voor iets?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef rene90 het volgende:
Morgen kan ik een poging wagen, even kijken waar hij ligt
Heb je serieus 4 minuten gezochtquote:
Niet te ver van Amsterdam af.quote:
NEE, je bent gewoon LUI!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nog op zoek naar n goede plaats maar weet er niet zo snel een te vinden
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal m aan je voordeur hangen, pm je adres maar
probeer rond Den Haag of Westland wat leuks te vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nog op zoek naar n goede plaats maar weet er niet zo snel een te vinden
ik heb wel meer dingen gelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:43 schreef nijnja het volgende:
Ik meen ooit een keer gelezen te hebben dat de stok maximaal 24 uur in het bezit van een usert mag zijn
Hihi, zelfs wij plaatsen hem nog eerder na een reis van 400 km
Dat ik nou nooit iets te doen heb, mijn laatste bezoek voor 10 minuten geleden was zaterdag... Maar inderdaad, ik heb niets te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb wel meer dingen gelezen
en dat jij nu nooit iets te doen hebtanyway, k ben nog opzoek naar n leuk bordje waar ik m nog niet aan gehangen heb, want die zijn onderhand zeldzaam hier in nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |