quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten 7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH: Garantie - De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels - De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant. - Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. - Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt. -Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl
Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
folder. Foso heeft hem opgestuurd. toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef UncleSam het volgende:
Had je zoveel tijd om een nieuwe OP te maken. Doe je het nog fout.
@ Omni, met Sanders folder of print?
k drukte gewoon op quote maar er bleek een link te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef UncleSam het volgende:
Had je zoveel tijd om een nieuwe OP te maken. Doe je het nog fout.
@ Omni, met Sanders folder of print?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
k drukte gewoon op quote maar er bleek een link te zijn
sandersssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Juicyhil het volgende:
Weer cola in de aanbieding?
Dan ga ik ff gauw halen
Thanks, 6 losse flessen he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
sandersssssssssssssssssssss
6,69
AH 6,73
je hebt het verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Chinless het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar nergens in de regels staat dat het geen internet folder/afdruk mag zijn? Dus afdrukken kan? Of heb ik verkeerd
hier 4 winkels, en 2 mensen. Dus als blackf1re zn aanbod nog geldt, voor de prints, dan wil ik heel graag 2 printjes van hem als iemand hem heeft ingescandquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. 9 winkels, 2 mensen, 6 flessen..![]()
*maakt alvast wat ruimte in de kelder*
Ja, en je niet laten omver lullen... Gewoon stug volhouden dat ze daar per fles goedkoper zijn.quote:
Die folder komt heus wel aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier 4 winkels, en 2 mensen. Dus als blackf1re zn aanbod nog geldt, voor de prints, dan wil ik heel graag 2 printjes van hem als iemand hem heeft ingescandMocht ik natuurlijk morgen zelf niet krijgen van de c1000
Oh dan kan ik dus niet gaanquote:
Ik scan em 1000% in. 300dpi dus dat valt heel erg mooi te printenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier 4 winkels, en 2 mensen. Dus als blackf1re zn aanbod nog geldt, voor de prints, dan wil ik heel graag 2 printjes van hem als iemand hem heeft ingescandMocht ik natuurlijk morgen zelf niet krijgen van de c1000
jawel. Dat is een interne memo, die wel echt is. Aukje sprak ik dus gisteren (team leider AH hier) en die vertelde me dus dat dat idd zo was (zij kende de regel niet en heeft het uitgezocht) omdat er kneusjes met photoshops op pad zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Chinless het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar nergens in de regels staat dat het geen internet folder/afdruk mag zijn? Dus afdrukken kan? Of heb ik verkeerd
Hij mailt me niet eens terug die man van de c1000quote:
Het geschatte verlies ligt al hoger dan een miljoenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, en je niet laten omver lullen... Gewoon stug volhouden dat ze daar per fles goedkoper zijn.
Ik vraag me echt af of AH hier winst op maakt..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, en je niet laten omver lullen... Gewoon stug volhouden dat ze daar per fles goedkoper zijn.
Ik vraag me echt af of AH hier winst op maakt..
Ik geloof er eigenlijk niet zo veel van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Het geschatte verlies ligt al hoger dan een miljoen
Ik zou echt gewoon effe bellen, zeker met dit soort tijdgebonden dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij mailt me niet eens terug die man van de c1000
Ik heb maar 2 kleine vriesladesquote:
Ja voor ons ook dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niet zo veel van.
De reclame die ze hier mee maken, is goedkoper dan de reclame op TV enzo.
lijkt mij
vinden jullie dat niet stom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon effe bellen, zeker met dit soort tijdgebonden dingen.
En anders die van Henkie die is al weg.
Nee ze weten zelf toch ook dat die aanbieding alleen morgen geldt. Even excuseren klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
vinden jullie dat niet stom?
" ja hoi met Qwea, ik had gebeld en er zouden folders op de post gedaan worden... is dat nog gelukt? Want ik heb niks op mn mail gehoord"?
Ik heb maar 1 klein vriesvakje voor 2,5 pizzaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 kleine vrieslades
Ik ga maar eens kijken of mijn schoonma plek heeft in dr vriezer, en of de buren pizza moeten
nou, hier passen er hooguit 3 in. Met geluk 4quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 klein vriesvakje voor 2,5 pizza![]()
Dan maar de vrieskist van mijn vader volgooien
indeed..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Vaartjes geloof alleen REGULAR. Staat er nog met hoofdletters bij!
we hadden het toch over AH/ Sanders ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Dat klopt, dat heb in een week terug ook al gesignaleerd. Ik zal mijn oude bericht even terug zoeken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef SemperFii het volgende:
Om even terug te komen op een van de nieuwe regels die de appie heeft gesteld:
Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Ik heb hier naar gezocht maar kan geen wettelijke bepaling vinden die dit verbied... Het enige dat ik heb kunnen vinden is een adviesschrift over reclame maken voor alcoholische dranken in de horeca, je mag dus geen reclame maken voor alcohol houdende producten die goedkoper zijn dan 50% van de normaalprijs.
De mensen van HK hebben dit dus gewoon verzonnen om de schade te beperken?...
Jazeker. We hebben net de eerste halve van de 27 liter aangebroken, en het smaakt verdraaide goedquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
Kost 4-Pack nog steeds 4.39?
Want heb voor de mensen die nog bergen Coca cola willen goed nieuws.![]()
![]()
![]()
Kreeg van een kennis een tip dat in de plaatselijk krant van zijn dorp een mooie advertentie stond.
Gaat daar namelijk een nieuwe Super de Boer open ofzo.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Link: http://www.deweekkrant.nl/pdfarchief/viewer?archive=14237 (blz: 14/15)
Ik ga niet heb al genoeg Coca cola.
Die packs... dat schiet wel opquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
![]()
![]()
Kreeg van een kennis een tip dat in de plaatselijk krant van zijn dorp een mooie advertentie stond.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Maar, printjes mogen niet meer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nope, kan gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef Chinless het volgende:
en dat van 4 winkels kan tog niet?? Zelfde nummer bonuskaart. Neem aan dat ze dat wel indekken?
Light? Die staat toch niet op de folder?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Edit: het gaat dus om de folder van Sanders, daarmee kun je Light krijgen. Vaartjes weet ik niet.
kan gewoon. En ik heb 3 verschillende kaartenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef Chinless het volgende:
en dat van 4 winkels kan tog niet?? Zelfde nummer bonuskaart. Neem aan dat ze dat wel indekken?
Staat bij http://www.ah.nl/bonus/ah_xl.jspquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
ben ik nou gek, of stond er eerst gehakt op de site van AH in de LAPG?
Volgens AH wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Gehakt is geen A merk dus geen LAPG.
Gehakt is geen A merk dus geen LAPG.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
ben ik nou gek, of stond er eerst gehakt op de site van AH in de LAPG?
Light staat ook op de folder van Sanders! Regular, light of Zero!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Light? Die staat toch niet op de folder?
Jij had het over A'dam toch? Maar Sanders is daar toch niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Light staat ook op de folder van Sanders! Regular, light of Zero!
Balen dat het mager isquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Staat bij http://www.ah.nl/bonus/ah_xl.jsp![]()
Maar dat kan helemaal niet LAPG zijn, omdat nergens zelfde soort product hebt.
[..]
Volgens AH wel.![]()
uhu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Oksel het volgende:
Alleen verwacht ik niet dat we die Super de B. kunnen printen, dat valt op.
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Rare is ook, staat heel groot ALLE COCA COLA PRODUCTEN GOEDKOPER terwijl pepsi/sisi/7-up ook van coca cola zijn en die niet gratis kunnen krijgen. Valse reclame dus.
Pepsi, Sisi en 7up zijn niet van Coca Cola hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Rare is ook, staat heel groot ALLE COCA COLA PRODUCTEN GOEDKOPER terwijl pepsi/sisi/7-up ook van coca cola zijn en die niet gratis kunnen krijgen. Valse reclame dus.
Mee je dit nou serieus? Naturlijk is Pepsi geen dochteronderneming. Die twee zijn de hardste concurrenten ooit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Pepsi is een dochter onderneming van coca cola.
Ik was mijn PI vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Mee je dit nou serieus? Naturlijk is Pepsi geen dochteronderneming. Die twee zijn de hardste concurrenten ooit!
Pepsi valt in Nederland onder Vrumona (Crystal Clear, Pepsi, Sisi, 7up, Orangina etc.).
Ik heb een leuk mailtje naar de Wijkse Courant gestuurd, met de vraag of ze wat op kunnen sturen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef Dropdown het volgende:
Die Super de Boer dinges is echt. Maar hij wilde het niet sturen, dus het enige wat je kan doen is hem in Wijk bij Duurstede halen (uurtje rijden vanaf Rotterdam, dus mij niet gezien)
Als je het nagaat qua benzinegeld om het op te halen haal je er dubbel en dik terug uit als je 2 a 3 AH's hebt gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef Dropdown het volgende:
Die Super de Boer dinges is echt. Maar hij wilde het niet sturen, dus het enige wat je kan doen is hem in Wijk bij Duurstede halen (uurtje rijden vanaf Rotterdam, dus mij niet gezien)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Wast gelukt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Staat er niet bij hoor...
Er staat alleen 'Coca Cola'. Maar ze zouden moeilijk kunnen gaan doen, maar dat is dan we onterecht!
Ja prima!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wast gelukt?met op de post doen, bedoel ik dan
zo wilde ik het ook doen, morgen cola halen, zaterdag pizza, en dan met 1 folder voor beide artikelen geld terug vragen en 2 appeltaarten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
12 folders verstuurd, zelf nog 4 liggen hier!
Stel ik haal morgen 24 cola bij vier verschillende AH's en ik haal zaterdag 24 (:')) Dr. Oetker pizza's, dan kan ik die bonnen toch gewoon tegelijkertijd inleveren en geld terug vragen?
Of kun je dan alleen 12 cola en 12 pizza's meenemen?
Tevens had ik ergens gelezen dat je tot de maandag erop je geld terug kon vragen, juist?
Je kan later je geld terugvragen met de bon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
Stel ik haal morgen 24 cola bij vier verschillende AH's en ik haal zaterdag 24 (:')) Dr. Oetker pizza's, dan kan ik die bonnen toch gewoon tegelijkertijd inleveren en geld terug vragen?
Tevens had ik ergens gelezen dat je tot de maandag erop je geld terug kon vragen, juist?
Dat was een HOAX. In de echte staat dat ze geen digitale meer aan mogen nemen. Heb hem gister nog onder ogen gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef Chinless het volgende:
jongens, gewoon een internet kopie is goed. zie de interne memo
LAPG geld alleen voor de folder (hard-copy of digitaal). Een print van de digiale versie zou voldoende zijn.
Nou volgens mij heeft de super de boer dat inmiddels en c1000 vaartjes.
ohhh dat wordt lekker cola drinken
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar opquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Dat was een HOAX. In de echte staat dat ze geen digitale meer aan mogen nemen. Heb hem gister nog onder ogen gehad.
Huh? Je kan maar bij elke AH 1x iets halen. Dus bij AH 1, 1x pizza, en 1x cola.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
looten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Remake het volgende:
Lelijke OP,
dezelfde mensen als in deel 1, inteelt clubje stop is met dat looten ( blackfire, Qweeaa)
lik mn reet eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Remake het volgende:
Lelijke OP,
dezelfde mensen als in deel 1, inteelt clubje stop is met dat looten ( blackfire, Qweeaa)
Ik snap niet wat er mis is met de OP. De memo die FOUT was, is weg. Dat was die van 3 artikelen, en de concurrent in de buurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar op
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je kan later je geld terugvragen met de bon.
Zolang de datum op de bon maar klopt met de actiedatum.
En ja, je kan de maandag erna nog steeds je geld terugvragen.
(Datum staat op de bon, dus kan gewoon)
het geld terug vragen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bron voor me?
De regel was toch dat het geldig is tot de maandag na de actie?
En dankzij de connecties bij TNT, kan je ze gratis naar ons opsturenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef Lastpost het volgende:
Weet je wat leuk is, een broertje die hier de huis-aan-huis bladen doet met de folders, een buurjongen die de andere folders doet en connecties bij de TNT.
Folders voldoende dus.
en naar mij. Heel handig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dankzij de connecties bij TNT, kan je ze gratis naar ons opsturen
maakt ook niet uit, die aanbieiding is alleen vanaf zaterdag. Nja dan is hij bij de AH al over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:
De Super wilt ze niet opsturen... druk in de verbouwing.
WK 25 Geldig van 15 t/m 21 juniquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, die aanbieiding is alleen vanaf zaterdag. Nja dan is hij bij de AH al over.
Waar woon jij? Bij mij is het zaterdag 20 juni.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
WK 25 Geldig van 15 t/m 21 juni
Op mijn gedeelte van de evenaar is het zaterdag nog 21 juni.
geeft nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Waar woon jij? Bij mij is het zaterdag 20 juni.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Hehe, zo we zijn terug van de eerste etappe: Cola Light halen met de Sanders folder
Eerste keer op de Nieuwmarkt. Ik was nog een beetje angstig, en toen ging de dikke negerin van de infobalie moeilijk doen. "Het moeten wel sixpacks zijn". Dus ik zeg dat die niet bestaan, roept ze haar bazin. Die begin moeilijk te doen over het etiket, want op die flessen in de folder stond geen 'Say Yes to Summer' en in de winkel wel. Uiteraard wisten wij haar met argumenten om te lullen, dus toen riep ze haar baas maar weer. Die luisterde naar haar argument, lachte haar half uit en zei: geef het geld maar terug. Dat duurde nog 3 minuten voor de met een rekenmachine uitgerekend had (ze moest o.a. 6.72 - 6.69 uitrekenen). Folder wel ingenomen.
De tweede was op Koningsplein. Er stond een onschuldige Aziaat, en die brave Hendrik wilde eerst alleen het verschil teruggeven. Gelukkig stond zijn baas achter hem en die verbeterde hemUiteindelijk geld terug, wilt hij die folder houden. Ik zo: "waar in de voorwaarden staat dan dat jullie die mogen innemen?". Ja, da's voor de kassa zei hij. Ik zeg nou je hebt het kassabonnetje al, da's meer dan genoeg. Toen vroeg hij of we niet elke AH in Amsterdam af zouden gaan. Tuuuuuuurlijk niet, antwoordden wij
De derde was op de Jodenbreestraat. Een of ander dik slachtvark wilde eerst niet meewerken, want die deed aan afronding. "Ja want 6.69 en 6.72 is allebei 6.70 want dat ronden we af hier in Nederland". Ik zo:Toen belde ze haar baas, en die zei meteen van ow geef maar mee. Toen ging ze hem nog overtuigen om niet mee te werken
Uiteindelijk kregen we het mee, omdat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken
Ik had al lang die folder weer teruggepakt natuurlijk.
Buit: 18 keer 1.5 liter Cola Light, 1 appeltaart en 2 appeltaartbonnen
Ik zal zo even een foto posten. Fosfo, bedankt
Wij ook, cola gekregen en geld toe! Helemaal perfect toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
Nee, maar daar hebben ze de posterijen voor uitgevondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij had het over A'dam toch? Maar Sanders is daar toch niet?
Zie deze ECHTE memo:quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar op
Kun je zelfs nog zondag mee colashoppequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:04 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar die advertentie van Super de Boer staat alleen in wijkkrantje ofzo?
Toch even iemand zoeken die er woont.....grrrrrr
Heh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
AH kan moeilijk gaan doen over het feit dat op de Vaartjes folder, de "oude" fles staat afgebeeld. Met argumenten als "ja dat is een partij oude cola" of "Ja dat zijn Duitse flessen" ofzo..
Hoe gaan we hier mee om.
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie deze ECHTE memo:
[ afbeelding ]
Hier staat in dat geprinte folders dus niet meer mogen.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef Chantalmv2 het volgende:
Nou sorry hoor...coca cola 1,5 liter is coca cola!
ik geef je erg weinig kans. Been there, done thatquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.
Ik ga het straks proberen, mits ik folder ergens kan afdrukken van een 4-pack
Waarvan waren die Hoogvliet-folders ook weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mn blousje aan doen, en mn foon met memo recorder erin stoppen
échtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Echt?
En dan zo 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND'
De aanhouder wint!!! De aanhouder ben ik in dit geval.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:17 schreef Ramzibase het volgende:
De Vaartjes folder zal bij veel AH's denk ik niet zomaar geaccepteerd worden.
(Andere verpakking etc).
Jammer dat die super de boer op een uur rijden afstand is anders had ik daar wel ff folders gehaald. Deze heeft precies de goede verpakking , daarmee krijg het makkelijk mee.
Kijk zo moet het gewoon wezen!!, op die bimbo die niks zegt na dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef Omnifacer het volgende:
Update:
Net de vierde Albert Heijn gehad. Normale procedure gevolgd, ik kwam aan bij de infobalie, staat er daar een zwaar chagrijnige slumdog (v)Ik zo: goedemiddag mevrouw, ik had graag gebruik willen maken van de LAPG. Verrekt geen spier die bimbo... Ik zo: hallo? Zegt niks, pakt METEEN de telefoon om de manager te bellen
Kwam er zo'n dude aanlopen in een pak en zn haren lekker slik in de gel, ging zich voorstellen. "Hallo ik ben de supermarktmanager". Ik: "Hallo, ik ben de supermarktklant". Ik uitleggen, hij meteen: ow haha, goed speurwerk! Hamza (oid), geef jij deze meneer even zijn geld terug? Dan ga ik even een appeltaartje voor hem halen! Geeft die domme doos me ook het statiegeld terug
Komt hij terug met een appeltaartje, met rozijnen deze keer, bedankt hij me vriendelijk en begeleid hij me naar de uitgang. Ik zo: 'jow, bedankt man'
Weet ik niet, heb hem bij een kennis aan de deurklink van de voordeur gehangen want ik ben aan de lijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Pi-Mp het volgende:
Kijk zo moet het gewoon wezen!!, op die bimbo die niks zegt na dan.
ps hoe smaakt de taart met rozijnen
Zelfstandige ondernemers (Franchise winkels) betalen het dus gewoon zelf. Die zijn de dupe van de enorme FAIL van het hoofdkantoor. Maja dat weet je als je je aansluit bij zo'n organisatie, het heeft voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem bij een kennis aan de deurklink van de voordeur gehangen want ik ben aan de lijnVandaar ook de Cola Light
Ik zei wel tegen die manager: ik vind het wel fijn dat de ondernemer het niet uit zijn eigen zak hoeft te betalen. Dat zou ik eerlijk waar een stuk minder leuk vinden!
Heineken, DubbelFrisss en nog veel meerquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Pi-Mp het volgende:
Is er bekend welke producten de AH volgende week in de aanbieding gooit?
Hopen dat ze de regels niet nog een x gaan aanpassen. Ik vond die printjes namelijk wel handig aangezien er hier geen sanders etc in de buurt zitten
Waar heb je dit gevonden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:49 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Heineken, DubbelFrisss en nog veel meer
Serieus?!!?!? Hmmmz... Naja, de man die ik sprak hoefde het niet zelf te lappen gelukkig! Wel sneu voor die ondernemersquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Zelfstandige ondernemers (Franchise winkels) betalen het dus gewoon zelf. Die zijn de dupe van de enorme FAIL van het hoofdkantoor. Maja dat weet je als je je aansluit bij zo'n organisatie, het heeft voordelen en nadelen.
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij onsquote:
Kun jij hem evt inscannen? Of heimelijk verspreiden via de mail?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij ons
Folder komt morgen bij de winkels aan.
Kijk zulke mensen moeten we hebben:P weet je toevallig al de prijs van de heinekequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij ons
Folder komt morgen bij de winkels aan.
Huh? 4,29 bij de Plus? In de folder staat 4,50. Of is dat een speciale aanbieding?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef -Kadev- het volgende:
Ik had het onderstaande al naar Fosfolipide gesms'd, weet niet of het al in het vorige topic gestaan heeft. Geen zin om 13 pagina's door te nemen.
Cola 4-pack bij Super de Boer Nijkerk en Hoevelaken voor 3.99 en bij Plus in Lelystad voor 4.29.
Aanbiedingen tot en met zaterdag, dus als je in de buurt bent en een folder weet te krijgen kun je gebruik maken van LAPG
Nee, ik ga geen vertrouwelijke informatie (wat nog niet op internet staat) verspreiden. Misschien dat een andere AH Medewerkers je wel verder kan helpen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:53 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun jij hem evt inscannen? Of heimelijk verspreiden via de mail?
Logischquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen vertrouwelijke informatie (wat nog niet op internet staat) verspreiden. Misschien dat een andere AH Medewerkers je wel verder kan helpen.
Ja, zaterdag worden soms al folders verspreid en wordt de internetsite geupdate (gebeurt soms ook zondag).quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Logisch
Wanneer worden de prijzen openbaar? Zaterdag ofzo?
ja, van de prijs die niet in de bonus is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe zit dat dan? Met alcoholhoudende drank krijg je 1/2 terug ofzo?
Same here. Mn vent dronk best wel wat bier, maar meneer krijgt er buikpijn van (ja, waarom weet ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:13 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja alcohol 50% terug....... en ik geef er niet om! Doe mij maar andere leuke aanbiedingen
Wil de Plus folder uit Lelystad.....coca cola halen hier bij AH!
OK! Ik drink thuis nooit, misschien aantrekkelijk als je een feestje hebt ofzo. Anyway: ik heb al 1 bijna 1 fles uitgezopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, van de prijs die niet in de bonus is.
Dus als de bier in de bonus 5 euro is... en normaal 30... dan krijg je nu 15 euro terug.
En een krat bier.
Volgens mijEn moet je dus 5 euro betalen = 10 winst en bier
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik vind t een KUT actie..
geen prijsstunters in de buurten AH personeel loopt steeds alle foldertjes bij andere supermarkten op te halen :/
Ja en? wat wouden ze doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Heel erg bedankt Kadev, maar het hoofdkantoor leest mee dus ik hoop niet dat je echte naam Kadev is want anders hebben ze zo te pakken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ze stalken m al. Achter elke lantaarnpaal staat een AH agent met een oortje in.
Nou, niet dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe kan het nou dat mensen al zoveel flessen hebben? Ze passen die prijzen gelijk aan toch?
Bij 5 AH's geweest, of ben je met 6 man?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef Omnifacer het volgende:
En voor ze de kans kreeg uiteraard de folder terug in de pocket... Op 1 folder 30 flessen
ben ik blij dat ik een schaamteloze barbaar benquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog even en je nadert het niveau van beschaving.
Same herequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik een schaamteloze barbaar ben
kijk maar uit voor diabetisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hereAls ik morgen idd die folders van c1000 zelf krijg, dan nog maar ff wat cola halen
Wel ff naar de datum kijkenheb nu ruim 80 flessen tot okt 2009
K'an aan het merk bier liggen. Bij Heineken krijg ik bijvoorbeeld ook snel last van mijn maagquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Mn vent dronk best wel wat bier, maar meneer krijgt er buikpijn van (ja, waarom weet ik nieten we doen nu al 4 weken met 1 krat
Dussuhhh, geef mij maar wat anders leuks
ik heb buren die nog wel wat willenquote:
Bedoel je daarmee dan de volgende ochtend boven de WC?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
K'an aan het merk bier liggen. Bij Heineken krijg ik bijvoorbeeld ook snel last van mijn maag.
Nee, dat al na 1-2 biertjes m'n maag zodanig protesteerde dat ik maar over ging op frisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dan de volgende ochtend boven de WC?
Dat heb ik ook weleens gehad
Alleen regular zeker?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hereAls ik morgen idd die folders van c1000 zelf krijg, dan nog maar ff wat cola halen
Wel ff naar de datum kijkenheb nu ruim 80 flessen tot okt 2009
Hij heeft alles al geprobeerd. Hij heeft een hele gevoelige maag. Met name 's ochtends. Zuivel gaat ook niet goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
K'an aan het merk bier liggen. Bij Heineken krijg ik bijvoorbeeld ook snel last van mijn maag.
jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Keffo het volgende:
Ben net in Hoevelaken Super de Boer geweest. helaas staat de actie niet in de folder alleen in het regionale blaadje. heb nu een 4-pack cola gekocht en op het bonnetje staat dat de 4-pack 3,99 kost.
Kan ik nu met dat bonnetje ook aanspraak maken op de LAPG?
Ik dacht dat je net zei dat hij eerst best wat kon drinken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft alles al geprobeerd. Hij heeft een hele gevoelige maag. Met name 's ochtends. Zuivel gaat ook niet goed.
Nee, het gaat om een folder op folder vergelijking. Een kassabon is dus niet geldig zonder folder!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef CySt het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een folder op folder vergelijking. Een kassabon is dus niet geldig zonder folder!
En bij deze de High-Res: http://www.deweekkrant.nl(...)CT-1-14_090617_1.pdfquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
"Sorry meneer, geprinte folders accepteren wij niet.", maar je kunt het altijd proberen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je kan idd wel eens gelijk hebben. Het moet ook in een folder van een andere supermarkt staan.
Maar met kassabon van andere winkel + geprinte folder zou het dan wel lukken toch?
Ja leuk en aardig, maar je hebt ook het (originele) kassabonnetje van de andere winkel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef CySt het volgende:
[..]
"Sorry meneer, geprinte folders accepteren wij niet.", maar je kunt het altijd proberen natuurlijk!
Mja, ik kan m wel zo echt mogelijk gaan printen, maar wat moet er op de achterkant?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:53 schreef CySt het volgende:
[..]
En bij deze de High-Res: http://www.deweekkrant.nl(...)CT-1-14_090617_1.pdf
Je kunt het altijd proberen met een printje toch?.
Tja, ligt er net aan wie je treft waarschijnlijk. Hoofdkantoor zegt dat vergelijking alleen gedaan mag worden op basis van de originele folder, niet met printjes en niet met winkel/kassa-prijzen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar je hebt ook het (originele) kassabonnetje van de andere winkel!
Pagina 16+17.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Mja, ik kan m wel zo echt mogelijk gaan printen, maar wat moet er op de achterkant?
Printje niet, maar vaartjes folder lijkt op een printje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef SamanthaB het volgende:
Dus een printje mag nog?
en 6 flessen ook ?
Kan iemand nog even een goeie scan posten van de folder van de vaartjes?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Printje niet, maar vaartjes folder lijkt op een printje.
6 artikelen mag ja.
Dat geldt dus niet meerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Kan iemand nog even een goeie scan posten van de folder van de vaartjes?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ben benieuwd of iedereen het morgen voor elkaar krijgt met de C1000 Vaartjes folder.....want is wel meer een printje! En gaat dan om 6 flessen dus dan zou je printje terug moeten krijgen om naar een andere AH ook te kunnen gaan voor nog eens 6 flessen
Komt wel goed denk ik! Is gewoon een afbeelding van een cola fles, wel van Coca Cola!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
en er was iets met dat de afbeelding afwijkt van de AH-fles
Is daar een hele nieuwe memo voor gestuurd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:57 schreef -Kadev- het volgende:
En er is weer een nieuwe regel
Groothandels zijn niet langer geldig met folder op folder vergelijkingen. Onder groothandels vallen alle winkels die een toegangssysteem met een pasje hebben.
Ja vanwege die pizza natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:57 schreef -Kadev- het volgende:
En er is weer een nieuwe regel
Groothandels zijn niet langer geldig met folder op folder vergelijkingen. Onder groothandels vallen alle winkels die een toegangssysteem met een pasje hebben.
Ja, het Q & A formulier is geupdate, en deze nieuwe regels stond daar in vermeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:59 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Is daar een hele nieuwe memo voor gestuurd?
Ja, kon die ook. Maar na een poosje niet meerquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zei dat hij eerst best wat kon drinken?
Nog meer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Ja, het Q & A formulier is geupdate, en deze nieuwe regels stond daar in vermeld.
Huuutsquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:59 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Is daar een hele nieuwe memo voor gestuurd?
Jazeker.quote:Met welke folder ga je elke AH af voor de cola dan? Sanders nog?
Is die "folder" echt zo onbekend dan? Wij krijgen van de c1000, slagerij, ect wel vaker zulke folders/flyersquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Printje niet, maar vaartjes folder lijkt op een printje.
6 artikelen mag ja.
Nog iets wat we moeten weten ??quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Ja, het Q & A formulier is geupdate, en deze nieuwe regels stond daar in vermeld.
Nee, verder geen echte aanpassingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Nog iets wat we moeten weten ??
Dat was een neppe memoquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ben zo benieuwd of ze moeilijk gaan doen morgen om de Vaartjes folder......printje meer! En omdat het ook erg ver weg zit of was dat ook echt onzin?
goeie of de site urlquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Dat was een neppe memo
En als ze moeilijk doen, kunnen ze die C1000 bellen
wel de helft dokken is iets minderquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgende week weer bier in de aanbieding
je gaat me toch niet vertellen dat je zoveel gaat neertellen voor een kut folder?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef Omnifacer het volgende:
@leolinedance
Bedankt! Ik was net pas in de gelegenheid mn mail te kijken... Komt in orde!
Ik zal de mijne morgen ff laten zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef UncleSam het volgende:
Mijn bankrekening na vanavond
[ afbeelding ]
Overal die 6 flessen voor 6.72 + statiegeld.
Wij waren met zn tweeen, 3 filialen, 36 flessen, foto's komen eraan.
nou, boeit niks... ik vind alleen de prijzen ontzettend asociaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Wat boeit dat nou, onkostenvergoeding en klein mazzeltje
ik zal die van mij ook ff postenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef UncleSam het volgende:
Mijn bankrekening na vanavond
[ afbeelding ]
Overal die 6 flessen voor 6.72 + statiegeld.
Wij waren met zn tweeen, 3 filialen, 36 flessen, foto's komen eraan.
nou, datquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Ach wat is nog asociaal in dit topique vol hebzucht
Woot! Mijn folderquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef UncleSam het volgende:
Foto van de kofferbak:
[ afbeelding ]
We hebben één taartje aan de straatkrantverkoper gegeven, man wat was hij blij
Goed idee, dat kan ik morgen wel doen bij die zwever die altijd voor de AH staat hierzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef UncleSam het volgende:
Foto van de kofferbak:
[ afbeelding ]
We hebben één taartje aan de straatkrantverkoper gegeven, man wat was hij blij
3 euro voor 1 folder vragen (leolinedance)quote:
O, dat kan ook nog ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 euro voor 1 folder vragen (leolinedance)
toch 4 euro voor 1 printje van mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
O, dat kan ook nog ja.
Beetje flauw voor zo'n actie als dit!
Alhoewel het mij tot nu toe alleen maar geld heeft gekost.... iets met postzegels
Held!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
toch 4 euro voor 1 printje van mij
Limmen is idd kut.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, daar ben ik ook dan weer!
Hele avond van AH naar AH gegaan, tot dat we in Limmen kwamen![]()
Alle andere vier de AH's deden niet moeilijk, en sommige konden er wel om lachen dat we met een folder van een hier totaal onbekende winkel kwamen![]()
Maar toen kwamen we in Limmen,,, meneer kon het niet wijzigen en pakte de folder van de toonbank en al snel zeiden we dat we m terug wilden, maar toen zei die "O nee hoor, die houd ik, anders ga je elke AH af *scheur scheur*
Fijn, dat was het einde, kapotte folder in de prullenbak!Hele verdere discussie is dan ook zinloos, maar zitten nu dus zonder folder
![]()
Wel bij vele AH's meer dan de ¤6,72 terug gekregen, maar na het bij een aantal AH's gezegd te hebben begint het ook te vervelen om ze te ver beteren, dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
En oja, de Makro's doen niet meer mee!!
Is een nieuwe interne regel rond gestuurd dat de AH zich niet meer vergelijkt met de Makro, heb het op het scherm gezien van hem, dus dat werden niet nog meer Mona toetjes![]()
Ondanks dat, heb ik nu totaal:
54 flessen Coca Cola, 10 Mona Stroopwafeltoetjes, 7 pakken WC paper en 15 appeltaarten!
Die wc papier. Hoe?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, daar ben ik ook dan weer!
Hele avond van AH naar AH gegaan, tot dat we in Limmen kwamen![]()
Alle andere vier de AH's deden niet moeilijk, en sommige konden er wel om lachen dat we met een folder van een hier totaal onbekende winkel kwamen![]()
Maar toen kwamen we in Limmen,,, meneer kon het niet wijzigen en pakte de folder van de toonbank en al snel zeiden we dat we m terug wilden, maar toen zei die "O nee hoor, die houd ik, anders ga je elke AH af *scheur scheur*
Fijn, dat was het einde, kapotte folder in de prullenbak!Hele verdere discussie is dan ook zinloos, maar zitten nu dus zonder folder
![]()
Wel bij vele AH's meer dan de ¤6,72 terug gekregen, maar na het bij een aantal AH's gezegd te hebben begint het ook te vervelen om ze te ver beteren, dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
En oja, de Makro's doen niet meer mee!!
Is een nieuwe interne regel rond gestuurd dat de AH zich niet meer vergelijkt met de Makro, heb het op het scherm gezien van hem, dus dat werden niet nog meer Mona toetjes![]()
Ondanks dat, heb ik nu totaal:
54 flessen Coca Cola, 10 Mona Stroopwafeltoetjes, 7 pakken WC paper en 15 appeltaarten!
Gelukkig gaf die eikel uit Limmen het meest terug, het bedrag inclusief statiegeld en zonder korting. De asshol.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
Waarvan er nu 1 bij mij, thnx!quote:
Ik hebt overmaakt! Alleen neem aan dat je het idd niet gelijk binnen hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Held!
Da's al bijna quit nu!
Verder gewoon nog niemand van de 12 personen.
Maargoed, daar gaat het ook niet om.
Ja dat zei ik ook al in de auto, mocht ook een brief van die man naar het hoofdkantoor sturen. Maar daar schiet je geen hol mee op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die vent sewen voor vernieling van eigendommen.![]()
In Haarlem wonen we. Zijn vanavond in IJmuiden, Beverwijk (2x), Heemskerk en Limmen geweest. Castricum was helaas al dicht. Zouden zijn doorgereden naar Heilo als we niet een verscheurde folder haddenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Limmen is idd kut.
Hee waar woon je dan?
Ik woon in Heiloo vlakbij Alkmaar.
Ook overal in Heiloo geweest en in Alkmaar. Behalve bij de XL doen ze nergens moeilijk.
Hm ok.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:36 schreef meneer draak het volgende:
[..]
In Haarlem wonen we. Zijn vanavond in IJmuiden, Beverwijk (2x), Heemskerk en Limmen geweest. Castricum was helaas al dicht. Zouden zijn doorgereden naar Heilo als we niet een verscheurde folder hadden
Wat staat daar op? Cola en nog iets? want ik kan geloof ik geen cola meer zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:38 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hm ok.
Als je nog langs Heiloo komt heb ik nog wel c1000 vaartjes voor je.
Maar ik ga nu slapen. truste!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Haha Rowin serieus, ik zou het hoofdkantoor bellen voor die vent. Wat denkt die lul nou? Ik meen het serieus, autoritaire pannekoek. 'Dit is mijn regel'Wat een klerelijer.
Voor de rest: aardige transacties gemaakt. Die stroopwafels en pleepapier, welke folder was dat ook weer?
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef SamanthaB het volgende:
Ik vind het ook een beetje onzin. Moeten ze het maar in de voorwaarden zetten. Hoe kan je nu iemands eigendommen innemen.
door zoiets laat je je toch niet afbluffen? ik zou zeggen, doe maar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef meneer draak het volgende:
[..]
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halen
Had je meteen moeten doen man!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef meneer draak het volgende:
[..]
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halen
Ja ach, en dan? Heb ik toch niets meer aan die folder. Was wel kut dat we niet door naar Heiloo konden, al was de prijs daar denk ik wel al aangepast door onze mede FOK!kerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
door zoiets laat je je toch niet afbluffen? ik zou zeggen, doe maar!
Ik heb ook war overgemaakt hoor, niet zo ongeduldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Held!
Da's al bijna quit nu!
Verder gewoon nog niemand van de 12 personen.
Maargoed, daar gaat het ook niet om.
60 flessenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ja ach, en dan? Heb ik toch niets meer aan die folder. Was wel kut dat we niet door naar Heiloo konden, al was de prijs daar denk ik wel al aangepast door onze mede FOK!ker
Maar 60 flessen is denk ik wel ff voldoende
hehe, ja dat is idd mss wel wat. FF bellen, "gewoon omdat het kan". Toch zou zo'n 4 packs aanbieding wel makkelijker zijn geweest. Dan heb je tenminste 24 flessen in 1 keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
60 flessen
Het gaat natuurlijk om het idee. Die vent denkt onder het mom van 'ik zal die inhalige bengels eens hebben' dat hij zich van alles kan permitteren, en dat op een autoritaire manier. Duidelijk tijd om eens een prestigestrijd aan te gaan met die MBO'er
Waarom bel je morgen niet even op om te zeggen dat hij te veel wisselgeld heeft gegeven?
Zo is het ook zeker niet bedoelt hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik heb ook war overgemaakt hoor, niet zo ongeduldig
Idem, maar daarmee praat je het niet goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef sander89 het volgende:
Snap die vent ook wel die de folder in stukken scheurde.
Zou ik misschien ook gedaan hebben als mijn humeur niet al te goed was, alleen om het gezicht te zien van de klant.![]()
Een filiaalstempel was netter geweest, dat is ook de afspraak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef sander89 het volgende:
Snap die vent ook wel die de folder in stukken scheurde.
Zou ik misschien ook gedaan hebben als mijn humeur niet al te goed was, alleen om het gezicht te zien van de klant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |