Kijk zo moet het gewoon wezen!!, op die bimbo die niks zegt na dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef Omnifacer het volgende:
Update:
Net de vierde Albert Heijn gehad. Normale procedure gevolgd, ik kwam aan bij de infobalie, staat er daar een zwaar chagrijnige slumdog (v)Ik zo: goedemiddag mevrouw, ik had graag gebruik willen maken van de LAPG. Verrekt geen spier die bimbo... Ik zo: hallo? Zegt niks, pakt METEEN de telefoon om de manager te bellen
Kwam er zo'n dude aanlopen in een pak en zn haren lekker slik in de gel, ging zich voorstellen. "Hallo ik ben de supermarktmanager". Ik: "Hallo, ik ben de supermarktklant". Ik uitleggen, hij meteen: ow haha, goed speurwerk! Hamza (oid), geef jij deze meneer even zijn geld terug? Dan ga ik even een appeltaartje voor hem halen! Geeft die domme doos me ook het statiegeld terug
Komt hij terug met een appeltaartje, met rozijnen deze keer, bedankt hij me vriendelijk en begeleid hij me naar de uitgang. Ik zo: 'jow, bedankt man'
Weet ik niet, heb hem bij een kennis aan de deurklink van de voordeur gehangen want ik ben aan de lijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Pi-Mp het volgende:
Kijk zo moet het gewoon wezen!!, op die bimbo die niks zegt na dan.
ps hoe smaakt de taart met rozijnen
Zelfstandige ondernemers (Franchise winkels) betalen het dus gewoon zelf. Die zijn de dupe van de enorme FAIL van het hoofdkantoor. Maja dat weet je als je je aansluit bij zo'n organisatie, het heeft voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem bij een kennis aan de deurklink van de voordeur gehangen want ik ben aan de lijnVandaar ook de Cola Light
Ik zei wel tegen die manager: ik vind het wel fijn dat de ondernemer het niet uit zijn eigen zak hoeft te betalen. Dat zou ik eerlijk waar een stuk minder leuk vinden!
Heineken, DubbelFrisss en nog veel meerquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Pi-Mp het volgende:
Is er bekend welke producten de AH volgende week in de aanbieding gooit?
Hopen dat ze de regels niet nog een x gaan aanpassen. Ik vond die printjes namelijk wel handig aangezien er hier geen sanders etc in de buurt zitten
Waar heb je dit gevonden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:49 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Heineken, DubbelFrisss en nog veel meer
Serieus?!!?!? Hmmmz... Naja, de man die ik sprak hoefde het niet zelf te lappen gelukkig! Wel sneu voor die ondernemersquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Zelfstandige ondernemers (Franchise winkels) betalen het dus gewoon zelf. Die zijn de dupe van de enorme FAIL van het hoofdkantoor. Maja dat weet je als je je aansluit bij zo'n organisatie, het heeft voordelen en nadelen.
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij onsquote:
Kun jij hem evt inscannen? Of heimelijk verspreiden via de mail?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij ons
Folder komt morgen bij de winkels aan.
Kijk zulke mensen moeten we hebben:P weet je toevallig al de prijs van de heinekequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Actieproducten voor volgende week zijn vandaag binnengekomen bij ons
Folder komt morgen bij de winkels aan.
Huh? 4,29 bij de Plus? In de folder staat 4,50. Of is dat een speciale aanbieding?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef -Kadev- het volgende:
Ik had het onderstaande al naar Fosfolipide gesms'd, weet niet of het al in het vorige topic gestaan heeft. Geen zin om 13 pagina's door te nemen.
Cola 4-pack bij Super de Boer Nijkerk en Hoevelaken voor 3.99 en bij Plus in Lelystad voor 4.29.
Aanbiedingen tot en met zaterdag, dus als je in de buurt bent en een folder weet te krijgen kun je gebruik maken van LAPG
Nee, ik ga geen vertrouwelijke informatie (wat nog niet op internet staat) verspreiden. Misschien dat een andere AH Medewerkers je wel verder kan helpen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:53 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun jij hem evt inscannen? Of heimelijk verspreiden via de mail?
Logischquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen vertrouwelijke informatie (wat nog niet op internet staat) verspreiden. Misschien dat een andere AH Medewerkers je wel verder kan helpen.
Ja, zaterdag worden soms al folders verspreid en wordt de internetsite geupdate (gebeurt soms ook zondag).quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Logisch
Wanneer worden de prijzen openbaar? Zaterdag ofzo?
ja, van de prijs die niet in de bonus is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe zit dat dan? Met alcoholhoudende drank krijg je 1/2 terug ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |