Wij ook, cola gekregen en geld toe! Helemaal perfect toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
Nee, maar daar hebben ze de posterijen voor uitgevondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij had het over A'dam toch? Maar Sanders is daar toch niet?
Zie deze ECHTE memo:quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar op
Kun je zelfs nog zondag mee colashoppequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:04 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar die advertentie van Super de Boer staat alleen in wijkkrantje ofzo?
Toch even iemand zoeken die er woont.....grrrrrr
Heh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
AH kan moeilijk gaan doen over het feit dat op de Vaartjes folder, de "oude" fles staat afgebeeld. Met argumenten als "ja dat is een partij oude cola" of "Ja dat zijn Duitse flessen" ofzo..
Hoe gaan we hier mee om.
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie deze ECHTE memo:
[ afbeelding ]
Hier staat in dat geprinte folders dus niet meer mogen.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef Chantalmv2 het volgende:
Nou sorry hoor...coca cola 1,5 liter is coca cola!
ik geef je erg weinig kans. Been there, done thatquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.
Ik ga het straks proberen, mits ik folder ergens kan afdrukken van een 4-pack
Waarvan waren die Hoogvliet-folders ook weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mn blousje aan doen, en mn foon met memo recorder erin stoppen
échtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Echt?
En dan zo 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND'
De aanhouder wint!!! De aanhouder ben ik in dit geval.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:17 schreef Ramzibase het volgende:
De Vaartjes folder zal bij veel AH's denk ik niet zomaar geaccepteerd worden.
(Andere verpakking etc).
Jammer dat die super de boer op een uur rijden afstand is anders had ik daar wel ff folders gehaald. Deze heeft precies de goede verpakking , daarmee krijg het makkelijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |