Je kan later je geld terugvragen met de bon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
12 folders verstuurd, zelf nog 4 liggen hier!
Stel ik haal morgen 24 cola bij vier verschillende AH's en ik haal zaterdag 24 (:')) Dr. Oetker pizza's, dan kan ik die bonnen toch gewoon tegelijkertijd inleveren en geld terug vragen?
Of kun je dan alleen 12 cola en 12 pizza's meenemen?
Tevens had ik ergens gelezen dat je tot de maandag erop je geld terug kon vragen, juist?
Dat was een HOAX. In de echte staat dat ze geen digitale meer aan mogen nemen. Heb hem gister nog onder ogen gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef Chinless het volgende:
jongens, gewoon een internet kopie is goed. zie de interne memo
LAPG geld alleen voor de folder (hard-copy of digitaal). Een print van de digiale versie zou voldoende zijn.
Nou volgens mij heeft de super de boer dat inmiddels en c1000 vaartjes.
ohhh dat wordt lekker cola drinken
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar opquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Dat was een HOAX. In de echte staat dat ze geen digitale meer aan mogen nemen. Heb hem gister nog onder ogen gehad.
Huh? Je kan maar bij elke AH 1x iets halen. Dus bij AH 1, 1x pizza, en 1x cola.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
12 folders verstuurd, zelf nog 4 liggen hier!
Stel ik haal morgen 24 cola bij vier verschillende AH's en ik haal zaterdag 24 (:')) Dr. Oetker pizza's, dan kan ik die bonnen toch gewoon tegelijkertijd inleveren en geld terug vragen?
Of kun je dan alleen 12 cola en 12 pizza's meenemen?
Tevens had ik ergens gelezen dat je tot de maandag erop je geld terug kon vragen, juist?
looten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Remake het volgende:
Lelijke OP,
dezelfde mensen als in deel 1, inteelt clubje stop is met dat looten ( blackfire, Qweeaa)
lik mn reet eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Remake het volgende:
Lelijke OP,
dezelfde mensen als in deel 1, inteelt clubje stop is met dat looten ( blackfire, Qweeaa)
Ik snap niet wat er mis is met de OP. De memo die FOUT was, is weg. Dat was die van 3 artikelen, en de concurrent in de buurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar op
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je kan later je geld terugvragen met de bon.
Zolang de datum op de bon maar klopt met de actiedatum.
En ja, je kan de maandag erna nog steeds je geld terugvragen.
(Datum staat op de bon, dus kan gewoon)
het geld terug vragen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bron voor me?
De regel was toch dat het geldig is tot de maandag na de actie?
En dankzij de connecties bij TNT, kan je ze gratis naar ons opsturenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef Lastpost het volgende:
Weet je wat leuk is, een broertje die hier de huis-aan-huis bladen doet met de folders, een buurjongen die de andere folders doet en connecties bij de TNT.
Folders voldoende dus.
en naar mij. Heel handig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dankzij de connecties bij TNT, kan je ze gratis naar ons opsturen
maakt ook niet uit, die aanbieiding is alleen vanaf zaterdag. Nja dan is hij bij de AH al over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:
De Super wilt ze niet opsturen... druk in de verbouwing.
WK 25 Geldig van 15 t/m 21 juniquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, die aanbieiding is alleen vanaf zaterdag. Nja dan is hij bij de AH al over.
Waar woon jij? Bij mij is het zaterdag 20 juni.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
WK 25 Geldig van 15 t/m 21 juni
Op mijn gedeelte van de evenaar is het zaterdag nog 21 juni.
geeft nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Waar woon jij? Bij mij is het zaterdag 20 juni.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Hehe, zo we zijn terug van de eerste etappe: Cola Light halen met de Sanders folder
Eerste keer op de Nieuwmarkt. Ik was nog een beetje angstig, en toen ging de dikke negerin van de infobalie moeilijk doen. "Het moeten wel sixpacks zijn". Dus ik zeg dat die niet bestaan, roept ze haar bazin. Die begin moeilijk te doen over het etiket, want op die flessen in de folder stond geen 'Say Yes to Summer' en in de winkel wel. Uiteraard wisten wij haar met argumenten om te lullen, dus toen riep ze haar baas maar weer. Die luisterde naar haar argument, lachte haar half uit en zei: geef het geld maar terug. Dat duurde nog 3 minuten voor de met een rekenmachine uitgerekend had (ze moest o.a. 6.72 - 6.69 uitrekenen). Folder wel ingenomen.
De tweede was op Koningsplein. Er stond een onschuldige Aziaat, en die brave Hendrik wilde eerst alleen het verschil teruggeven. Gelukkig stond zijn baas achter hem en die verbeterde hemUiteindelijk geld terug, wilt hij die folder houden. Ik zo: "waar in de voorwaarden staat dan dat jullie die mogen innemen?". Ja, da's voor de kassa zei hij. Ik zeg nou je hebt het kassabonnetje al, da's meer dan genoeg. Toen vroeg hij of we niet elke AH in Amsterdam af zouden gaan. Tuuuuuuurlijk niet, antwoordden wij
De derde was op de Jodenbreestraat. Een of ander dik slachtvark wilde eerst niet meewerken, want die deed aan afronding. "Ja want 6.69 en 6.72 is allebei 6.70 want dat ronden we af hier in Nederland". Ik zo:Toen belde ze haar baas, en die zei meteen van ow geef maar mee. Toen ging ze hem nog overtuigen om niet mee te werken
Uiteindelijk kregen we het mee, omdat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken
Ik had al lang die folder weer teruggepakt natuurlijk.
Buit: 18 keer 1.5 liter Cola Light, 1 appeltaart en 2 appeltaartbonnen
Ik zal zo even een foto posten. Fosfo, bedankt
Wij ook, cola gekregen en geld toe! Helemaal perfect toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
Trouwens, vanmiddag nog een filiaalmanager gehad die ons ook het bonuskaart-bedrag terug gaf, dus meer dan dat we er überhaupt voor betaald hadden. We zeggen heel netjes zo van 'u geeft ons nu teveel terug', hij maar vol blijven houden dat ie het volledige bedrag moest terug geven... Zo kan het dus ook
Nee, maar daar hebben ze de posterijen voor uitgevondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij had het over A'dam toch? Maar Sanders is daar toch niet?
Zie deze ECHTE memo:quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan moeten ze de OP aanpassen. In dat geval staat het niet op internet, dus ga ik gewoon alsnog met een internet afdruk er mee naar toe. Ze flikkeren maar op
Kun je zelfs nog zondag mee colashoppequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:04 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar die advertentie van Super de Boer staat alleen in wijkkrantje ofzo?
Toch even iemand zoeken die er woont.....grrrrrr
Heh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
AH kan moeilijk gaan doen over het feit dat op de Vaartjes folder, de "oude" fles staat afgebeeld. Met argumenten als "ja dat is een partij oude cola" of "Ja dat zijn Duitse flessen" ofzo..
Hoe gaan we hier mee om.
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie deze ECHTE memo:
[ afbeelding ]
Hier staat in dat geprinte folders dus niet meer mogen.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef Chantalmv2 het volgende:
Nou sorry hoor...coca cola 1,5 liter is coca cola!
ik geef je erg weinig kans. Been there, done thatquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Thankx, maar dat is niet openbaar voor mij als klant... maw ik weet van niets.
Ik ga het straks proberen, mits ik folder ergens kan afdrukken van een 4-pack
Waarvan waren die Hoogvliet-folders ook weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Rowinvd het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mn blousje aan doen, en mn foon met memo recorder erin stoppen
échtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Echt?
En dan zo 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND'
De aanhouder wint!!! De aanhouder ben ik in dit geval.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:17 schreef Ramzibase het volgende:
De Vaartjes folder zal bij veel AH's denk ik niet zomaar geaccepteerd worden.
(Andere verpakking etc).
Jammer dat die super de boer op een uur rijden afstand is anders had ik daar wel ff folders gehaald. Deze heeft precies de goede verpakking , daarmee krijg het makkelijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |