Pepsi, Sisi en 7up zijn niet van Coca Cola hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Rare is ook, staat heel groot ALLE COCA COLA PRODUCTEN GOEDKOPER terwijl pepsi/sisi/7-up ook van coca cola zijn en die niet gratis kunnen krijgen. Valse reclame dus.
Mee je dit nou serieus? Naturlijk is Pepsi geen dochteronderneming. Die twee zijn de hardste concurrenten ooit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Pepsi is een dochter onderneming van coca cola.
Ik was mijn PI vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Mee je dit nou serieus? Naturlijk is Pepsi geen dochteronderneming. Die twee zijn de hardste concurrenten ooit!
Pepsi valt in Nederland onder Vrumona (Crystal Clear, Pepsi, Sisi, 7up, Orangina etc.).
Ik heb een leuk mailtje naar de Wijkse Courant gestuurd, met de vraag of ze wat op kunnen sturen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef Dropdown het volgende:
Die Super de Boer dinges is echt. Maar hij wilde het niet sturen, dus het enige wat je kan doen is hem in Wijk bij Duurstede halen (uurtje rijden vanaf Rotterdam, dus mij niet gezien)
Als je het nagaat qua benzinegeld om het op te halen haal je er dubbel en dik terug uit als je 2 a 3 AH's hebt gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef Dropdown het volgende:
Die Super de Boer dinges is echt. Maar hij wilde het niet sturen, dus het enige wat je kan doen is hem in Wijk bij Duurstede halen (uurtje rijden vanaf Rotterdam, dus mij niet gezien)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Vaartjes geloof alleen REGULAR. Staat er nog met hoofdletters bij!
Wast gelukt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Staat er niet bij hoor...
Er staat alleen 'Coca Cola'. Maar ze zouden moeilijk kunnen gaan doen, maar dat is dan we onterecht!
Ja prima!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wast gelukt?met op de post doen, bedoel ik dan
zo wilde ik het ook doen, morgen cola halen, zaterdag pizza, en dan met 1 folder voor beide artikelen geld terug vragen en 2 appeltaarten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja prima!
12 folders verstuurd, zelf nog 4 liggen hier!
Stel ik haal morgen 24 cola bij vier verschillende AH's en ik haal zaterdag 24 (:')) Dr. Oetker pizza's, dan kan ik die bonnen toch gewoon tegelijkertijd inleveren en geld terug vragen?
Of kun je dan alleen 12 cola en 12 pizza's meenemen?
Tevens had ik ergens gelezen dat je tot de maandag erop je geld terug kon vragen, juist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |