je gaat me toch niet vertellen dat je zoveel gaat neertellen voor een kut folder?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef Omnifacer het volgende:
@leolinedance
Bedankt! Ik was net pas in de gelegenheid mn mail te kijken... Komt in orde!
Ik zal de mijne morgen ff laten zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef UncleSam het volgende:
Mijn bankrekening na vanavond
[ afbeelding ]
Overal die 6 flessen voor 6.72 + statiegeld.
Wij waren met zn tweeen, 3 filialen, 36 flessen, foto's komen eraan.
nou, boeit niks... ik vind alleen de prijzen ontzettend asociaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Wat boeit dat nou, onkostenvergoeding en klein mazzeltje
ik zal die van mij ook ff postenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef UncleSam het volgende:
Mijn bankrekening na vanavond
[ afbeelding ]
Overal die 6 flessen voor 6.72 + statiegeld.
Wij waren met zn tweeen, 3 filialen, 36 flessen, foto's komen eraan.
nou, datquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Ach wat is nog asociaal in dit topique vol hebzucht
Woot! Mijn folderquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef UncleSam het volgende:
Foto van de kofferbak:
[ afbeelding ]
We hebben één taartje aan de straatkrantverkoper gegeven, man wat was hij blij
Goed idee, dat kan ik morgen wel doen bij die zwever die altijd voor de AH staat hierzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef UncleSam het volgende:
Foto van de kofferbak:
[ afbeelding ]
We hebben één taartje aan de straatkrantverkoper gegeven, man wat was hij blij
3 euro voor 1 folder vragen (leolinedance)quote:
O, dat kan ook nog ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 euro voor 1 folder vragen (leolinedance)
toch 4 euro voor 1 printje van mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
O, dat kan ook nog ja.
Beetje flauw voor zo'n actie als dit!
Alhoewel het mij tot nu toe alleen maar geld heeft gekost.... iets met postzegels
Held!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
toch 4 euro voor 1 printje van mij
Limmen is idd kut.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, daar ben ik ook dan weer!
Hele avond van AH naar AH gegaan, tot dat we in Limmen kwamen![]()
Alle andere vier de AH's deden niet moeilijk, en sommige konden er wel om lachen dat we met een folder van een hier totaal onbekende winkel kwamen![]()
Maar toen kwamen we in Limmen,,, meneer kon het niet wijzigen en pakte de folder van de toonbank en al snel zeiden we dat we m terug wilden, maar toen zei die "O nee hoor, die houd ik, anders ga je elke AH af *scheur scheur*
Fijn, dat was het einde, kapotte folder in de prullenbak!Hele verdere discussie is dan ook zinloos, maar zitten nu dus zonder folder
![]()
Wel bij vele AH's meer dan de ¤6,72 terug gekregen, maar na het bij een aantal AH's gezegd te hebben begint het ook te vervelen om ze te ver beteren, dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
En oja, de Makro's doen niet meer mee!!
Is een nieuwe interne regel rond gestuurd dat de AH zich niet meer vergelijkt met de Makro, heb het op het scherm gezien van hem, dus dat werden niet nog meer Mona toetjes![]()
Ondanks dat, heb ik nu totaal:
54 flessen Coca Cola, 10 Mona Stroopwafeltoetjes, 7 pakken WC paper en 15 appeltaarten!
Die wc papier. Hoe?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, daar ben ik ook dan weer!
Hele avond van AH naar AH gegaan, tot dat we in Limmen kwamen![]()
Alle andere vier de AH's deden niet moeilijk, en sommige konden er wel om lachen dat we met een folder van een hier totaal onbekende winkel kwamen![]()
Maar toen kwamen we in Limmen,,, meneer kon het niet wijzigen en pakte de folder van de toonbank en al snel zeiden we dat we m terug wilden, maar toen zei die "O nee hoor, die houd ik, anders ga je elke AH af *scheur scheur*
Fijn, dat was het einde, kapotte folder in de prullenbak!Hele verdere discussie is dan ook zinloos, maar zitten nu dus zonder folder
![]()
Wel bij vele AH's meer dan de ¤6,72 terug gekregen, maar na het bij een aantal AH's gezegd te hebben begint het ook te vervelen om ze te ver beteren, dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
En oja, de Makro's doen niet meer mee!!
Is een nieuwe interne regel rond gestuurd dat de AH zich niet meer vergelijkt met de Makro, heb het op het scherm gezien van hem, dus dat werden niet nog meer Mona toetjes![]()
Ondanks dat, heb ik nu totaal:
54 flessen Coca Cola, 10 Mona Stroopwafeltoetjes, 7 pakken WC paper en 15 appeltaarten!
Gelukkig gaf die eikel uit Limmen het meest terug, het bedrag inclusief statiegeld en zonder korting. De asshol.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rowinvd het volgende:
dus bij enkele meer dan dat we ervoor betaald hebben gekregen![]()
Waarvan er nu 1 bij mij, thnx!quote:
Ik hebt overmaakt! Alleen neem aan dat je het idd niet gelijk binnen hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Held!
Da's al bijna quit nu!
Verder gewoon nog niemand van de 12 personen.
Maargoed, daar gaat het ook niet om.
Ja dat zei ik ook al in de auto, mocht ook een brief van die man naar het hoofdkantoor sturen. Maar daar schiet je geen hol mee op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die vent sewen voor vernieling van eigendommen.![]()
In Haarlem wonen we. Zijn vanavond in IJmuiden, Beverwijk (2x), Heemskerk en Limmen geweest. Castricum was helaas al dicht. Zouden zijn doorgereden naar Heilo als we niet een verscheurde folder haddenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Limmen is idd kut.
Hee waar woon je dan?
Ik woon in Heiloo vlakbij Alkmaar.
Ook overal in Heiloo geweest en in Alkmaar. Behalve bij de XL doen ze nergens moeilijk.
Hm ok.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:36 schreef meneer draak het volgende:
[..]
In Haarlem wonen we. Zijn vanavond in IJmuiden, Beverwijk (2x), Heemskerk en Limmen geweest. Castricum was helaas al dicht. Zouden zijn doorgereden naar Heilo als we niet een verscheurde folder hadden
Wat staat daar op? Cola en nog iets? want ik kan geloof ik geen cola meer zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:38 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hm ok.
Als je nog langs Heiloo komt heb ik nog wel c1000 vaartjes voor je.
Maar ik ga nu slapen. truste!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Haha Rowin serieus, ik zou het hoofdkantoor bellen voor die vent. Wat denkt die lul nou? Ik meen het serieus, autoritaire pannekoek. 'Dit is mijn regel'Wat een klerelijer.
Voor de rest: aardige transacties gemaakt. Die stroopwafels en pleepapier, welke folder was dat ook weer?
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef SamanthaB het volgende:
Ik vind het ook een beetje onzin. Moeten ze het maar in de voorwaarden zetten. Hoe kan je nu iemands eigendommen innemen.
door zoiets laat je je toch niet afbluffen? ik zou zeggen, doe maar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef meneer draak het volgende:
[..]
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halen
Had je meteen moeten doen man!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef meneer draak het volgende:
[..]
zei ik ook. Zegt die vent: gaan we nu het wetboek erbij halen
Ja ach, en dan? Heb ik toch niets meer aan die folder. Was wel kut dat we niet door naar Heiloo konden, al was de prijs daar denk ik wel al aangepast door onze mede FOK!kerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
door zoiets laat je je toch niet afbluffen? ik zou zeggen, doe maar!
Ik heb ook war overgemaakt hoor, niet zo ongeduldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Held!
Da's al bijna quit nu!
Verder gewoon nog niemand van de 12 personen.
Maargoed, daar gaat het ook niet om.
60 flessenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ja ach, en dan? Heb ik toch niets meer aan die folder. Was wel kut dat we niet door naar Heiloo konden, al was de prijs daar denk ik wel al aangepast door onze mede FOK!ker
Maar 60 flessen is denk ik wel ff voldoende
hehe, ja dat is idd mss wel wat. FF bellen, "gewoon omdat het kan". Toch zou zo'n 4 packs aanbieding wel makkelijker zijn geweest. Dan heb je tenminste 24 flessen in 1 keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
60 flessen
Het gaat natuurlijk om het idee. Die vent denkt onder het mom van 'ik zal die inhalige bengels eens hebben' dat hij zich van alles kan permitteren, en dat op een autoritaire manier. Duidelijk tijd om eens een prestigestrijd aan te gaan met die MBO'er
Waarom bel je morgen niet even op om te zeggen dat hij te veel wisselgeld heeft gegeven?
Zo is het ook zeker niet bedoelt hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik heb ook war overgemaakt hoor, niet zo ongeduldig
Idem, maar daarmee praat je het niet goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef sander89 het volgende:
Snap die vent ook wel die de folder in stukken scheurde.
Zou ik misschien ook gedaan hebben als mijn humeur niet al te goed was, alleen om het gezicht te zien van de klant.![]()
Een filiaalstempel was netter geweest, dat is ook de afspraak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef sander89 het volgende:
Snap die vent ook wel die de folder in stukken scheurde.
Zou ik misschien ook gedaan hebben als mijn humeur niet al te goed was, alleen om het gezicht te zien van de klant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |