Same here. Mn vent dronk best wel wat bier, maar meneer krijgt er buikpijn van (ja, waarom weet ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:13 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja alcohol 50% terug....... en ik geef er niet om! Doe mij maar andere leuke aanbiedingen
Wil de Plus folder uit Lelystad.....coca cola halen hier bij AH!
OK! Ik drink thuis nooit, misschien aantrekkelijk als je een feestje hebt ofzo. Anyway: ik heb al 1 bijna 1 fles uitgezopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, van de prijs die niet in de bonus is.
Dus als de bier in de bonus 5 euro is... en normaal 30... dan krijg je nu 15 euro terug.
En een krat bier.
Volgens mijEn moet je dus 5 euro betalen = 10 winst en bier
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik vind t een KUT actie..
geen prijsstunters in de buurten AH personeel loopt steeds alle foldertjes bij andere supermarkten op te halen :/
Ja en? wat wouden ze doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Heel erg bedankt Kadev, maar het hoofdkantoor leest mee dus ik hoop niet dat je echte naam Kadev is want anders hebben ze zo te pakken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:34 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ze stalken m al. Achter elke lantaarnpaal staat een AH agent met een oortje in.
Nou, niet dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe kan het nou dat mensen al zoveel flessen hebben? Ze passen die prijzen gelijk aan toch?
Bij 5 AH's geweest, of ben je met 6 man?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef Omnifacer het volgende:
En voor ze de kans kreeg uiteraard de folder terug in de pocket... Op 1 folder 30 flessen
ben ik blij dat ik een schaamteloze barbaar benquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog even en je nadert het niveau van beschaving.
Same herequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik een schaamteloze barbaar ben
kijk maar uit voor diabetisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hereAls ik morgen idd die folders van c1000 zelf krijg, dan nog maar ff wat cola halen
Wel ff naar de datum kijkenheb nu ruim 80 flessen tot okt 2009
K'an aan het merk bier liggen. Bij Heineken krijg ik bijvoorbeeld ook snel last van mijn maagquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Mn vent dronk best wel wat bier, maar meneer krijgt er buikpijn van (ja, waarom weet ik nieten we doen nu al 4 weken met 1 krat
Dussuhhh, geef mij maar wat anders leuks
ik heb buren die nog wel wat willenquote:
Bedoel je daarmee dan de volgende ochtend boven de WC?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
K'an aan het merk bier liggen. Bij Heineken krijg ik bijvoorbeeld ook snel last van mijn maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |