Dat kreeg Ive wel eens voor elkaar..quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
ZuigzoenenOp je borst
Of op je arm als ze die te pakken krijgen
Lief dat je het vraagt.quote:
Kobus hapt aan maar drinkt niet door. Waarschijnlijk is het te zwaar voor hem. Hij wordt dan heel boos en gefrustreerd. Hij drinkt nu bijna alleen maar afgekolfde melk maar uit een flesje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:22 schreef renzell het volgende:
Ja, daar was ik ook benieuwd naar Owlet. Want zover ik uit je verhaal begrijp, drinkt Kobus nu dus voornamelijk (gekolfde) melk uit de fles en hapt ie af en toe goed aan de borst, waar hij dan dus ongeveer 1 keer per dag een volledige voeding uit krijgt. Klopt dat? En hoe vaak probeer je hem aan te leggen eigenlijk?
En ik baal echt zooooooo heel erg dat ik niet kan komen vandaag!!!Nou moe, wat zou ik jullie graag even zien en een dikke kus geven.
Nou, zo dan maar weer!
![]()
Hier gaat het net zo zo ongeveer. Hannah komt niet eens aan huilen toe, dan heb ik d'r al aangelegd. En ik slaap dan ook bijna meteen weer verder trouwensquote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over die nachtvoedingen: ik zeg wel eens als grap: Annicka slaapt wel door, ik niet.Zodra ze onrustig wordt in haar slaap leg ik haar namelijk aan. Ze drinkt slapend en daarna kan ik haar zo weer wegleggen. Gelukkig heb ik geen last van de nachtvoedingen. Wel heb ik in het begin mijn man verzocht de wekker te verbergen, zodat ik niet kon zien hoe laat het is. Hij staat nu zo dat ik wel kan kijken als ik wil, maar tegenwoordig doe ik zelfs dat niet meer...
Ja, het hoedje ging eigenlijk binnen twee dagen eruit. Ik probeerde af en toe wel of het aanhappen zonder lukte, zonder resultaat, tot ineens die dertien weken voorbij waren het het gewoon lukte! Een dag later geloof ik lukte het aan twee borsten. En toen hebben we het volgehouden tot 27 maanden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef owlet het volgende:
Ik moest ook meteen aan jullie denken, PM! Wat heeft Simon eigenlijk nog lang gedronken hè, zo'n contrast met die moeizame beginperiode.
Ik kan me het niet meer goed herinneren, maar hoe zijn jullie uiteindelijk van het hoedje afgekomen? Afbouwen of helemaal cold turkey?
Wat een mooi succesverhaal!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, het hoedje ging eigenlijk binnen twee dagen eruit. Ik probeerde af en toe wel of het aanhappen zonder lukte, zonder resultaat, tot ineens die dertien weken voorbij waren het het gewoon lukte! Een dag later geloof ik lukte het aan twee borsten. En toen hebben we het volgehouden tot 27 maanden.![]()
Nu lag er bij mij wel misschien een tweede reden aan ten grondslag, behalve dat mijn manneke niet goed genoeg kon aanhappen, heb ik zelf ook last van platte tepels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |