Pagina'squote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Prosac het volgende:
Ik vergeet altijd dat normale users niet meer kunnen posten na pagina 6.
Dan heeft het nog geen zin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Pagina's![]()
Stel je gewoon je aantal berichten in op 310 of zo.
Lekker rustig hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef dndiek het volgende:
Met Prosac in het Wilde Westen Noorden
dan is wilde zelfs twijfelachtig
En bij mij stond er weer een banner op de invoerknop. Kan Fok niet een keer gerepareerd worden ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Riro het volgende:
Ik kreeg net iedere keer als ik wilde reageren opnieuw het invoer scherm.
Gewoon ff één dag offline om alles te repareren of zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
[..]
En bij mij stond er weer een banner op de invoerknop. Kan Fok niet een keer gerepareerd worden ofzo
Net als van 't weekend?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gewoon ff één dag offline om alles te repareren of zo
Ik had vannacht om 1:15 de dataserver problemen dat het te druk was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Riro het volgende:
Ik kreeg net iedere keer als ik wilde reageren opnieuw het invoer scherm.
Als Tukkers iéts slecht trekken dan zijn het wel grappen daarover. Hoe onschuldig ze ook bedoeld zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef Prosac het volgende:
Godsamme..
Een tukker zegt net: "Als Tukkers dood gaan doen we dat ook goed."
Dus ik reageer met: "met een knal zeker?"
nu ben ik respectloos.
Dan bedoelen ze eigenlijk dat je naar je nest moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had vannacht om 1:15 de dataserver problemen dat het te druk was.
Heb hem uitgelegd dat ik dat verder gewoon als grap bedoel en dat hij dan ook moet ophouden over volendam, wc-papier en grappen over concentratiekampen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Tukkers iéts slecht trekken dan zijn het wel grappen daarover. Hoe onschuldig ze ook bedoeld zijn.
Valkenburg is tof!quote:
Ben er nog nooit geweest maar heb er leuke verhalen over gehoord.quote:
Toch niet volgend weekend hè?quote:
Newcastle zit ik ook nog aan te denken voor deze zomerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil ook met wat vrienden een weekendje weg aan het eind van de zomervakantie. niet genoeg geld voor een normale zomervakantie enzo We twijfelen tussen Berlijn, Riga en Newcastle... iemand aanraders?
Lekker man!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Prosac het volgende:
Voor mijn volgende mix.
Wat een heldennummers heeft deze gast al op zijn naam staan zeg.
Dan zit ik er. Met achttien mannen. Dat zou voor jullie zessen zwaar zijn!quote:
Valencia!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil ook met wat vrienden een weekendje weg aan het eind van de zomervakantie. niet genoeg geld voor een normale zomervakantie enzo We twijfelen tussen Berlijn, Riga en Newcastle... iemand aanraders?
Riga schijnt wel heel vet te zijn. Staat ook nog op mijn Bucket List,quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Hehe. Wat een geluk dan dat ik dan nog een tentamen heb, anders was het wel dat weekend geworden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zit ik er. Met achttien mannen. Dat zou voor jullie zessen zwaar zijn!
We gaan er binnenkort nog even met z'n allen een avondje voor zitten, maar Valencia lijkt me ook wel gaaf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Valencia!!
En check dan meteen of je dit appartement kunt regelen: http://www.40flats.com/index.php?l=en
Je vliegt er bijna voor nop naartoe. Genoeg te beleven, heerlijk weer, strand, veel om te zien.
Oeee, net al teruggebeld. Jullie moeten echt duimen dat dit wat gaat worden..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Breach het volgende:
En maar weer een sollicitatie de deur uit gedaan, ik spring overigens een gat in de lucht als ik die desbetreffende vacature krijg
Naar Mestalla en zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
We gaan er binnenkort nog even met z'n allen een avondje voor zitten, maar Valencia lijkt me ook wel gaaf.
Het moet ook meer een zuipweekendje worden, met 's middags een beetje lafjes aan sightseeing doen.
Letse chickies zijn geil!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Riga schijnt wel heel vet te zijn. Staat ook nog op mijn Bucket List,
Ben het met je eens dat Valencia ook niet de ideale stad voor een halve zuipvakantie is, maar Barcelona vind ik wel zo overrated. Heb ik echt helemaal niets mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valencia is erg tof en mooi, maar ik denk niet tof genoeg met een stel vrienden. Dan kan je beter naar Barcelona gaan denk ik.
Zurich is ook super, maar ook niet snel een stedentrip met vrienden.
Ik duimquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Lekker man!!
En maar weer een sollicitatie de deur uit gedaan, ik spring overigens een gat in de lucht als ik die desbetreffende vacature krijg
Beter doe je heel hard enzoquote:
Echt he, ik snap ook niet waarom Barcelona zo hoog in aanzien staat. Het sterft er van de toeristen, iedereen weet hoe de Sagrada Familia en de Ramblas eruit zien. Valencia is gewoon heel chill, je kunt er alles doen wat je op andere plekken ook kan. En in het weekend kun je daar best goed stappen hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Valencia ook niet de ideale stad voor een halve zuipvakantie is, maar Barcelona vind ik wel zo overrated. Heb ik echt helemaal niets mee.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef Riro het volgende:
Ik duim ook voor je Breach.
Het zou je gegund zijn als het nu eindelijk eens lukt.
Ja, inderdaad. Valencia heeft niet die trekpleisters a la de Sagrada Familia, maar ik heb ook gewoon Google Images.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt he, ik snap ook niet waarom Barcelona zo hoog in aanzien staat. Het sterft er van de toeristen, iedereen weet hoe de Sagrada Familia en de Ramblas eruit zien. Valencia is gewoon heel chill, je kunt er alles doen wat je op andere plekken ook kan. En in het weekend kun je daar best goed stappen hoor.
Er zitten ook een aantal heel vette clubs aan de rand van de stad, maar daar zijn wij toen niet naartoe gegaan (dat was doordeweeks toen dat speelde).
Kunnen we elkaar toch nog tegen het lijf lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef M0NTANA het volgende:
Nog nooit in Barcelona geweest, maar gaat er deze zomer ook van komen. Vakantie gaat hem waarschijnlijk voorlopig niet worden, misschien pas eind september. Dus voor die tijd maar een paar dagen Barcelona ofzo.
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar toch nog tegen het lijf lopen.
Hoe gaat het met je moeder eigenlijk?
Poe, dan is het al met al toch best hevig zeg. Vooral die chemo's. Kutziektequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.
Kan ik me voorstellen ja. Heftig hoor, hopen dat het allemaal lukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.
Aan het lunchen en jij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Sjimmie wat ben je allemaal aan het doen man?
Doe dan ook gelijk wat aan Barca.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Later misschien.
Veel te veel slowchat + versteegrobjes + onzin.
Als ik een middag niet kom heb ik 5 topics gemistquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Riro het volgende:
Ik ook niet inderdaad. Vooral in de zomer gaat het echt nergens over daar. Misschien dat het weer wat leuker wordt wanneer de zomerstop over is. Hoewel met sommige users de kans daarop vrij klein is.
Ik lees het af en toe nog door voor de weetjes van kevin6188, Jasza en HAFCA, maar ja dat is in de zomer nauwelijks nodig dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Riro het volgende:
Ik ook niet inderdaad. Vooral in de zomer gaat het echt nergens over daar. Misschien dat het weer wat leuker wordt wanneer de zomerstop over is. Hoewel met sommige users de kans daarop vrij klein is.
Omdat we het willen veranderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
Het Ajax-topic is altijd één grote slowchat geweest, waarom het nu gesloten wordt is mij een raadsel.
Mwah, een dik jaar geleden was dat echt een puinhoop, sinds de SC en onvrijwillig vertrek van users en normaler postgedrag van andere users is het al stukken verbeterd, alleen ging het de laatste paar weken weer erg hard bergafwaarts, dus dan moet er blijkbaar weer harder de bezem er door.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
Het Ajax-topic is altijd één grote slowchat geweest, waarom het nu gesloten wordt is mij een raadsel.
Was al in het vorige Ajax topic gepostquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Oja Sjimz/Prosac/wie dan ook. Dit bericht kwam om 11 uur op voetbalzone (bovenaan) en was nog niet gepost in het Ajax-topic.
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al in het vorige Ajax topic gepost
Versteegrobjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Oja Sjimz/Prosac/wie dan ook. Dit bericht kwam om 11 uur op voetbalzone (bovenaan) en was nog niet gepost in het Ajax-topic.
Op pagina 1 stond het ook al geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Salami was op. Dus ham ertussen. Ik opteer altijd voor een tosti van oerbrood met pepertjes, dun plakje paprika, chorizo en jong belegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan met Salami ipv Ham!
En rode peper er dan tussen
Weet je het zeker? Ik zou even langs komen in Assenquote:
Goed ideequote:
Nu zie ik het niet meer, wat was dit dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef Houniet het volgende:
HeatWave staat op de voorpagina van "De Pers".
AFC Ajax topic #1337:
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu zie ik het niet meer, wat was dit dan?
Whehe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.html
Na het veroveren van Fok! met z'n onuitputbare gezeik (vaak ook terecht) is nu heel Nederland aan de beurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef toma het volgende:
hihi, heatwave in de krant.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd zo'n hekel aan pakken heb
quote:Overseas News from ABC [Australian Broadcasting Corporation]
The British are feeling the pinch in relation to recent terrorist
threats in Islamabad and have raised their security level from "Miffed"
to "Peeved." Soon, though, security levels may be raised yet again to
"Irritated" or even "A Bit Cross". Brits have not been "A Bit Cross"
since the blitz in 1940 when tea supplies all but ran out. Terrorists
have been re-categorized from "Tiresome" to a "Bloody Nuisance". The
last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was
during the great fire of 1666.
The French government announced yesterday that it has raised its terror
alert level from "Run" to "Hide". The only two higher levels in France
are "Collaborate" and "Surrender". The rise was precipitated by a recent
fire that destroyed France 's white flag factory, effectively paralysing
the country's military capability.
It's not only the French who are on a heightened level of alert. Italy
has increased the alert level from "Shout loudly and excitedly" to
"Elaborate Military Posturing". Two more levels remain: "Ineffective
Combat Operations" and "Change Sides".
The Germans also increased their alert state from "Disdainful Arrogance"
to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher
levels: "Invade a Neighbour" and "Lose".
Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual. The only
threat they recognise is NATO pulling out of Brussels.
The Spanish are all excited to see their new submarines deployed. These
beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish Navy can
get a really good look at the ol d Spanish Navy.
Americans meanwhile are carrying out pre-emptive strikes on all of their
allies, just in case.
Local News from ABC
New Zealand has also raised its security levels - from "baaa" to
"BAAAA!"
Due to continuing defence cutbacks, New Zealand only has one more level
of escalation, which is "smeg, I hope Austrulia will come end rescue
us". In the event of invasion, New Zealanders will be asked to gather
together in a strategic defensive position called "Bondi".
Australia, meanwhile, has raised its security level from "No worries" to
"She'll be right, mate". Three more escalation levels remain: "Crikey!",
"I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie
is cancelled". Never before has the barbie been cancelled.
Mwhehe.quote:Three more escalation levels remain: "Crikey!",
"I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie
is cancelled". Never before has the barbie been cancelled.
Weer gespijbeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben een slecht mens.
Nee, ik was al om 8 uur op schoolquote:
Veel te warm man. En ik heb altijd uitgesneden overhemden aan. Maar daarvan komen de mouwen niet onder het jasje uit. Dus zit ik nu met een maat groter. Ik voel met net 50 Cent..quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit idd niet erg comfortabel.
Goede user.quote:
You gotta be kidding...quote:
Ik ben geen hoaxer.quote:
Heeft ie nog wel een eigen topic in FC?quote:
Daar mag ik geen uitspraken over doen maar ik ben zeg maar verrast met zijn terugkeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heeft ie nog wel een eigen topic in FC?
Waar men (zeg maar de niet-VBL mods) beweert 'dat het allemaal nog wel meevalt'?
Gaan jullie werkonderbrekingen organiseren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar mag ik geen uitspraken over doen maar ik ben zeg maar verrast met zijn terugkeer.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Gaan jullie werkonderbrekingen organiseren?
Als je zijn notes zou kunnen inzien dan zou je het antwoord wetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat heeft iedereen precies tegen DAM?
Hoeveel heeft ie er en laat er eens een paar weten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je zijn notes zou kunnen inzien dan zou je het antwoord weten
Nah ja, iemand die glashard gaat beweren dat Argentinië na 1990 nog een keer in de kwartfinale heeft gestaan van een WK, en vervolgens, als hij de feiten onder ogen krijgt, gaat roepen dat dat onzin is. En zo een belachelijke discussie aan blijft zwengelen. Die spoort niet. En dat is één van de vele dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat heeft iedereen precies tegen DAM?
Hij zit op het dubbele van jouquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie er en laat er eens een paar weten.
Vrijdag toch pasquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef denthemen het volgende:
Zou Robinhoo zitten te huilen of juichen?
En hoelang zijn zijn bans?quote:
Dat zei die hier wel ja. Uitslag hier komt tussen 4 en 5. Ben benieuwd wie er zakken uit mijn oude klas.quote:
Gelukkig. Nog een beetje gerechtigheid. Ik krijg altijd idioot lange bansquote:
Je bent af en toe ook best een raar konijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig. Nog een beetje gerechtigheid. Ik krijg altijd idioot lange bans
Dat heb je wel eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bent af en toe ook best een raar konijn.
Ook dat 'later op de dag' opengaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
Dat sluiten van het Ajax topic vind ik nog steeds hilarisch. Wat een paniek.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook dat 'later op de dag' opengaan.
17 minuten
kijk m weer gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij 'laatste post' staat nu ook over DiegoArmandoMaradona
De EO jongeren dagquote:
quote:
Goddelijke interventie dat het toch een overtreding en rood was. Ondanks dat hij geen verzorging voor de Braziliaan wilde toelaten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de FIFA dit voorval nu weer gaat verdoezelen
Is hij nou weer bezig? Gister ook al. Wanneer stopt die kerel eindelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef SCH het volgende:
Sluiter op rtl7 is interessanter dan dat voetbal.
Wat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de FIFA dit voorval nu weer gaat verdoezelen
De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurdquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
Aight
MITS ik niet knettergek ben, heb ik iig zeker iets achter de hand vanaf 1 september. Dus als die andere vacatures niks worden dan heb ik sowieso iets
Haha, hoor je dit net bij NOSquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurd
Een onzichtbare tackle? Zo snel dat 'ie alleen in slow motion was te zien?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurd
Nee, hij laat eerst gewoon doorspelen en fluit later toch en trekt rood.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een onzichtbare tackle? Zo snel dat 'ie alleen in slow motion was te zien?!
FIFA heeft na Brazilie - VS bekend gemaakt dat ze (en nu komt het) vanwege het incident tegen Egypte, voor de rest van het toernooi tv's langs de zijlijn verbieden.quote:
Maar deze scheidsrechter keek waarschijnlijk naar de grote schermen die er hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
FIFA heeft na Brazilie - VS bekend gemaakt dat ze (en nu komt het) vanwege het incident tegen Egypte, voor de rest van het toernooi tv's langs de zijlijn verbieden.
Volgens mij wel. Maar ben ook niet alwetend op dit gebied. Media is gewoon meervoud.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Breach het volgende:
SCH, jij als journalist zal vast wel weten hoe je dit taalkundig oplost. Als je de term media gebruikt dan volgt er in principe het hele werkwoord toch?
Dus: "...die gevoelig zijn voor wat de media hen voorhoudt".
Dat moet dan toch voorhouden zijn?
Welke?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wou een leuk liedje posten, maar hij staat niet op youtube.
Valt mee dat ie niet weer over Abe begint.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef Prosac het volgende:
Geeft SCH troostende SCHouder.
"Ja gemeen hoor van Tong om ineens over die finale tegen Roda te beginnen"
Klopt, maar dat is vroeger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt mee dat ie niet weer over Abe begint.
Maar sjimz, Hools zit al wel in topic 1888, beetje rezpect
Nou, kan zo weer opleven natuurlijk, zo vroeger is dat ook weer niet. Voorlopig moet de sc de 100 nog halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is vroeger.
Beetje dezelfde discussie als die wij nu met tong voeren
Steve Harley & Cockney Rebel - Best Years Of Our Lives. Toch wel trouwens.quote:
In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, kan zo weer opleven natuurlijk, zo vroeger is dat ook weer niet. Voorlopig moet de sc de 100 nog halen.
Ik snap niet waarom veel HOOLers (en dan vooral de die-hards) zo vaak zeiken op het niveau hier. Want dat valt echt reuze mee. Er worden zelfs vaak langere posts geplaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.
En ik zie HOOLS niet echt meer opleven helaas.
Ik vond het vroeger ook best wel gezellig maar het is daar echt niet meer dan een Goedemorgen, goedemiddag,truste topic geworden met in de nacht nog Tong die tegen zichzelf gaat praten uit medelijden en weer eens zegt dat hij zo lekker snachts aan het pissen is.
Het niveau van een Slowchat hoeft niet hoog te zijn hoor maar dat slaat wel alles.
Ik vind het in deze slowchat een stuk leuker in ieder geval.
Ik vind het ook leuk dat users als dndiek,bos en jij in dit topic komen ondanks dat jullie ook veel in HOOLS posten of postte.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef tong80 het volgende:
Zal je zien dat er tussen 2 en 6 wel veeel gepost wordt hier.
Denk het niet eigenlijk.
Nou Tong je trekt het jezelf wel aan ?
Ja hallo ik heb Hools groot zien worden.
Het is triest om bij de ondergang te zijn.
Valt me echt tegen dat Groningen nooit seizoenoverzichten uitbrengt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de dvd van SCH seizoen 08/09 gehaald, inclusief de hele bekerfinale en de dubbele overwinningen op Groningen en Ajax
Ik denk niet dat je al die 1888 topics hebt gelezen, ik kan je garanderen dat het niveau soms nog stukken hoger lag dan hier hoor, al gaat het hier ook best leuk nu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het niveau hier veel hoger liggen dan in HOOLS.
Natuurlijk zit er ook zat nutteloze zooi tussen van ons allemaal maar dat is niet erg in een SC.
Maar ik heb hier de laatste tijd mooie discussies gezien en in HOOLS eigenlijk niet.
Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat users als dndiek,bos en jij in dit topic komen ondanks dat jullie ook veel in HOOLS posten of postte.
Ik heb het toch ook over HOOLS nu?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je al die 1888 topics hebt gelezen, ik kan je garanderen dat het niveau soms nog stukken hoger lag dan hier hoor, al gaat het hier ook best leuk nu.
Het is daar misschien een beetje op. Maar het heeft daar wel enorm geleefd en daar doe je niet helemaal recht aan, vind ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.
En ik zie HOOLS niet echt meer opleven helaas.
Ik vond het vroeger ook best wel gezellig maar het is daar echt niet meer dan een Goedemorgen, goedemiddag,truste topic geworden met in de nacht nog Tong die tegen zichzelf gaat praten uit medelijden en weer eens zegt dat hij zo lekker snachts aan het pissen is.
Het niveau van een Slowchat hoeft niet hoog te zijn hoor maar dat slaat wel alles.
Ik vind het in deze slowchat een stuk leuker in ieder geval.
SCH, ik zeg toch dat ik het over de huidige situaties heb?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is daar misschien een beetje op. Maar het heeft daar wel enorm geleefd en daar doe je niet helemaal recht aan, vind ik.
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben altijd al dol geweest op kleuters dus ik vind het alleen maar leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.
Okay, okay, dan klopt het.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
SCH, ik zeg toch dat ik het over de huidige situaties heb?
Ik heb vroeger ook veel lol in HOOLS gehad en toen was het ook superdruk.
Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.
Alles is een wedstrijd, BS.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is ook geen wedstrijd.
Dat leek maar zo, je had gewoon wat lef nodig, maar ja, hier zitten veel laffe herdersquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leuk
Was bij ons ook niet altid zo volgens mij maar dit was wel een aardig seizoen en de dvds lopen als een trein. Mag hem alleen nog niet bekijken, gaan zondag met het bekergroepje nog een keer kijken. Best moeilijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Valt me echt tegen dat Groningen nooit seizoenoverzichten uitbrengt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_hoax_klaar_ov.html
Hihi.
quote:
Dat was nooit zo, het lag een beetje aan beide partijen imo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leuk
Whehe, ik stond om 11 uur al naast mn bed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ik krijg morgen pas uitslag
Ben nu al zenuwachtig, gelukkig heb ik vanavond feest van mijn maatwe kunnen morgen tot 10 uur gebeld worden, dus ik lig tot 9.45 in bed.
Zoek vakantiewerk ofzeau. Ik werk al sinds vorige week maandag van 07.30 tot 16.30.quote:
Al bij 3 uitzendbureaus aangemeldquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zoek vakantiewerk ofzeau. Ik werk al sinds vorige week maandag van 07.30 tot 16.30.
Behalve morgen dan.
Lekkiequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:50 schreef Robinhoo het volgende:
Postbode.Jij stopt heul nooit wat in gleufjes.
daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
@ Rumille, feli
@ Houniet, vet shirt
@ Robinhooo, komt wel goed man
BS! Ik was vanmiddag in de Plato en toen liep ik per ongeluk tegen een nieuwe Nouvelle Vague aan!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is ook geen wedstrijd.
Welke covers van DM staan er op en wat voor covers nog meer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
BS! Ik was vanmiddag in de Plato en toen liep ik per ongeluk tegen een nieuwe Nouvelle Vague aan!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik smoke al 2 weken, heb vakantie.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke covers van DM staan er op en wat voor covers nog meer?
quote:1 Master & Servant - Depeche Mode 3:22
2 Blister In The Sun - Violent Femmes 3:15
3 Road To Nowhere - Talking Heads 3:12
4 All My Colours - Echo & The Bunnymen 3:58
5 The American - Simple Minds 3:44
6 Heaven - Psychedelic Furs 4:09
7 Parade - n Magazine 4:04
8 Metal - Gary Numan 3:50
9 Ça Plane Pour Moi - Plastic Bertrand 3:25
10 Our Lips Are Sealed - The Go-Go's / Fun Boy Three 3:30
11 God Save The Queen - Sex Pistols 2:49
12 Say Hello, Wave Goodbye - Soft Cell 5:01
13 So Lonely - The Police 3:48
14 Not Knowing - Minimal Compact 3:04
15 Aussi Belle Ou Une Balle - Taxi Girl 3:32
16 Such A Shame - Talk Talk 3:55
Echt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
BS! Ik was vanmiddag in de Plato en toen liep ik per ongeluk tegen een nieuwe Nouvelle Vague aan!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gisteren een usenet post gekomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt?!!!!!!!!!!!!!!
Even zoeken.
quote:Coureur: "Wat is dat meneer?"
Politie: "Dit is een PDA, daar typ ik alles in en dan komt er een bon uit de printer"
Coureur: "So!"
Ik heb hem al. Tof, thanksquote:
Er zit ook een meneer bij. Mooie lijst, ga ook eens even kijken dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
En omdat dit SC is geen HOOLS, een babe erbij:
[ afbeelding ]
We kunnen net zo goed direct gaan samenwonenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog meer mooie nieuwe leuke dingen? Heb de laatste weken bijna alleen maar een playlist met Air, Moby, Depeche Mode, Tiga, 2 Many DJ's, Zero 7, etc lopen.
Maar.. Maar.. Ik ben nog minderjarig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed direct gaan samenwonen
Ik voel mij aan de kant gezet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed direct gaan samenwonen
Kan ik je meteen zwemles gaan even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Ik ben nog minderjarig!
Mwoah, 't Is aardig rustig op het moment. Of je moet van Dinosaur Jr. houden , die hebben in 15 jaar niet meer zo'n goed album gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Tof, thanks!
Nog meer mooie nieuwe leuke dingen? Heb de laatste weken bijna alleen maar een playlist met Air, Moby, Depeche Mode, Tiga, 2 Many DJ's, Zero 7, etc lopen.
Een grunner en een friesch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Met jou hoef ik dus echt nooit samen te wonen.
EVIL SUPERSTARSS !!!!!! HELL YEAAHHH!!! Dat is al een supercompatibiliteit waard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Your musical compatibility with indiepoprocks is Low
Music you have in common includes Ryan Adams, The Shins, Eels, Evil Superstars and The Doors.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn grootste liefde is een grunner. Hij heeft nu 3 dochters met zijn vriendin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een grunner en een friesch.
Gedoemd te falen.
Bij mij is het zelfs very lowquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Music you have in common includes Ryan Adams, The Shins, Eels, Evil Superstars and The Doors.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sowieso!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
EVIL SUPERSTARSS !!!!!! HELL YEAAHHH!!! Dat is al een supercompatibiliteit waard.![]()
Your musical compatibility with Dahli00 is Low
Music you have in common includes Eels, Admiral Freebee, The Zutons, Ryan Adams and The Shins.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Je moet deze groep eens checken. Echt mega cool! Hebben nu ook een album uit:
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Met jou hoef ik dus echt nooit samen te wonen.
Yup:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over? Je last.fm account ofzo?
Your musical compatibility with indiepoprocks is Mediumquote:
Jij hebt twee keer zoveel muziek als mij gescrobbled, in een veel kortere tijd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moeten veel meer muziek luisteren joh.
En Arsenal ga ik deze zomer ook nog even checken, Breach.
Is dat pfaf? Wie is dahli ook alweer?quote:Your musical compatibility with indiepoprocks is Low
Music you have in common includes Bright Eyes, Wolf Parade, The Boy Least Likely To, Guillemots and The Shins.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef toma het volgende:
Gorki? Ik heb echt nog nooit begrepen wat daar nou leuk aan is. Dan kun je nog beter van Spinvis houden.
Arsenal is zoooo heerlijk in de lente. Alleen zo jammer dat niemand in Nederland ze kentquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie moeten veel meer muziek luisteren joh.
En Arsenal ga ik deze zomer ook nog even checken, Breach.
Zodra ik wakker ben is het eerste wat ik doe de kamer inlopen en op de spatiebalk drukken zodat iTunes weer verder gaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hebt twee keer zoveel muziek als mij gescrobbled, in een veel kortere tijd!Je hebt nog minder te doen dan ik!
De teksten van Gorki zijn geniaal. Spinvis luisterde ik vroeger ook best veel, nu een nooit meer besef ik me nu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef toma het volgende:
Gorki? Ik heb echt nog nooit begrepen wat daar nou leuk aan is. Dan kun je nog beter van Spinvis houden.
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef toma het volgende:
Hoe werkt dat Last.fm eigenlijk?
Dio telt niet. Ik denk dat jij zn Amerikaanse rockband als Dio hebt. En ik heb Dio van de tijdmachinequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Your musical compatibility with Breach20 is Low
Music you have in common includes Dio, Muse, Oasis, Amy Macdonald and The Killers.
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.
Op ten duur, als je een redelijke library hebt opgebouwd, kan je op zoek naar buren en related artists en ontdek je verschrikkelijk gave muziek die je anders wellicht nooit zou luisteren.
Nee joh. Al heb je er weinig aan als je niet veel muziek luistert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalen
Inderdaad zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
En die 'Ken ik niet' is wel een lelijke vent trouwens
Zal eens een plugin voor iTunes zoeken dan. Luister echt gruwelijk veel muziekquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee joh. Al heb je er weinig aan als je niet veel muziek luistert.
Ik luister inderdaad naar de Amerikaanse Dio.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Dio telt niet. Ik denk dat jij zn Amerikaanse rockband als Dio hebt. En ik heb Dio van de tijdmachine
Alleen scrobbled ie dat op een of andere manier als die rockband
Ik zie bij die persoon dan wel weer De Mens - Dit is mijn huisquote:
Ik loop naar de cd-speler en doe er een cd-tjes in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je download een plugin voor het programma waarmee je muziek luistert, maakt een account aan en that's it. Die plugin houdt bij wat je luistert, wanneer en hoeveel.
Op ten duur, als je een redelijke library hebt opgebouwd, kan je op zoek naar buren en related artists en ontdek je verschrikkelijk gave muziek die je anders wellicht nooit zou luisteren.
Alleen voor de radio enzo, maar dat gebruik je toch amper. Als je een beetje in to muziek bent en nieuwe dingen wil ontdekken, is last.fm echt extreem waardevol.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef toma het volgende:
[..]
ow ik dacht altijd dat je voor last.fm moest betalen
IRL is ie nog erger. Die wil je echt niet tegen komenquote:
Ben wel benieuwd naar jou muziek en bijvoorbeeld ook van Paaskonijn. Ondanks dat hij zo'n Helmondse hangjongere in trainingspak is, heeft hij een bijzonder verfijnde muzieksmaak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
Zal eens een plugin voor iTunes zoeken dan. Luister echt gruwelijk veel muziek
CD Speler? Je bedoelt zo'n LP dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik loop naar de cd-speler en doe er een cd-tjes in.Old-fashion-style.
Je bent very high met die lelijkerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zie bij die persoon dan wel weer De Mens - Dit is mijn huis
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IRL is ie nog erger. Die wil je echt niet tegen komen
Yup. Opvolger van het cassettebandje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
CD Speler? Je bedoelt zo'n LP ding
om eerlijk en serieus te zijn, aardig is ie welquote:
Wat is er lastig aan dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
Ik kan totaal niet overweg met dat last.fm trouwens, dat is wel weer jammer. Ik ben ook meer van de grammofoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |