Nah ja, iemand die glashard gaat beweren dat Argentinië na 1990 nog een keer in de kwartfinale heeft gestaan van een WK, en vervolgens, als hij de feiten onder ogen krijgt, gaat roepen dat dat onzin is. En zo een belachelijke discussie aan blijft zwengelen. Die spoort niet. En dat is één van de vele dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat heeft iedereen precies tegen DAM?
Hij zit op het dubbele van jouquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie er en laat er eens een paar weten.
Vrijdag toch pasquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef denthemen het volgende:
Zou Robinhoo zitten te huilen of juichen?
En hoelang zijn zijn bans?quote:
Dat zei die hier wel ja. Uitslag hier komt tussen 4 en 5. Ben benieuwd wie er zakken uit mijn oude klas.quote:
Gelukkig. Nog een beetje gerechtigheid. Ik krijg altijd idioot lange bansquote:
Je bent af en toe ook best een raar konijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig. Nog een beetje gerechtigheid. Ik krijg altijd idioot lange bans
Dat heb je wel eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bent af en toe ook best een raar konijn.
Ook dat 'later op de dag' opengaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
Dat sluiten van het Ajax topic vind ik nog steeds hilarisch. Wat een paniek.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook dat 'later op de dag' opengaan.
17 minuten
kijk m weer gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij 'laatste post' staat nu ook over DiegoArmandoMaradona
De EO jongeren dagquote:
quote:
Goddelijke interventie dat het toch een overtreding en rood was. Ondanks dat hij geen verzorging voor de Braziliaan wilde toelaten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de FIFA dit voorval nu weer gaat verdoezelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |