quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wa tjij allemaal zei over dat scrobllen en zo
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Muziek op je PC via iTunes of WMP luisteren en that's it. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn? Pfap krijgt het zelfs via zijn CD-speler online.
http://www.last.fm/help/faqquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben nog met de typemachine opgegroeid.
D'oh!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de reden dat ik maar de helft van de nummers van jou heb.
Als je jouwe dan ook even hier post ofzoquote:
Die had ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.iPod synchronyzen lukt me wel, maar ik luister ‘on the road’ nog met een discman.
[ afbeelding ]
Omdat je te weinig hebt geluisterd. Ik zie 600 nummers bij jou staan. Als dat 6000 is, zul je zien dat het stukken meer aansluit op je smaak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Ik zal me er nog eens in verdiepen, ik luisterde steeds naar zo'n last.fm zender en die draaide steeds niet wat ik wilde. Wat BS zegt is voor mij een raadsel, voor jullie zijn al die dingen zo gewoon.
King without a Crownquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
Your musical compatibility with toma88 is Very High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Pete Philly & Perquisite, Matisyahu, Sam Sparro and Editors.
Zie je dat rode icoontje in mn balk van het profiel? Naast het fobo icoontje.. Bovendien had ik je net toegevoegd, dus als je dat accepteert dan sta ik standaard in je lijst. En anders is het Breach20quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef toma het volgende:
[..]
King without a Crown
Wat was jouw account?
Start vanzelf op als jij muziek gaat luisteren. Dus ja, maar je merkt er niks van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Moet ik dat last.fm programmatje de hele tijd aan laten staan?
Je luistert ook Johnny Cashquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
Zal Arsenal eens downloaden. Ken ze eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
Hehe, doordat BS net over Arsenal begon, net weer even hun beste cd opgezet. Doet me meteen weer denken aan zwoele zomeravonden waar je tot diep in de nacht buitenzit met een biertje
http://www.last.fm/music/Foo+Fighters/Skin+And+Bonesquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef toma het volgende:
Foo Fighters steekt er bij mij trouwens wel met kop en schouders bovenuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |