Kunnen we elkaar toch nog tegen het lijf lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef M0NTANA het volgende:
Nog nooit in Barcelona geweest, maar gaat er deze zomer ook van komen. Vakantie gaat hem waarschijnlijk voorlopig niet worden, misschien pas eind september. Dus voor die tijd maar een paar dagen Barcelona ofzo.
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar toch nog tegen het lijf lopen.
Hoe gaat het met je moeder eigenlijk?
Poe, dan is het al met al toch best hevig zeg. Vooral die chemo's. Kutziektequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.
Kan ik me voorstellen ja. Heftig hoor, hopen dat het allemaal lukt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aardig, voor zover je dat kunt zeggen. Vanaf woensdag zesenhalve week bestralen, daarna vijftien weken chemo. Al met al is ze pas eind december klaar, dan hopen dat alles weg is. Kijken in elk geval uit naar 2010.
Aan het lunchen en jij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Houniet het volgende:
Sjimmie wat ben je allemaal aan het doen man?
Doe dan ook gelijk wat aan Barca.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Later misschien.
Veel te veel slowchat + versteegrobjes + onzin.
Als ik een middag niet kom heb ik 5 topics gemistquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Riro het volgende:
Ik ook niet inderdaad. Vooral in de zomer gaat het echt nergens over daar. Misschien dat het weer wat leuker wordt wanneer de zomerstop over is. Hoewel met sommige users de kans daarop vrij klein is.
Ik lees het af en toe nog door voor de weetjes van kevin6188, Jasza en HAFCA, maar ja dat is in de zomer nauwelijks nodig dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Riro het volgende:
Ik ook niet inderdaad. Vooral in de zomer gaat het echt nergens over daar. Misschien dat het weer wat leuker wordt wanneer de zomerstop over is. Hoewel met sommige users de kans daarop vrij klein is.
Omdat we het willen veranderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
Het Ajax-topic is altijd één grote slowchat geweest, waarom het nu gesloten wordt is mij een raadsel.
Mwah, een dik jaar geleden was dat echt een puinhoop, sinds de SC en onvrijwillig vertrek van users en normaler postgedrag van andere users is het al stukken verbeterd, alleen ging het de laatste paar weken weer erg hard bergafwaarts, dus dan moet er blijkbaar weer harder de bezem er door.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Kopbal het volgende:
Het Ajax-topic is altijd één grote slowchat geweest, waarom het nu gesloten wordt is mij een raadsel.
Was al in het vorige Ajax topic gepostquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Oja Sjimz/Prosac/wie dan ook. Dit bericht kwam om 11 uur op voetbalzone (bovenaan) en was nog niet gepost in het Ajax-topic.
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al in het vorige Ajax topic gepost
Versteegrobjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Oja Sjimz/Prosac/wie dan ook. Dit bericht kwam om 11 uur op voetbalzone (bovenaan) en was nog niet gepost in het Ajax-topic.
Op pagina 1 stond het ook al geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Salami was op. Dus ham ertussen. Ik opteer altijd voor een tosti van oerbrood met pepertjes, dun plakje paprika, chorizo en jong belegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan met Salami ipv Ham!
En rode peper er dan tussen
Weet je het zeker? Ik zou even langs komen in Assenquote:
Goed ideequote:
Nu zie ik het niet meer, wat was dit dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef Houniet het volgende:
HeatWave staat op de voorpagina van "De Pers".
AFC Ajax topic #1337:
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu zie ik het niet meer, wat was dit dan?
Whehe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.html
Na het veroveren van Fok! met z'n onuitputbare gezeik (vaak ook terecht) is nu heel Nederland aan de beurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef toma het volgende:
hihi, heatwave in de krant.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd zo'n hekel aan pakken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |