Pagina'squote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Prosac het volgende:
Ik vergeet altijd dat normale users niet meer kunnen posten na pagina 6.
Dan heeft het nog geen zin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Pagina's![]()
Stel je gewoon je aantal berichten in op 310 of zo.
Lekker rustig hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef dndiek het volgende:
Met Prosac in het Wilde Westen Noorden
dan is wilde zelfs twijfelachtig
En bij mij stond er weer een banner op de invoerknop. Kan Fok niet een keer gerepareerd worden ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Riro het volgende:
Ik kreeg net iedere keer als ik wilde reageren opnieuw het invoer scherm.
Gewoon ff één dag offline om alles te repareren of zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
[..]
En bij mij stond er weer een banner op de invoerknop. Kan Fok niet een keer gerepareerd worden ofzo
Net als van 't weekend?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gewoon ff één dag offline om alles te repareren of zo
Ik had vannacht om 1:15 de dataserver problemen dat het te druk was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Riro het volgende:
Ik kreeg net iedere keer als ik wilde reageren opnieuw het invoer scherm.
Als Tukkers iéts slecht trekken dan zijn het wel grappen daarover. Hoe onschuldig ze ook bedoeld zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef Prosac het volgende:
Godsamme..
Een tukker zegt net: "Als Tukkers dood gaan doen we dat ook goed."
Dus ik reageer met: "met een knal zeker?"
nu ben ik respectloos.
Dan bedoelen ze eigenlijk dat je naar je nest moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had vannacht om 1:15 de dataserver problemen dat het te druk was.
Heb hem uitgelegd dat ik dat verder gewoon als grap bedoel en dat hij dan ook moet ophouden over volendam, wc-papier en grappen over concentratiekampen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Tukkers iéts slecht trekken dan zijn het wel grappen daarover. Hoe onschuldig ze ook bedoeld zijn.
Valkenburg is tof!quote:
Ben er nog nooit geweest maar heb er leuke verhalen over gehoord.quote:
Toch niet volgend weekend hè?quote:
Newcastle zit ik ook nog aan te denken voor deze zomerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil ook met wat vrienden een weekendje weg aan het eind van de zomervakantie. niet genoeg geld voor een normale zomervakantie enzo We twijfelen tussen Berlijn, Riga en Newcastle... iemand aanraders?
Lekker man!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Prosac het volgende:
Voor mijn volgende mix.
Wat een heldennummers heeft deze gast al op zijn naam staan zeg.
Dan zit ik er. Met achttien mannen. Dat zou voor jullie zessen zwaar zijn!quote:
Valencia!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil ook met wat vrienden een weekendje weg aan het eind van de zomervakantie. niet genoeg geld voor een normale zomervakantie enzo We twijfelen tussen Berlijn, Riga en Newcastle... iemand aanraders?
Riga schijnt wel heel vet te zijn. Staat ook nog op mijn Bucket List,quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Hehe. Wat een geluk dan dat ik dan nog een tentamen heb, anders was het wel dat weekend geworden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zit ik er. Met achttien mannen. Dat zou voor jullie zessen zwaar zijn!
We gaan er binnenkort nog even met z'n allen een avondje voor zitten, maar Valencia lijkt me ook wel gaaf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Valencia!!
En check dan meteen of je dit appartement kunt regelen: http://www.40flats.com/index.php?l=en
Je vliegt er bijna voor nop naartoe. Genoeg te beleven, heerlijk weer, strand, veel om te zien.
Oeee, net al teruggebeld. Jullie moeten echt duimen dat dit wat gaat worden..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Breach het volgende:
En maar weer een sollicitatie de deur uit gedaan, ik spring overigens een gat in de lucht als ik die desbetreffende vacature krijg
Naar Mestalla en zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
We gaan er binnenkort nog even met z'n allen een avondje voor zitten, maar Valencia lijkt me ook wel gaaf.
Het moet ook meer een zuipweekendje worden, met 's middags een beetje lafjes aan sightseeing doen.
Letse chickies zijn geil!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Riga schijnt wel heel vet te zijn. Staat ook nog op mijn Bucket List,
Ben het met je eens dat Valencia ook niet de ideale stad voor een halve zuipvakantie is, maar Barcelona vind ik wel zo overrated. Heb ik echt helemaal niets mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valencia is erg tof en mooi, maar ik denk niet tof genoeg met een stel vrienden. Dan kan je beter naar Barcelona gaan denk ik.
Zurich is ook super, maar ook niet snel een stedentrip met vrienden.
Ik duimquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Lekker man!!
En maar weer een sollicitatie de deur uit gedaan, ik spring overigens een gat in de lucht als ik die desbetreffende vacature krijg
Beter doe je heel hard enzoquote:
Echt he, ik snap ook niet waarom Barcelona zo hoog in aanzien staat. Het sterft er van de toeristen, iedereen weet hoe de Sagrada Familia en de Ramblas eruit zien. Valencia is gewoon heel chill, je kunt er alles doen wat je op andere plekken ook kan. En in het weekend kun je daar best goed stappen hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Valencia ook niet de ideale stad voor een halve zuipvakantie is, maar Barcelona vind ik wel zo overrated. Heb ik echt helemaal niets mee.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef Riro het volgende:
Ik duim ook voor je Breach.
Het zou je gegund zijn als het nu eindelijk eens lukt.
Ja, inderdaad. Valencia heeft niet die trekpleisters a la de Sagrada Familia, maar ik heb ook gewoon Google Images.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt he, ik snap ook niet waarom Barcelona zo hoog in aanzien staat. Het sterft er van de toeristen, iedereen weet hoe de Sagrada Familia en de Ramblas eruit zien. Valencia is gewoon heel chill, je kunt er alles doen wat je op andere plekken ook kan. En in het weekend kun je daar best goed stappen hoor.
Er zitten ook een aantal heel vette clubs aan de rand van de stad, maar daar zijn wij toen niet naartoe gegaan (dat was doordeweeks toen dat speelde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |