Is hij nou weer bezig? Gister ook al. Wanneer stopt die kerel eindelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef SCH het volgende:
Sluiter op rtl7 is interessanter dan dat voetbal.

Wat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de FIFA dit voorval nu weer gaat verdoezelen

De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurdquote:

quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
Aight
MITS ik niet knettergek ben, heb ik iig zeker iets achter de hand vanaf 1 september. Dus als die andere vacatures niks worden dan heb ik sowieso iets

Haha, hoor je dit net bij NOSquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurd

Een onzichtbare tackle? Zo snel dat 'ie alleen in slow motion was te zien?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
De VS krijgt rood en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat weer door middel van videobeelden is gebeurd

Nee, hij laat eerst gewoon doorspelen en fluit later toch en trekt rood.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een onzichtbare tackle? Zo snel dat 'ie alleen in slow motion was te zien?!

FIFA heeft na Brazilie - VS bekend gemaakt dat ze (en nu komt het) vanwege het incident tegen Egypte, voor de rest van het toernooi tv's langs de zijlijn verbieden.quote:

Maar deze scheidsrechter keek waarschijnlijk naar de grote schermen die er hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
FIFA heeft na Brazilie - VS bekend gemaakt dat ze (en nu komt het) vanwege het incident tegen Egypte, voor de rest van het toernooi tv's langs de zijlijn verbieden.

Volgens mij wel. Maar ben ook niet alwetend op dit gebied. Media is gewoon meervoud.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Breach het volgende:
SCH, jij als journalist zal vast wel weten hoe je dit taalkundig oplost. Als je de term media gebruikt dan volgt er in principe het hele werkwoord toch?
Dus: "...die gevoelig zijn voor wat de media hen voorhoudt".
Dat moet dan toch voorhouden zijn?

Welke?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wou een leuk liedje posten, maar hij staat niet op youtube.

Valt mee dat ie niet weer over Abe begint.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef Prosac het volgende:
Geeft SCH troostende SCHouder.
"Ja gemeen hoor van Tong om ineens over die finale tegen Roda te beginnen"

Klopt, maar dat is vroeger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt mee dat ie niet weer over Abe begint.
Maar sjimz, Hools zit al wel in topic 1888, beetje rezpect

Nou, kan zo weer opleven natuurlijk, zo vroeger is dat ook weer niet. Voorlopig moet de sc de 100 nog halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is vroeger.
Beetje dezelfde discussie als die wij nu met tong voeren

Steve Harley & Cockney Rebel - Best Years Of Our Lives. Toch wel trouwens.quote:

In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, kan zo weer opleven natuurlijk, zo vroeger is dat ook weer niet. Voorlopig moet de sc de 100 nog halen.

Ik snap niet waarom veel HOOLers (en dan vooral de die-hards) zo vaak zeiken op het niveau hier. Want dat valt echt reuze mee. Er worden zelfs vaak langere posts geplaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.
En ik zie HOOLS niet echt meer opleven helaas.
Ik vond het vroeger ook best wel gezellig maar het is daar echt niet meer dan een Goedemorgen, goedemiddag,truste topic geworden met in de nacht nog Tong die tegen zichzelf gaat praten uit medelijden en weer eens zegt dat hij zo lekker snachts aan het pissen is.
Het niveau van een Slowchat hoeft niet hoog te zijn hoor maar dat slaat wel alles.
Ik vind het in deze slowchat een stuk leuker in ieder geval.
Ik vind het ook leuk dat users als dndiek,bos en jij in dit topic komen ondanks dat jullie ook veel in HOOLS posten of postte.

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef tong80 het volgende:
Zal je zien dat er tussen 2 en 6 wel veeel gepost wordt hier.
Denk het niet eigenlijk.
Nou Tong je trekt het jezelf wel aan ?
Ja hallo ik heb Hools groot zien worden.
Het is triest om bij de ondergang te zijn.

Valt me echt tegen dat Groningen nooit seizoenoverzichten uitbrengt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de dvd van SCH seizoen 08/09 gehaald, inclusief de hele bekerfinale en de dubbele overwinningen op Groningen en Ajax

Ik denk niet dat je al die 1888 topics hebt gelezen, ik kan je garanderen dat het niveau soms nog stukken hoger lag dan hier hoor, al gaat het hier ook best leuk nu.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het niveau hier veel hoger liggen dan in HOOLS.
Natuurlijk zit er ook zat nutteloze zooi tussen van ons allemaal maar dat is niet erg in een SC.
Maar ik heb hier de laatste tijd mooie discussies gezien en in HOOLS eigenlijk niet.

Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat users als dndiek,bos en jij in dit topic komen ondanks dat jullie ook veel in HOOLS posten of postte.

Ik heb het toch ook over HOOLS nu?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je al die 1888 topics hebt gelezen, ik kan je garanderen dat het niveau soms nog stukken hoger lag dan hier hoor, al gaat het hier ook best leuk nu.

Het is daar misschien een beetje op. Maar het heeft daar wel enorm geleefd en daar doe je niet helemaal recht aan, vind ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In dit tempo zitten we er binnen 4 dagen aan.
En ik zie HOOLS niet echt meer opleven helaas.
Ik vond het vroeger ook best wel gezellig maar het is daar echt niet meer dan een Goedemorgen, goedemiddag,truste topic geworden met in de nacht nog Tong die tegen zichzelf gaat praten uit medelijden en weer eens zegt dat hij zo lekker snachts aan het pissen is.
Het niveau van een Slowchat hoeft niet hoog te zijn hoor maar dat slaat wel alles.
Ik vind het in deze slowchat een stuk leuker in ieder geval.

SCH, ik zeg toch dat ik het over de huidige situaties heb?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is daar misschien een beetje op. Maar het heeft daar wel enorm geleefd en daar doe je niet helemaal recht aan, vind ik.

Sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben altijd al dol geweest op kleuters dus ik vind het alleen maar leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.

Okay, okay, dan klopt het.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
SCH, ik zeg toch dat ik het over de huidige situaties heb?
Ik heb vroeger ook veel lol in HOOLS gehad en toen was het ook superdruk.

Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan Hools op het moment.... Ik vond de manier waarop deze SC ontstond een beetje jammer, want Hools is absoluut geen kliekje, maar goed.

Alles is een wedstrijd, BS.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is ook geen wedstrijd.

Dat leek maar zo, je had gewoon wat lef nodig, maar ja, hier zitten veel laffe herdersquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leuk

Was bij ons ook niet altid zo volgens mij maar dit was wel een aardig seizoen en de dvds lopen als een trein. Mag hem alleen nog niet bekijken, gaan zondag met het bekergroepje nog een keer kijken. Best moeilijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Valt me echt tegen dat Groningen nooit seizoenoverzichten uitbrengt.

quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_hoax_klaar_ov.html
Hihi.

quote:

Dat was nooit zo, het lag een beetje aan beide partijen imo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien niet een kliekje, maar de toetredingsdrempel lag iig te hoog. Maar zoals het nu met alle 'HOOLers' hier gaat, vind ik het ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |