waarom lees ik deze post nu pasquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een idee voor de schaakrollercoaster ding om ongezien iets mee naar binnen te sluipen.
Een kaartenhuis aan elkaar plakken opvouwen en dan uitklappen en net doen alsof je hem aan het bouwen bent in de buurt van de fotocamera
Orgineel zeg ...quote:
Trusten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
nou kri, ik zal voor ons duimen, beter komt die dekselse familie deze week langs met hun flappen![]()
slaapje doen, trusten allen
Ja, uitbetalen die handel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
nou kri, ik zal voor ons duimen, beter komt die dekselse familie deze week langs met hun flappen![]()
slaapje doen, trusten allen
Heb je er foto's van, Mn.?quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:58 schreef Maisnon het volgende:
het eerste prototypesnel opvouwbaar huis werkt
Dat is jammer,quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:20 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, de foto's willen niet... ik maak ze wel van de uiteindelijke versie
Voor je het weet word je gezocht door Opsporing Verzocht, net zoals Yildiz met z'n ballonactie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:53 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, op de helling staat nog een camera. Dus vlak daarna dan maarik weet ook waar de fotocamera staat.
Hopelijk kunnen ze de grap waarderen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef remlof het volgende:
ajuparapluajuparaplu, kutkloon, kliko.
oh dat is vandaag, maak maar alvast centraal topicquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh dat is vandaag, maak maar alvast centraal topic
Zo te zien niet: http://forum.fok.nl/user/history/206711quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef dagdag het volgende:
bobbyb zeg ik kreeg gisteren pm van sackboy
heeft hij gistreren toevallig gepost?
hij zij dat die gevangen zatquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo te zien niet: http://forum.fok.nl/user/history/206711
remlof zei van nietttquote:
remlof stinktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef Adelante het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=184576
Arm vrouwtje
note+1quote:
Nog steeds 22, dus dat kan niet.quote:
Dat zou Emimich ook zeggen.quote:
Ik dacht al, die is niet zwartquote:
Oh, dat dacht ik altijdquote:
Geen idee, soms heb je gewoon voorstellingen bij mensen.quote:
pimp maar met je notes. Welke mod heeft vroeger trouwens ook bans gehad en tubgirls geplaatst? En het hoogste aantal notes?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, soms heb je gewoon voorstellingen bij mensen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, soms heb je gewoon voorstellingen bij mensen.
banquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pimp maar met je notes. Welke mod heeft vroeger trouwens ook bans gehad en tubgirls geplaatst? En het hoogste aantal notes?
bij jou ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik vermoed enigszins preppy kakkerquote:
Als dat zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij jou ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik vermoed enigszins preppy kakker
Ja het is 10 uur :’) Kom een vriendin altijd om half 9 onderweg naar stage tegen. Smiddags altijd huilen dat ik niet blij schreeuw hoi!!!!!!quote:
Dat bedoel ik. Mensen stellen de meest stomme vragen aan me, en zijn dan verbaast dat ik stomme antwoorden terug geefquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja het is 10 uur :’) Kom een vriendin altijd om half 9 onderweg naar stage tegen. Smiddags altijd huilen dat ik niet blij schreeuw hoi!!!!!!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bobby is meer een geitenwollensok denk ik
Jitzzzze is vast een Rotterdammert, die plakken overal t's achter.quote:
Geil dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef dagdag het volgende:
http://www.imagebam.com/gallery/fa082774d8c722faf1212f193a7bf178/
y
ga naar wcquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:20 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tering, zit nu op het werk en ben ik geil...Das niet handig!
k
Vind fappen op het werk zo triest...quote:
wacht toch tot je thuis benquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vind fappen op het werk zo triest...
p
neuk de secretaressequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef dagdag het volgende:
http://www.imagebam.com/gallery/fa082774d8c722faf1212f193a7bf178/
y
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:
Onze doelgroep, pff tssssquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:01 schreef Adelante het volgende:
Gisteren was VMBO (onze doelgroep) toch al bekend?
IIIquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
wat kan het toch moeilijk zijn
kwa reistijd ligt 1 dichterbij
Nee, ik woon in Amsterdam. Ik kan er gewoon niet zo goed mee omgaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze is vast een Rotterdammert, die plakken overal t's achter.
O.k.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze doelgroep, pff tsssswil je me niet zo onderschatten!
en waar is dat, het moet er wel rond december een beetje normaal weer zijnquote:
Martiniquequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
en waar is dat, het moet er wel rond december een beetje normaal weer zijn
Nicequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zou betekenen dat ik voor Engels op m'n eindlijst een 9,1 heb!
is het daar ook echt mooi, of alleen op de plaatjesquote:
Het is daar ook echt mooi, niet heel touristisch en een super vulkanisch eilandquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
is het daar ook echt mooi, of alleen op de plaatjes
wut vond ook nog ditquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is daar ook echt mooi, niet heel touristisch en een super vulkanisch eiland
quote:
enenenenenen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
Ohja, ze moest hospiteren. Heb je een kamer?
Mensen die daaraan meedoen, en denken te gaan winnen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
Bwoooh ik weet het geluid van Q-music.
Zonet kwam hij weer voorbij en ineens wist ik het, alle tips passen
Nu alleen nog teruggebeld worden
Maar dat zal wel niet
54 duizend euro
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die daaraan meedoen, en denken te gaan winnen.
Mocht je winnen, verwacht ik wel duizend euro. Ik geloof in je!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
Bwoooh ik weet het geluid van Q-music.
Zonet kwam hij weer voorbij en ineens wist ik het, alle tips passen
Nu alleen nog teruggebeld worden
Maar dat zal wel niet
54 duizend euro
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Mocht je winnen, verwacht ik wel duizend euro. Ik geloof in je!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Mocht je winnen, verwacht ik wel duizend euro. Ik geloof in je!
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
oi wel duizend euro willen, maar niet meehelpen
Bij deze de belofte,, mocht ik het winnen, krijgt de vaste kliek van KLBSC pimp abbo's voor een jaar
Hihihihi die chicks waren heel lompquote:
Definieer kankerlomp?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi die chicks waren heel lomp![]()
serieus echt kankerlomp
voelde me wel meteen op m'n gemak want ik had niet het idee dat ik me moest bewijzen ofzo
.. Kamer was wel mooi
maar klein.. Wel heel gunstig gelegen.. Maar of het nou direct mijn perfecte kamer was, nee, niet bepaald.
Ze bellen pas volgende week over wie ze het leukst vonden, maar ik weet sowieso niet eens of ik die kamer wel wilquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
Ohja, ze moest hospiteren. Heb je een kamer?
Pas jij perfect in dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje was een dwerg, eentje deed aan volksdansen, en de ander zei geen woord.
Ook even quoten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
oi wel duizend euro willen, maar niet meehelpen
Bij deze de belofte,, mocht ik het winnen, krijgt de vaste kliek van KLBSC pimp abbo's voor een jaar
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje was een dwerg, eentje deed aan volksdansen, en de ander zei geen woord.
Vind je me lomp?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar BT, dan passen die wijven toch wel bij jou?
M'n grap, wat doe je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken? Mijn opa is aan lompheid overleden, ja!
En als ze ging hospiteren bij een kamer dan noemde ze het liever, internationaal dansen, zodat ze niet bij voorbaat afgewezen werdquote:
das me iets te gortigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ook even quoten.
maar heb liever de duizend euro
Hoe weet je dat nou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik pas ook perfect in jou.
[ afbeelding ] What up? High five!
Ik word heul nooit gebeld, want ik ga slagen slagen slagen, slagen als een motherfuckerquote:
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word heul nooit gebeld, want ik ga slagen slagen slagen, slagen als een motherfucker..
Maar mocht ik gezakt zijn dan tussen 2 en 4!
De recessie is ook bij de scholen toegeslagenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?![]()
Bij ons werd iedereen gebeld.
Hoe wist de mens hoe 't vuur moest maken? Dat 't een kippenei kon bakken en dat dat dan lekker smaakt? Hoe 't zich moest voortplanten?quote:
Ja bij ons niet, ik vind het ook achterlijk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?![]()
Bij ons werd iedereen gebeld.
Precies, beknibbelen op de belkostenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De recessie is ook bij de scholen toegeslagen
Je zei 'beknibbelen'.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bij ons niet, ik vind het ook achterlijk hoor..
[..]
Precies, beknibbelen op de belkosten..
WTFquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:04 schreef dagdag het volgende:
OOOOOOOH lalaalalallalalalal
bt doe lekker mee , volksdansen voor de tv
lalalalala
bt je ben zo raar, aardappelen koken gaar
s'avonds speel jij knol en steekt jitzzze iets in je hol
het is een banaan zie die gast gaan
banaan is niet geel maar harig als een kameel.......
Ik zou allemaal mensen bellen die ziek zenuwachtig zijn, en dan ophangen als ze willen opnemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bij ons niet, ik vind het ook achterlijk hoor..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou allemaal mensen bellen die ziek zenuwachtig zijn, en dan ophangen als ze willen opnemen.
Toen ik het typte wist ik al dat jij er iets over zou zeggen, je bent zo voorspelbaar babyquote:
Wat een prachtig rijmpjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:04 schreef dagdag het volgende:
OOOOOOOH lalaalalallalalalal
bt doe lekker mee , volksdansen voor de tv
lalalalala
bt je ben zo raar, aardappelen koken gaar
s'avonds speel jij knol en steekt jitzzze iets in je hol
het is een banaan zie die gast gaan
banaan is niet geel maar harig als een kameel.......
[..]
Ik zou allemaal mensen bellen die ziek zenuwachtig zijn, en dan ophangen als ze willen opnemen.
Ik benoem het bij dezen tot woord van de dag.quote:
We zijn wel lekker origineel bezig, hè, vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iew.quote:
[..]
Wat? Ik vind het serieus een mooi woord.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik het typte wist ik al dat jij er iets over zou zeggen, je bent zo voorspelbaar baby!
Nou inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik benoem het bij dezen tot woord van de dag.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
We zijn wel lekker origineel bezig, hè, vandaag.
Jaloers dat jullie het niet zelf bedacht hadden, eh?quote:
Ja, onwijsquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaloers dat jullie het niet zelf bedacht hadden, eh?
Het lijken mij best mooie schoenen, eigenlijk.quote:
Ik zeg ook niet dat ik dacht dat je ging zeggen dat je het geen mooi woord vondquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat? Ik vind het serieus een mooi woord.
het zijn mooie schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Je dacht dat ik er een seksuele woordspeling in zag, hè!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dacht dat je ging zeggen dat je het geen mooi woord vondmaar ik wist wel dat je er iets over zou zeggen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het lijken mij best mooie schoenen, eigenlijk.
Voor bij je leren broek zeker?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Voor bij je leren broek zeker? [ afbeelding ]
Hoe in godsnaam kun je er een seksuele woordspeling in zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Je dacht dat ik er een seksuele woordspeling in zag, hè!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Mits ik m'n leren manpurse erbij draag.
heb geen leren broekquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Voor bij je leren broek zeker? [ afbeelding ]
Knibbel knabbel knuisje, wie knibbelt daar aan m'n kruisje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kun je er een seksuele woordspeling in zien?
Knibbel aan m'n tepel Bobby![]()
?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wordt morgen zeker bezorgd? [ afbeelding ]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie knibbelt daar aan m'n kruisje?
Sorry, ik zal het wel even veranderen. Niemand die het heeft gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.
ben jij mij postobdequote:
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middagsquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan hadquote:
Zeer onprettig in je 1e week vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die blauwe?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan had..
Persoon: Is dat leer?
Ik: Nee!
Persoon: Maar heb je wel leren pijpen?
dit was een grapjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor je gay-vriendje inderdaad [ afbeelding ]
Kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik douchen.
Sorry als ik jullie hiermee opgewonden heb gemaakt.
BLAUW? Nee gek.quote:
Blauwgrijs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BLAUW? Nee gek.
Grijs. En ik pas er nu niet meer in omdat m'n liefste kontje te vet is geworden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics van je vette kontje en je leren pijpen, pls.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BLAUW? Nee gek.
Grijs. En ik pas er nu niet meer in omdat m'n liefste kontje te vet is geworden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
17 smsjes gestuurd inmiddels
ALS ze me nu eens terugbellen
dat boeit nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat er meerdere mensen zijn die misschien wel emer overtuigd waren dan jij nu bent en het toch fout hadden?
En toen zag je baas de rekening.
20 maar? Ik 90quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef jagga het volgende:
[..]
dat boeit niet![]()
ik mag 20% van de gemaakt belkosten privé hebben.
En aangezien ik een baan heb waarbij ik eigenlijk continue aan het bellen benMerken ze dit echt niet.
En als ze het wel doen, betaal ik het wel van die prijs
quote:>Op 17 June 2009 21:49 schreef Sackboy het volgende:
vast in abu ghraibOp 27 May 2009 10:06 schreef dagdag het volgende:
Hij is terugquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
<br/><br/>Op 17 June 2009 21:49 schreef Sackboy het volgende:
<blockquote>
vast in abu ghraib<br/><br/>Op 27 May 2009 10:06 schreef dagdag het volgende: <div>[..]</div>
</blockquote>
? gistereravond dit ontvangequote:
Jouw vermogen om dingen op te merken blijft mij verbazen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
en vervolgens zitten ze hier aan de andere kant
[ afbeelding ]
Neujquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pics van je vette kontje en je leren pijpen, pls.
Hmhm, dinsdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
BT, zie je wel dat dat hospiteren niets voorstelt. Maar je ging nog een keer hospiteren bij een grotere toch?
Dat examen viel wel vies tegen vond ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik keek even rond op die eindexamensite, en een norm van 2.0 voor economie, wtf echt![]()
Echt het makkelijkste vak wat er zo'n beetje bij zit.
M'n lievelings user/modjequote:
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
Cybey, jij nep-user. Beetje prijzen omrekenen naar Guldens
Ja, dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.
wat zijn guldens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Het is jammer dat de euro zulke kk lelijke briefjes heeft maar de gulden kan je gewoon niet missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef 3lmo het volgende:
Na bijna tien jaar, nog steeds aan guldens moeten denken. Nog erger, mensen die de gulden niet bewust hebben meegemaakt maar wel terugrekenen om hun woorden 'kracht' bij te zetten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Ik moest opzoeken wat napster was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee, overrated gedoe. Gewoon via napster
Stomme newbiequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat napster was.
Nog niet. Moment!quote:
quote:
Say what?quote:
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallenquote:
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.quote:
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.quote:
Zeg het dat het niet zo is, KB!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.
hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallen
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]Sjonge, jullie hebben wel allemaal een raar beeld van mij hoor.
half italiaans toch?quote:
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
vanaf de piemel ben ik nederlandsquote:
Een oude? Ding is van 2007.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
kaaskop dusquote:
Er zijn maar 2 modellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...
nee benen zijn nederlandsquote:
Ik zie daar alleen maar geitenwollensokken in rijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een oude? Ding is van 2007.En ik zie amper Mazda 6 rijders met wolle truien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |