M'n lievelings user/modjequote:
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
Cybey, jij nep-user. Beetje prijzen omrekenen naar Guldens
Ja, dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.
wat zijn guldens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Het is jammer dat de euro zulke kk lelijke briefjes heeft maar de gulden kan je gewoon niet missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef 3lmo het volgende:
Na bijna tien jaar, nog steeds aan guldens moeten denken. Nog erger, mensen die de gulden niet bewust hebben meegemaakt maar wel terugrekenen om hun woorden 'kracht' bij te zetten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Ik moest opzoeken wat napster was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee, overrated gedoe. Gewoon via napster
Stomme newbiequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat napster was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |