quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wordt morgen zeker bezorgd? [ afbeelding ]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie knibbelt daar aan m'n kruisje?
Sorry, ik zal het wel even veranderen. Niemand die het heeft gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.
ben jij mij postobdequote:
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middagsquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan hadquote:
Zeer onprettig in je 1e week vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die blauwe?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan had..
Persoon: Is dat leer?
Ik: Nee!
Persoon: Maar heb je wel leren pijpen?
dit was een grapjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor je gay-vriendje inderdaad [ afbeelding ]
Kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik douchen.
Sorry als ik jullie hiermee opgewonden heb gemaakt.
BLAUW? Nee gek.quote:
Blauwgrijs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BLAUW? Nee gek.
Grijs. En ik pas er nu niet meer in omdat m'n liefste kontje te vet is geworden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics van je vette kontje en je leren pijpen, pls.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BLAUW? Nee gek.
Grijs. En ik pas er nu niet meer in omdat m'n liefste kontje te vet is geworden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
17 smsjes gestuurd inmiddels
ALS ze me nu eens terugbellen
dat boeit nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat er meerdere mensen zijn die misschien wel emer overtuigd waren dan jij nu bent en het toch fout hadden?
En toen zag je baas de rekening.
20 maar? Ik 90quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef jagga het volgende:
[..]
dat boeit niet![]()
ik mag 20% van de gemaakt belkosten privé hebben.
En aangezien ik een baan heb waarbij ik eigenlijk continue aan het bellen benMerken ze dit echt niet.
En als ze het wel doen, betaal ik het wel van die prijs
quote:>Op 17 June 2009 21:49 schreef Sackboy het volgende:
vast in abu ghraibOp 27 May 2009 10:06 schreef dagdag het volgende:
Hij is terugquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
<br/><br/>Op 17 June 2009 21:49 schreef Sackboy het volgende:
<blockquote>
vast in abu ghraib<br/><br/>Op 27 May 2009 10:06 schreef dagdag het volgende: <div>[..]</div>
</blockquote>
? gistereravond dit ontvangequote:
Jouw vermogen om dingen op te merken blijft mij verbazen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
en vervolgens zitten ze hier aan de andere kant
[ afbeelding ]
Neujquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pics van je vette kontje en je leren pijpen, pls.
Hmhm, dinsdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
BT, zie je wel dat dat hospiteren niets voorstelt. Maar je ging nog een keer hospiteren bij een grotere toch?
Dat examen viel wel vies tegen vond ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik keek even rond op die eindexamensite, en een norm van 2.0 voor economie, wtf echt![]()
Echt het makkelijkste vak wat er zo'n beetje bij zit.
M'n lievelings user/modjequote:
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
Cybey, jij nep-user. Beetje prijzen omrekenen naar Guldens
Ja, dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik heb niets omgerekend. Heb alleen gezegd dat ik vroeger 10 gulden betaalde voor een dure film in de bios.
wat zijn guldens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag![]()
Jij rekent nog terug naar Guldens
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Het is jammer dat de euro zulke kk lelijke briefjes heeft maar de gulden kan je gewoon niet missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef 3lmo het volgende:
Na bijna tien jaar, nog steeds aan guldens moeten denken. Nog erger, mensen die de gulden niet bewust hebben meegemaakt maar wel terugrekenen om hun woorden 'kracht' bij te zetten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
En jij zit aan kleine kinderen met je banaan...
Ik moest opzoeken wat napster was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee, overrated gedoe. Gewoon via napster
Stomme newbiequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat napster was.
Nog niet. Moment!quote:
quote:
Say what?quote:
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallenquote:
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.quote:
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.quote:
Zeg het dat het niet zo is, KB!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.
hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallen
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]Sjonge, jullie hebben wel allemaal een raar beeld van mij hoor.
half italiaans toch?quote:
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
vanaf de piemel ben ik nederlandsquote:
Een oude? Ding is van 2007.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
kaaskop dusquote:
Er zijn maar 2 modellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...
nee benen zijn nederlandsquote:
Ik zie daar alleen maar geitenwollensokken in rijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een oude? Ding is van 2007.En ik zie amper Mazda 6 rijders met wolle truien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |