quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wordt morgen zeker bezorgd? [ afbeelding ]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie knibbelt daar aan m'n kruisje?
Sorry, ik zal het wel even veranderen. Niemand die het heeft gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was m'n woordgrap al voor als ik het volgende topic aan zou maken met het thema van de dag, beknibbelen.
ben jij mij postobdequote:
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middagsquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan hadquote:
Zeer onprettig in je 1e week vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd dinsdag wakker gebeld door zo'n chick die me uitnodigde om te komen hospiteren, wat denkt ze wel niet zeg, dat de hele wereld maar wakker is om 2 uur 's middags
Die blauwe?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kutgrap maakten mensen ook altijd tegen mij als ik m'n satijnen broek aan had..
Persoon: Is dat leer?
Ik: Nee!
Persoon: Maar heb je wel leren pijpen?
dit was een grapjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor je gay-vriendje inderdaad [ afbeelding ]
Kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik douchen.
Sorry als ik jullie hiermee opgewonden heb gemaakt.
BLAUW? Nee gek.quote:
Blauwgrijs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BLAUW? Nee gek.
Grijs. En ik pas er nu niet meer in omdat m'n liefste kontje te vet is geworden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |