Nog niet. Moment!quote:
quote:
Say what?quote:
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallenquote:
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.quote:
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.quote:
Zeg het dat het niet zo is, KB!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Afgaande op het feit dat KB jou prefereert om haar tepels te likken, concludeer ik dat je emo bent.
hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, gewoon in touch met je vrouwelijke kant net als Ronaldo die zijn benen scheert en met damestasjes loopt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BobbyB is zo'n man die het hele jaar door overhemden met wollen truien draagt. Ook als de mussen van het dak vallen
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]Sjonge, jullie hebben wel allemaal een raar beeld van mij hoor.
half italiaans toch?quote:
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
vanaf de piemel ben ik nederlandsquote:
Een oude? Ding is van 2007.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je rijd in een oude mazda 6. Wat wil je nou?
kaaskop dusquote:
Er zijn maar 2 modellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is een oude mazda 6? Die nieuwe vind ik best aardig...
nee benen zijn nederlandsquote:
Ik zie daar alleen maar geitenwollensokken in rijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een oude? Ding is van 2007.En ik zie amper Mazda 6 rijders met wolle truien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |