Definieer kankerlomp?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi die chicks waren heel lomp![]()
serieus echt kankerlomp
voelde me wel meteen op m'n gemak want ik had niet het idee dat ik me moest bewijzen ofzo
.. Kamer was wel mooi
maar klein.. Wel heel gunstig gelegen.. Maar of het nou direct mijn perfecte kamer was, nee, niet bepaald.
Ze bellen pas volgende week over wie ze het leukst vonden, maar ik weet sowieso niet eens of ik die kamer wel wilquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
Ohja, ze moest hospiteren. Heb je een kamer?
Pas jij perfect in dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje was een dwerg, eentje deed aan volksdansen, en de ander zei geen woord.
Ook even quoten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
oi wel duizend euro willen, maar niet meehelpen
Bij deze de belofte,, mocht ik het winnen, krijgt de vaste kliek van KLBSC pimp abbo's voor een jaar
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje was een dwerg, eentje deed aan volksdansen, en de ander zei geen woord.
Vind je me lomp?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar BT, dan passen die wijven toch wel bij jou?
M'n grap, wat doe je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wil je dat woord niet meer gebruiken? Mijn opa is aan lompheid overleden, ja!
En als ze ging hospiteren bij een kamer dan noemde ze het liever, internationaal dansen, zodat ze niet bij voorbaat afgewezen werdquote:
das me iets te gortigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ook even quoten.
maar heb liever de duizend euro
Hoe weet je dat nou?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik pas ook perfect in jou.
[ afbeelding ] What up? High five!
Ik word heul nooit gebeld, want ik ga slagen slagen slagen, slagen als een motherfuckerquote:
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word heul nooit gebeld, want ik ga slagen slagen slagen, slagen als een motherfucker..
Maar mocht ik gezakt zijn dan tussen 2 en 4!
De recessie is ook bij de scholen toegeslagenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?![]()
Bij ons werd iedereen gebeld.
Hoe wist de mens hoe 't vuur moest maken? Dat 't een kippenei kon bakken en dat dat dan lekker smaakt? Hoe 't zich moest voortplanten?quote:
Ja bij ons niet, ik vind het ook achterlijk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf is dat voor onzin dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?![]()
Bij ons werd iedereen gebeld.
Precies, beknibbelen op de belkostenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De recessie is ook bij de scholen toegeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |