UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
henig anquote:
steet hierquote:
quote:
ik zeg nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:23 schreef Damzkieee het volgende:
Goeindag. Was het topic weer effe een paar dagen kwijt
Hoi? weer een newbiequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Kats alweer een nieuw topicGaat hard man!
Mjah, af en toe kom ik eens aanwaaien, vorige week wat meerquote:
quote:
Das gewoon 8 uur hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen!
Zo werken van 11 tot 7
Mogguhquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen!
Zo werken van 11 tot 7
quote:
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nog geen persconferentiesVolgens mij willen ze de hele selectie in 1 persconferentie bekend maken
er is voetbal op tvquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zin om te voetballen ... voetbalmeeting vanavond ?
Zelf voetballen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er is voetbal op tv
op mijn pc
op de xbox360
waar dan
Ik ben een Jood die in Enschede moet ballen, welk voordeel?quote:
Had het dan ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben een Jood die in Enschede moet ballen, welk voordeel?
Dat is dan weer om de hoek hier, warm zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Mdrop het volgende:
Is het warm genoeg op het hulsbeek?, moet daar straks heen om wat weg te brengen maar beetje zon kan geen kwaad voor mij
Oh, dan is het een plaatselijke kou hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is dan weer om de hoek hier, warm zat
Staat wel fiks windje, maar tis lekker warm genoeg om buiten te lunchen zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, dan is het een plaatselijke kou hier
Ik zit wel op 4 hoog met een raam open
22 is wel weinig om te liggen lijkt me toch, vooral met wind enzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Hulsbeek zal het ookk wel iets van 22 graden zijn.
Hier beetje bewolkt en zit er een kilometer of 5 vanaf.
Liggen kun je ook wel met -10, maar of het prettig is is wat andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
22 is wel weinig om te liggen lijkt me toch, vooral met wind enzo?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liggen kun je ook wel met -10, maar of het prettig is is wat anders
moar neet in de bokse, dat gef zo'n pröttelquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
Tukker meldt zich vanuit het westen (afgelopen december geëmigreerd)!
Oh ja: LOAT GOAN!
Ligt eraan wie d'r bij ligtquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liggen kun je ook wel met -10, maar of het prettig is is wat anders
HEJMWA!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
Tukker meldt zich vanuit het westen (afgelopen december geëmigreerd)!
Oh ja: LOAT GOAN!
Mien oak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HEJMWA!
MIEN MOA WOONT NOG GEWOON HIER HEUR!
linkje naar het geluid?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie d'r bij ligt
Kut Q!!!!
53.000 euro voor dat kutgeluid
en ik weet nog steeds niet wat het is
*sop-sop-sopquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
Als het een kutgeluid is hoeven we niet meer te raden toch
En dan hoef ik ook geen linkje
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hmmmm wat mij te binnen schiet, zo'n euh... wat je van een WC rol en een ballon maakte en dan wat wegschieten
Kijk sjonnie, geiluh wijfuhquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:05 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes
Bijna klaar met m'n report en dan op naar huis. Oh ja, ik kan niet wáchten tot volgend jaar, word errug leuk![]()
![]()
quote:
Daar deed ik dan weer eikels inquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mij wel, of met een PVC-buis. Een erwtenschieter noemden we dat
Ik zei david en ik moest meteen hieraan denkenquote:
Welkom op fokquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heeey!!
Zulk mooi weer en dan zitten jullie nog de halve dag te spammen!! foei!
Want?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zei david en ik moest meteen hieraan denken
[DEF] Slowchat #4 De zoete wraak van de Rempengbal
Ik was in Duitsland vanmiddagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heeey!!
Zulk mooi weer en dan zitten jullie nog de halve dag te spammen!! foei!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat me raden, 2 mc ribs gehad?
whehehequote:
quote:
Of juist ff drank halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat me raden, 2 mc ribs gehad?
Heb toch geld zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan moet je eer ook direct weer een huis ofzo bij kopen.
Das wel zonde, anders had ik het wel geweten, viva het Duitse belastingstelselquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan moet je eer ook direct weer een huis ofzo bij kopen.
hmm hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bij jou moet ik trouwens hieraan denken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef Blawh het volgende:
Zo, ben ook weer thuis. Wat een weertje zeg.
Hier dus nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
In zowel Zwolle als Wierden was/ is het lekker weer.
Weet ik niet en als ik je wil beledigen gebruik ik daar geen leuke liedjes voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm hoezo dat dan?
Zal het maar opvatten als een compliment... wel een leuk liedje!
Je moet gewoon lekker oprotten met je homo-mag-ik-je-ballen-aanraken-sport. Ga maar lekker in VBL janken over die onzin.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker oprotten met je homo-mag-ik-je-ballen-aanraken-sport. Ga maar lekker in VBL janken over die onzin.
Toch wel, moet ik nog zien, hoor alleen maar slechte verhalen maar ik ga tochquote:
wat voor 'slechte' verhalen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Toch wel, moet ik nog zien, hoor alleen maar slechte verhalen maar ik ga toch
Van het weekend naar "The Hangover" geweest, was ook goede film, erg gelachen.
Arnie komt nog even een minuutje voorbi in de vorm van een robot, maar hij heeft vast zelf niet meegedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat het nep was en gay dat arnie er niet meer in zit.
Nice dan moet ik wellicht van het weekend dingen gaan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arnie komt nog even een minuutje voorbi in de vorm van een robot, maar hij heeft vast zelf niet meegedaandus dat zal wel een special effect zijn
en heb eigenlijk nergens het gevoel gehad van "ow, dit is nep"... zag er allemaal strak uit
Wie heb er gescoordquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Spanje met 1-0 gewonnen van Irak, in de Confederations Cup
Je hebt een VS setje in de aanbieding laten liggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Trouwens.... Ik heb ernstig gezondigd
Nou nee, ik heb toegestemd in een vrouwen voetbalelftal op het AC/Dixie feestquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt een VS setje in de aanbieding laten liggen?
Toeval waarvan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb toegestemd in een vrouwen voetbalelftal op het AC/Dixie feest
En ik krijg een toeval![]()
![]()
Jimmy Choo voor H&Mquote:
Ah okquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jimmy Choo voor H&MI soooo LOVE his shoes!!!
Das niet om te huilenquote:
Als H&M ze gaat verkopen zullen ze ook wel een stuk minder exclusief worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das niet om te huilenZijn schoenen zijn super en normaal gesproken behoorlijk aan de prijzige (lees: onbetaalbare) kant.
Kan je donder op zeggen. Niet dat Jimmy Choo's heel erg exclusief zijn. Maar het is wel een mooie kans op eens een paar in de kast te hebben, als arme studentquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als H&M ze gaat verkopen zullen ze ook wel een stuk minder exclusief worden.
Foto's of het gebeurde niet.quote:
Voetbal verenigt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
Voetbalmeet? Wtf, het is al practisch onmogelijk een gewone meet te organiseren, moet je vooral een voetbalmeet gaan doen
Wat deze toffe gozer zegt.quote:
Dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamerquote:
Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamer
Kan mn PM terug gedraaid worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
Dacht dat we niet eens 2 kleedkamers tot onze beschikking haddenquote:
Tuurlijk, geen idee waar je dat goed kunt doen in Bornequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef Robinhoo het volgende:
Mdrop had wel als voorwaarde daarna ergens te gaan zuipen, ik ga akkoord
Dorp die PM gewoon hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
Kut ik ben hem vergeten naar Guitaris te versturen. Wie wil hem even doorsturen want ik ga nu biertjes drinken.
Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Drequote:Hello, damzkiee en ik wouden iets met het idee doen om de voetbalmeet te houden.
Damzkiee regelt alles qua benodigheden, dus een veld, een bal, en de hesjes.
Heb je zin ? PM me ff terug, dan kunnen we of via PM of in TOF een datum overleggen.
PS: Voor de jochies met minder talent, don't care.
Robin
Locatie is het NEO-veld in borne
2 lui van 17 dus, wij gaan tegen elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Robinhoo het volgende:
De PM die hij naar mij heeft gestuurd denk ik.
Mdrop, Blawh en Rumille hebben positief gereageerd op voetbalmeet.
Met Damzkieee en mij heb je dan al 5 man. Naja iets meer moet wel denk ik
Trouwens Rumille ik ben ook 17 dus je heb het over mij?
Ohhhhhhhhhh samen met rulertjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Voor Ajax zal ze echt niet worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
San gaat eindelijk op de voetbal tour ! Ik zei het je toch dat je een voetbaldame werd![]()
Voetballen!!! olé olé
Toeschouwen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Dre
Nooit. Ik ga nog liever dood.quote:
Klein beetje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Nooit. Ik ga nog liever dood.
Jij kent mij wel een beetje zeg
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.quote:
Wie zegt dat ik niet kan voetballen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.
Maar, wie zegt dat Nath niet kan voetballen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.
Ik ken genoeg vrouwen die 300 keer beter voetballen dan de gemiddelde man in het D team, of hoe dat ook zit met A, B, C en zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Blawh het volgende:
Vrouwen en voetbal gaat over het algemeen niet heel erg goed samen, kijk voor de gein maar eens naar het verschil tussen een eredivisiewedstrijd van vrouwen en een eredivisi wedstrijd van mannen.
Voor zover ik weet doet Nath aan zwemmen, dan lijkt het me niet erg logisch dat ze ook goed kan voetballen.
Nou, ik heb jaren op voetbal gezien en ik ken weinig vrouwen die mee zouden kunnen komen in het mannenvoetbal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ken genoeg vrouwen die 300 keer beter voetballen dan de gemiddelde man in het D team, of hoe dat ook zit met A, B, C en zo
Hier nog een, wat betreft serieus. Een beetje dollen geen probleem, maar ik verwacht wel inzet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga nog liever dood.
Jij kent mij wel een beetje zeg
Ik ben verre van een topvoetballer, maar ik wil wel een echt potje voetballenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
Hier zitten natuurlijk alleen topvoetballers, daar kan een vrouw niet tegenop. Wat stom van me om dat te vergeten!
Als ik met vrouwen voetbal eindigt het vaak in een potje gezellig geklets aan de zijlijn of soms nog erger in het veld zelfquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
En wie zegt dat vrouwen niet kunnen deelnemen aan een echt potje voetbal?
Waarom ben je dan voor heraclesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laten we vooral even lekker generaliserenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik met vrouwen voetbal eindigt het vaak in een potje gezellig geklets aan de zijlijn of soms nog erger in het veld zelf. Geen goeie ervaringen in ieder geval.
Moet je wel rekening houden met stevige mandekking van mijn kant.quote:
Omdat er bij die club uit Enschede veel te veel geouwehoerd werd door bestuursleden. Ik ben voor een club die wel zijn eigen boontjes weet te doppen, een club die geen overheidsmiljoenen nodig heeft om op het hoogste niveau te spelen.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
Hier zitten natuurlijk alleen topvoetballers, daar kan een vrouw niet tegenop. Wat stom van me om dat te vergeten!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er bij die club uit Enschede veel te veel geouwehoerd werd door bestuursleden. Ik ben voor een club die wel zijn eigen boontjes weet te doppen, een club die geen overheidsmiljoenen nodig heeft om op het hoogste niveau te spelen.
Dat ik doe aan zwemmen, betekent niet dat ik als hobby daarnaast wel eens voetbal. Daarbij zit mijn vriendin in de tweede klasse van t vrouwenvoetbal, waar ik wel eens mee doe met training.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Blawh het volgende:
Vrouwen en voetbal gaat over het algemeen niet heel erg goed samen, kijk voor de gein maar eens naar het verschil tussen een eredivisiewedstrijd van vrouwen en een eredivisi wedstrijd van mannen.
Voor zover ik weet doet Nath aan zwemmen, dan lijkt het me niet erg logisch dat ze ook goed kan voetballen.
Anders kan je inderdaad net zo goed direct op het terras gaan zitten. Het plan was nu om dat na het voetbal te doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef Robinhoo het volgende:
Het was eigelijk wel me bedoeling om dan ook serieus te gaan voetballen.
Prima idee lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Anders kan je inderdaad net zo goed direct op het terras gaan zitten. Het plan was nu om dat na het voetbal te doen?
Eens met Christiaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik weet een veel beter idee, we doen gewoon een zuip meeting en 1 iemand neemt een bal mee voor als we balletje willen tikken.
Olé olé klaar
En waarom twijfel je aan mijn inzet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hier nog een, wat betreft serieus. Een beetje dollen geen probleem, maar ik verwacht wel inzet.
Ik twijfel aan niemands inzet. Ik verwacht inzet. Dat is iets heel anders. En niet alleen van jou, van iedereenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom twijfel je aan mijn inzet?
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom twijfel je aan mijn inzet?
Vanuit mij kan je het verwachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik twijfel aan niemands inzet. Ik verwacht inzet. Dat is iets heel anders. En niet alleen van jou, van iedereen.
Ik zeg niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou blijkbaar word het gewoon weer Justin Marko en moi bij het Pleintje in Hengelo
Ik vind het gewoon vervelend dat er over mijn inzet/'voetbaltalent' negatief geoordeeld word zonder dat jullie er ook maar íets van gezien hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?
Waar zei ik dat ik niet wou dat jij meedeed? Ik zeg alleen dat de vrouwen/meiden waarmee ik heb gevoetbald niet bepaald serieus deden. En daar kan ik me aan ergeren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanuit mij kan je het verwachten.
Maar je wil niet dat ik mee doe, en als reden noem je dat je inzet wil zien. Dus voel ik me aangesproken op mijn inzet.
Vertel nog eens wat, Markoquote:
Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Hoevaak kun je een bal hooghouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vervelend dat er over mijn inzet/'voetbaltalent' negatief geoordeeld word zonder dat jullie er ook maar íets van gezien hebben.
Nathalie, je doet toch gewoon meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, na dit hoeft het van mij niet, omdat er in mijn ogen teveel aan mij getwijfeld word. Maar ik had graag meegedaan, en aan míjn inzet en manier van spelen had het niet gelegen.
Mwah, mijn team is een keer gigantisch ingemaakt door een meisjeselftalquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?
Doe nou niet zo. Voor zover ik het heb bekeken word je nergens persoonlijk aangevallen. Ik wil graag dat je komt, vrouwen die het voetbal promoten mag altijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, na dit hoeft het van mij niet, omdat er in mijn ogen teveel aan mij getwijfeld word. Maar ik had graag meegedaan, en aan míjn inzet en manier van spelen had het niet gelegen.
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Hoevaak kun je een bal hooghouden?
Ik had 'over het algemeen' nog bold gemaakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah, mijn team is een keer gigantisch ingemaakt door een meisjeselftalMaar wat wil je als je het slechtste team van Hulst op het veld zet tegen de beste meisjes van Zeeland?
In tegenstelling tot vele vrouwen ben ik juist hartstikke gek op voetbal. Ben bij elke wedstrijd van mn vriendin aanwezig, ga vaak mee naar trainingen zoals eerder gezegt. Maar toekijken doe ik niet, als ik ook mee had kunnen doen. Dus of ik kom en doe mee. Of ik kom nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Voor zover ik het heb bekeken word je nergens persoonlijk aangevallen. Ik wil graag dat je komt, vrouwen die het voetbal promoten mag altijd. Maar het probleem bij de meesten is dat de meesten vrouwen het voetbal niet promoten
.
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.
Ik speel bij Heraclesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Het kwam er hier aardig op neer dat wanneer er een vrouw mee zou spelen het gehele spelniveau zou dalen. En dat is van de zotten, behalve als je een topvoetballer bent. En geen van jullie is dat geloof ik
Hooghouden is wel een aardige graadmeter voor balgevoel, iets dat toch wel aardig belangrijk is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.
Lul niet zo dom man, een bal hooghouden zegt niets, je hebt techniek en je hebt techniek. Functioneel techniek héb je iets aan, bal 10000 keer hooghouden niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.
Normaliter is dat ook zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Het kwam er hier aardig op neer dat wanneer er een vrouw mee zou spelen het gehele spelniveau zou dalen. En dat is van de zotten, behalve als je een topvoetballer bent. En geen van jullie is dat geloof ik
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, een bal hooghouden zegt niets
Inderdaad. Heracles ;rquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dude? Serieus? Dan doe jij niet mee.
De gehele Feyenoord-selectiequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?
En omdat jij dat doet, doet iedereen dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.
De meesten die ik ken houden regelmatig hoog als ze voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En omdat jij dat doet, doet iedereen dat?
Sorry hoor, ik weet ook wel hoe ik de bal in het doel kan krijgen zonder m hoog te houden.
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veldquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Als je nog niet lang voetbalt betekent niet dat je een prutser bent. Kom maar van die kopstukken af jongens, anders vallen jullie wel
Het gaat toch ook niet om de functie van hooghouden, maar het balgevoel dat het aantoont.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veld
Ik ga deze kansloze discussie niet eens aan
Consider it donequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Wel Twente-shirt aan
Nou ja, weet je wat het is: We hebben vier, vijf jaar lang met gymnastiek gevoetbald. En ik heb nog nooit, maar dan ook echt nóóít, een meisje een bal goed zien raken. Niet dat ze het niet probeerden hoor, maar blijkbaar misten ze dat balgevoel. Het is toch veelzeggend dat doelpunten van meisjes steevast voor twee telden? Kun je hier als vrouw zijnde wel gaan lopen huilen dat we niet zo denigrerend moeten doen, maar can you blame us?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dat dus. Als je niet 3x een ba kunt hooghouden, dan kun je over het algemeen ook niet keer op keer een lange bal goed in 1x uit de lucht aannemen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de functie van hooghouden, maar het balgevoel dat het aantoont.
Djeez.
Als jullie het nodig vinden te beledigen, kan je ook een tegenreactie verwachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
De meesten die ik ken houden regelmatig hoog als ze voetballen.
Maar goed, jullie voelen jullie nu in jullie eergevoel aangetast en dat mag natuurlijk niet.
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal. Net als ik. Maar dat wil niet zeggen dat iedere vrouw maar meteen niet kan voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is: We hebben vier, vijf jaar lang met gymnastiek gevoetbald. En ik heb nog nooit, maar dan ook echt nóóít, een meisje een bal goed zien raken. Niet dat ze het niet probeerden hoor, maar blijkbaar misten ze dat balgevoel. Het is toch veelzeggend dat doelpunten van meisjes steevast voor twee telden? Kun je hier als vrouw zijnde wel gaan lopen huilen dat we niet zo denigrerend moeten doen, maar can you blame us?
Jezus hé, middelbare school all over again hier. In de kleedkamer een grote bek hebben dat je als meisje zijnde er best wel wat van kan en op eenmaal op het veld na vijf minuten en tig gemiste ballen gedesillusioneerd afdruipen.
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal.
Voor alleen gezelligheid zit in liever op het terras.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
TJONGE TJONGE,
we kunnen toch gewoon lekker met zn allen een pot gaan voetballen? Is dat moeilijk?
Gezelligheid staat toch boven prestatie?
Het is grappig hoe de meeste meiden geen zak om voetbal geven, maar opeens bloedfanatiek worden als jongens ze daarop wijzen. 'Ook al zijn we meisjes, we kunnen best goed voetballen hoor!' Ja, laat dat dan ook eens zien dan. Ik werd er persoonlijk altijd een beetje moe van dat je bij de eerste de beste strak ingepasste bal meteen te horen kreeg dat je niet zo hard moest trappen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal. Net als ik. Maar dat wil niet zeggen dat iedere vrouw maar meteen niet kan voetballen.
Ik heb met gym altijd wel meegedaan met voetbal en ik was lang niet slecht volgens de leraar. Maar mij zul je, afgezien van aankomende maand, nooit meer op een voetbalveld zien
CARE!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.
Ik denk dat jullie met dat gezeik allang de boel vergalt hebben sorry hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, mag dit damesvoetbal <> herenvoetbal discussie even kappen.
Laten we het over een datum ofzo hebben.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, mag dit damesvoetbal <> herenvoetbal discussie even kappen.
Laten we het over een datum ofzo hebben.
onzin, ik kan een bal nog geen 6 keer hooghouden maar ik was wel regelmatig 1 van de beteren van ons team (ja wel van een bierelftal maar we waren bloedfanatiek op het veld)quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is grappig hoe de meeste meiden geen zak om voetbal geven, maar opeens bloedfanatiek worden als jongens ze daarop wijzen. 'Ook al zijn we meisjes, we kunnen best goed voetballen hoor!' Ja, laat dat dan ook eens zien dan. Ik werd er persoonlijk altijd een beetje moe van dat je bij de eerste de beste strak ingepasste bal meteen te horen kreeg dat je niet zo hard moest trappen.
Als jij daardoor beter slaapt, prima.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.
Wie heeft gezegd dat je niet mee mag doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?
Dat beledigt me nog meer dan zeggen dat ik niet mee mag doen omdat geen enkel meisje dat kan
Zijn ze toch ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
CARE!
Jonge, anders doe je ff alsof jongens beter zijn.
Nee. Voor de bouwvak wordt het sowieso lastig voor mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zaterdag 20 mei juni![]()
Gaat dat lukken Damzie/blawh?
je wou het pas in 2010 houden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zaterdag 20 mei![]()
Gaat dat lukken Damzkie/blawh?
5x is volgens mij het maximum op de tv (Witsche, Ajax - Feyenoord)quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veld
Ik ga deze kansloze discussie niet eens aan
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat je niet mee mag doen?
Dan heb ik een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik bedoel ook Zaterdag 27 juni
foutje![]()
Wil jij oorlog?quote:
Dan kan ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?
Dat beledigt me nog meer dan zeggen dat ik niet mee mag doen omdat geen enkel meisje dat kan
je kunt ze wel van wonderwater voorzien als ze weer jankend op de grond liggen omdat ze een tikje hebben gekregenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij daardoor beter slaapt, prima.
Vermaak je met z'n allen op de 'voetbalmeet'. Ik weet iig dat ik niet kom, ik ben toch maar een vrouw en kan niet voetballen
En dat laatste is waar.
Ik wil niet eens meer komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.
Wat heb ik nou gezegd in die PMquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
En dus geldt dat voor élke vrouw? Sorry hoor, maar hiermee maak je me behoorlijk pissig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.
inquote:
So what. Er zijn ook dames die aardig in de buurt komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat het mannelijk geslacht fysiek superieur is aan het vrouwelijk geslacht. Daar gaat het vooral om, dat de meeste meiden niet meekunnen met het niveau van de meeste mannen.
Dan heb jij zeker niet meegekregen dat mannen eerder sterven omdat ze fysiek (= weerstand) ondergeschikt zijn aan vrouwen, dat vrouwen sowieso het sterkere geslacht zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat het mannelijk geslacht fysiek superieur is aan het vrouwelijk geslacht. Daar gaat het vooral om, dat de meeste meiden niet meekunnen met het niveau van de meeste mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |