Ik was in Duitsland vanmiddagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heeey!!
Zulk mooi weer en dan zitten jullie nog de halve dag te spammen!! foei!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat me raden, 2 mc ribs gehad?
whehehequote:
quote:
Of juist ff drank halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat me raden, 2 mc ribs gehad?
Heb toch geld zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan moet je eer ook direct weer een huis ofzo bij kopen.
Das wel zonde, anders had ik het wel geweten, viva het Duitse belastingstelselquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan moet je eer ook direct weer een huis ofzo bij kopen.
hmm hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bij jou moet ik trouwens hieraan denken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef Blawh het volgende:
Zo, ben ook weer thuis. Wat een weertje zeg.
Hier dus nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
In zowel Zwolle als Wierden was/ is het lekker weer.
Weet ik niet en als ik je wil beledigen gebruik ik daar geen leuke liedjes voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm hoezo dat dan?
Zal het maar opvatten als een compliment... wel een leuk liedje!
Je moet gewoon lekker oprotten met je homo-mag-ik-je-ballen-aanraken-sport. Ga maar lekker in VBL janken over die onzin.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker oprotten met je homo-mag-ik-je-ballen-aanraken-sport. Ga maar lekker in VBL janken over die onzin.
Toch wel, moet ik nog zien, hoor alleen maar slechte verhalen maar ik ga tochquote:
wat voor 'slechte' verhalen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Toch wel, moet ik nog zien, hoor alleen maar slechte verhalen maar ik ga toch
Van het weekend naar "The Hangover" geweest, was ook goede film, erg gelachen.
Arnie komt nog even een minuutje voorbi in de vorm van een robot, maar hij heeft vast zelf niet meegedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat het nep was en gay dat arnie er niet meer in zit.
Nice dan moet ik wellicht van het weekend dingen gaan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arnie komt nog even een minuutje voorbi in de vorm van een robot, maar hij heeft vast zelf niet meegedaandus dat zal wel een special effect zijn
en heb eigenlijk nergens het gevoel gehad van "ow, dit is nep"... zag er allemaal strak uit
Wie heb er gescoordquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Spanje met 1-0 gewonnen van Irak, in de Confederations Cup
Je hebt een VS setje in de aanbieding laten liggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Trouwens.... Ik heb ernstig gezondigd
Nou nee, ik heb toegestemd in een vrouwen voetbalelftal op het AC/Dixie feestquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt een VS setje in de aanbieding laten liggen?
Toeval waarvan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb toegestemd in een vrouwen voetbalelftal op het AC/Dixie feest
En ik krijg een toeval![]()
![]()
Jimmy Choo voor H&Mquote:
Ah okquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jimmy Choo voor H&MI soooo LOVE his shoes!!!
Das niet om te huilenquote:
Als H&M ze gaat verkopen zullen ze ook wel een stuk minder exclusief worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das niet om te huilenZijn schoenen zijn super en normaal gesproken behoorlijk aan de prijzige (lees: onbetaalbare) kant.
Kan je donder op zeggen. Niet dat Jimmy Choo's heel erg exclusief zijn. Maar het is wel een mooie kans op eens een paar in de kast te hebben, als arme studentquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als H&M ze gaat verkopen zullen ze ook wel een stuk minder exclusief worden.
Foto's of het gebeurde niet.quote:
Voetbal verenigt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
Voetbalmeet? Wtf, het is al practisch onmogelijk een gewone meet te organiseren, moet je vooral een voetbalmeet gaan doen
Wat deze toffe gozer zegt.quote:
Dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamerquote:
Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamer
Kan mn PM terug gedraaid worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |