Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
 Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.

Wat deze toffe gozer zegt.quote:
 .
.

Dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.

Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamerquote:

Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamer

Kan mn PM terug gedraaid worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.

Dacht dat we niet eens 2 kleedkamers tot onze beschikking haddenquote:
 .
.Tuurlijk, geen idee waar je dat goed kunt doen in Bornequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef Robinhoo het volgende:
Mdrop had wel als voorwaarde daarna ergens te gaan zuipen, ik ga akkoord
 , dan maar met de auto richting Hengelo ofzo.
, dan maar met de auto richting Hengelo ofzo.

Dorp die PM gewoon hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
Kut ik ben hem vergeten naar Guitaris te versturen. Wie wil hem even doorsturen want ik ga nu biertjes drinken.

Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Drequote:Hello, damzkiee en ik wouden iets met het idee doen om de voetbalmeet te houden.
Damzkiee regelt alles qua benodigheden, dus een veld, een bal, en de hesjes.
Heb je zin ? PM me ff terug, dan kunnen we of via PM of in TOF een datum overleggen.
PS: Voor de jochies met minder talent, don't care.
Robin
Locatie is het NEO-veld in borne

2 lui van 17 dus, wij gaan tegen elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Robinhoo het volgende:
De PM die hij naar mij heeft gestuurd denk ik.
Mdrop, Blawh en Rumille hebben positief gereageerd op voetbalmeet.
Met Damzkieee en mij heb je dan al 5 man. Naja iets meer moet wel denk ik
Trouwens Rumille ik ben ook 17 dus je heb het over mij?
 . En ik had het over mezelf uiteraard
. En ik had het over mezelf uiteraard  .
.

Ohhhhhhhhhh samen met rulertjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:

Voor Ajax zal ze echt niet worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
San gaat eindelijk op de voetbal tour ! Ik zei het je toch dat je een voetbaldame werd
Voetballen!!! olé olé

Di is een eenmalige actie en alleen omdat ze me al opgegeven hadden en ik me dus niet terugtrek.
 Di is een eenmalige actie en alleen omdat ze me al opgegeven hadden en ik me dus niet terugtrek.

Toeschouwen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Dre
 Ik ga meedoen!
 Ik ga meedoen!

Nooit. Ik ga nog liever dood.quote:

Klein beetje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Nooit. Ik ga nog liever dood.
Jij kent mij wel een beetje zeg

Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.quote:

Wie zegt dat ik niet kan voetballen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.

Maar, wie zegt dat Nath niet kan voetballen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het douchen e.d. geen probleem. Ik ben alleen wel redelijk serieus met voetbal, kan niet zo goed tegen enorm gelanterfanter en onkunde op het voetbalveld.

Ik ken genoeg vrouwen die 300 keer beter voetballen dan de gemiddelde man in het D team, of hoe dat ook zit met A, B, C en zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Blawh het volgende:
Vrouwen en voetbal gaat over het algemeen niet heel erg goed samen, kijk voor de gein maar eens naar het verschil tussen een eredivisiewedstrijd van vrouwen en een eredivisi wedstrijd van mannen.
Voor zover ik weet doet Nath aan zwemmen, dan lijkt het me niet erg logisch dat ze ook goed kan voetballen.

Nou, ik heb jaren op voetbal gezien en ik ken weinig vrouwen die mee zouden kunnen komen in het mannenvoetbal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ken genoeg vrouwen die 300 keer beter voetballen dan de gemiddelde man in het D team, of hoe dat ook zit met A, B, C en zo

Hier nog een, wat betreft serieus. Een beetje dollen geen probleem, maar ik verwacht wel inzet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga nog liever dood.
Jij kent mij wel een beetje zeg

Ik ben verre van een topvoetballer, maar ik wil wel een echt potje voetballenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
Hier zitten natuurlijk alleen topvoetballers, daar kan een vrouw niet tegenop. Wat stom van me om dat te vergeten!
 .
.

Als ik met vrouwen voetbal eindigt het vaak in een potje gezellig geklets aan de zijlijn of soms nog erger in het veld zelfquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
En wie zegt dat vrouwen niet kunnen deelnemen aan een echt potje voetbal?
 . Geen goeie ervaringen in ieder geval.
. Geen goeie ervaringen in ieder geval.

Waarom ben je dan voor heraclesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Blawh het volgende:
[..]

Laten we vooral even lekker generaliserenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik met vrouwen voetbal eindigt het vaak in een potje gezellig geklets aan de zijlijn of soms nog erger in het veld zelf. Geen goeie ervaringen in ieder geval.

Moet je wel rekening houden met stevige mandekking van mijn kant.quote:

Kunnen we beter met zijn allen op een terrasje gaan zitten, jongens!
 Kunnen we beter met zijn allen op een terrasje gaan zitten, jongens!

Omdat er bij die club uit Enschede veel te veel geouwehoerd werd door bestuursleden. Ik ben voor een club die wel zijn eigen boontjes weet te doppen, een club die geen overheidsmiljoenen nodig heeft om op het hoogste niveau te spelen.quote:

Lekker dat natte geile lijf tegen het mijne
 Lekker dat natte geile lijf tegen het mijne 

quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
Hier zitten natuurlijk alleen topvoetballers, daar kan een vrouw niet tegenop. Wat stom van me om dat te vergeten!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |