Wat deze toffe gozer zegt.quote:
Dudequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamerquote:
Dude.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alleen mee (Als ik uberhaupt mag komen..) als ik na de tijd ook mee mag douchen in de mannenkleedkamer
Kan mn PM terug gedraaid worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Een gewone meet lijkt mij ook leuker om eerlijk te zijn.Hoewel ik natuurlijk ook niks tegen bezwete mannen heb. Zeker niet als we gezamenlijk gaan douchen naderhand.
Dacht dat we niet eens 2 kleedkamers tot onze beschikking haddenquote:
Tuurlijk, geen idee waar je dat goed kunt doen in Bornequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef Robinhoo het volgende:
Mdrop had wel als voorwaarde daarna ergens te gaan zuipen, ik ga akkoord
Dorp die PM gewoon hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
Kut ik ben hem vergeten naar Guitaris te versturen. Wie wil hem even doorsturen want ik ga nu biertjes drinken.
Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Drequote:Hello, damzkiee en ik wouden iets met het idee doen om de voetbalmeet te houden.
Damzkiee regelt alles qua benodigheden, dus een veld, een bal, en de hesjes.
Heb je zin ? PM me ff terug, dan kunnen we of via PM of in TOF een datum overleggen.
PS: Voor de jochies met minder talent, don't care.
Robin
Locatie is het NEO-veld in borne
2 lui van 17 dus, wij gaan tegen elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Robinhoo het volgende:
De PM die hij naar mij heeft gestuurd denk ik.
Mdrop, Blawh en Rumille hebben positief gereageerd op voetbalmeet.
Met Damzkieee en mij heb je dan al 5 man. Naja iets meer moet wel denk ik
Trouwens Rumille ik ben ook 17 dus je heb het over mij?
Ohhhhhhhhhh samen met rulertjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Voor Ajax zal ze echt niet worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
San gaat eindelijk op de voetbal tour ! Ik zei het je toch dat je een voetbaldame werd![]()
Voetballen!!! olé olé
Toeschouwen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke dat is hem. We zoeken ook nog toeschouwers Nathalie en Samzz en Cuegirlie en Dre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |