Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Hoevaak kun je een bal hooghouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vervelend dat er over mijn inzet/'voetbaltalent' negatief geoordeeld word zonder dat jullie er ook maar íets van gezien hebben.
Nathalie, je doet toch gewoon meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, na dit hoeft het van mij niet, omdat er in mijn ogen teveel aan mij getwijfeld word. Maar ik had graag meegedaan, en aan míjn inzet en manier van spelen had het niet gelegen.
Mwah, mijn team is een keer gigantisch ingemaakt door een meisjeselftalquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?
Doe nou niet zo. Voor zover ik het heb bekeken word je nergens persoonlijk aangevallen. Ik wil graag dat je komt, vrouwen die het voetbal promoten mag altijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, na dit hoeft het van mij niet, omdat er in mijn ogen teveel aan mij getwijfeld word. Maar ik had graag meegedaan, en aan míjn inzet en manier van spelen had het niet gelegen.
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Hoevaak kun je een bal hooghouden?
Ik had 'over het algemeen' nog bold gemaakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah, mijn team is een keer gigantisch ingemaakt door een meisjeselftalMaar wat wil je als je het slechtste team van Hulst op het veld zet tegen de beste meisjes van Zeeland?
In tegenstelling tot vele vrouwen ben ik juist hartstikke gek op voetbal. Ben bij elke wedstrijd van mn vriendin aanwezig, ga vaak mee naar trainingen zoals eerder gezegt. Maar toekijken doe ik niet, als ik ook mee had kunnen doen. Dus of ik kom en doe mee. Of ik kom nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Voor zover ik het heb bekeken word je nergens persoonlijk aangevallen. Ik wil graag dat je komt, vrouwen die het voetbal promoten mag altijd. Maar het probleem bij de meesten is dat de meesten vrouwen het voetbal niet promoten
.
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.
Ik speel bij Heraclesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Het kwam er hier aardig op neer dat wanneer er een vrouw mee zou spelen het gehele spelniveau zou dalen. En dat is van de zotten, behalve als je een topvoetballer bent. En geen van jullie is dat geloof ik
Hooghouden is wel een aardige graadmeter voor balgevoel, iets dat toch wel aardig belangrijk is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat nodig om topvoetballer te worden? Dacht het niet.
Lul niet zo dom man, een bal hooghouden zegt niets, je hebt techniek en je hebt techniek. Functioneel techniek héb je iets aan, bal 10000 keer hooghouden niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.
Normaliter is dat ook zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Het kwam er hier aardig op neer dat wanneer er een vrouw mee zou spelen het gehele spelniveau zou dalen. En dat is van de zotten, behalve als je een topvoetballer bent. En geen van jullie is dat geloof ik
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, een bal hooghouden zegt niets
Inderdaad. Heracles ;rquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dude? Serieus? Dan doe jij niet mee.
De gehele Feyenoord-selectiequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?
En omdat jij dat doet, doet iedereen dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.
De meesten die ik ken houden regelmatig hoog als ze voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En omdat jij dat doet, doet iedereen dat?
Sorry hoor, ik weet ook wel hoe ik de bal in het doel kan krijgen zonder m hoog te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |