quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er bij die club uit Enschede veel te veel geouwehoerd werd door bestuursleden. Ik ben voor een club die wel zijn eigen boontjes weet te doppen, een club die geen overheidsmiljoenen nodig heeft om op het hoogste niveau te spelen.
Dat ik doe aan zwemmen, betekent niet dat ik als hobby daarnaast wel eens voetbal. Daarbij zit mijn vriendin in de tweede klasse van t vrouwenvoetbal, waar ik wel eens mee doe met training.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef Blawh het volgende:
Vrouwen en voetbal gaat over het algemeen niet heel erg goed samen, kijk voor de gein maar eens naar het verschil tussen een eredivisiewedstrijd van vrouwen en een eredivisi wedstrijd van mannen.
Voor zover ik weet doet Nath aan zwemmen, dan lijkt het me niet erg logisch dat ze ook goed kan voetballen.
Anders kan je inderdaad net zo goed direct op het terras gaan zitten. Het plan was nu om dat na het voetbal te doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef Robinhoo het volgende:
Het was eigelijk wel me bedoeling om dan ook serieus te gaan voetballen.
Prima idee lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Anders kan je inderdaad net zo goed direct op het terras gaan zitten. Het plan was nu om dat na het voetbal te doen?
Eens met Christiaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik weet een veel beter idee, we doen gewoon een zuip meeting en 1 iemand neemt een bal mee voor als we balletje willen tikken.
Olé olé klaar
En waarom twijfel je aan mijn inzet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hier nog een, wat betreft serieus. Een beetje dollen geen probleem, maar ik verwacht wel inzet.
Ik twijfel aan niemands inzet. Ik verwacht inzet. Dat is iets heel anders. En niet alleen van jou, van iedereenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom twijfel je aan mijn inzet?
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom twijfel je aan mijn inzet?
Vanuit mij kan je het verwachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik twijfel aan niemands inzet. Ik verwacht inzet. Dat is iets heel anders. En niet alleen van jou, van iedereen.
Ik zeg niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou blijkbaar word het gewoon weer Justin Marko en moi bij het Pleintje in Hengelo
Ik vind het gewoon vervelend dat er over mijn inzet/'voetbaltalent' negatief geoordeeld word zonder dat jullie er ook maar íets van gezien hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat over het algemeen het vrouwenvoetbal van een veel lager niveau is dan het mannenvoetbal. Dat is gewoon een feit. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen, maar dat die kans redelijk klein is als je niet jarenlange training achter de rug hebt zul je zelf toch ook wel inzien?
Waar zei ik dat ik niet wou dat jij meedeed? Ik zeg alleen dat de vrouwen/meiden waarmee ik heb gevoetbald niet bepaald serieus deden. En daar kan ik me aan ergeren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanuit mij kan je het verwachten.
Maar je wil niet dat ik mee doe, en als reden noem je dat je inzet wil zien. Dus voel ik me aangesproken op mijn inzet.
Vertel nog eens wat, Markoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |