Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veldquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niets? Zou er in de eredivisie een speler spelen die niet minimaal 10x een bal kan hooghouden?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef Samzz het volgende:
Als je nog niet lang voetbalt betekent niet dat je een prutser bent. Kom maar van die kopstukken af jongens, anders vallen jullie wel
Het gaat toch ook niet om de functie van hooghouden, maar het balgevoel dat het aantoont.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veld
Ik ga deze kansloze discussie niet eens aan
Consider it donequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Wel Twente-shirt aan
Nou ja, weet je wat het is: We hebben vier, vijf jaar lang met gymnastiek gevoetbald. En ik heb nog nooit, maar dan ook echt nóóít, een meisje een bal goed zien raken. Niet dat ze het niet probeerden hoor, maar blijkbaar misten ze dat balgevoel. Het is toch veelzeggend dat doelpunten van meisjes steevast voor twee telden? Kun je hier als vrouw zijnde wel gaan lopen huilen dat we niet zo denigrerend moeten doen, maar can you blame us?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Het kwam er hier aardig op neer dat wanneer er een vrouw mee zou spelen het gehele spelniveau zou dalen. En dat is van de zotten, behalve als je een topvoetballer bent. En geen van jullie is dat geloof ik
Dat dus. Als je niet 3x een ba kunt hooghouden, dan kun je over het algemeen ook niet keer op keer een lange bal goed in 1x uit de lucht aannemen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de functie van hooghouden, maar het balgevoel dat het aantoont.
Djeez.
Als jullie het nodig vinden te beledigen, kan je ook een tegenreactie verwachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
De meesten die ik ken houden regelmatig hoog als ze voetballen.
Maar goed, jullie voelen jullie nu in jullie eergevoel aangetast en dat mag natuurlijk niet.
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal. Net als ik. Maar dat wil niet zeggen dat iedere vrouw maar meteen niet kan voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is: We hebben vier, vijf jaar lang met gymnastiek gevoetbald. En ik heb nog nooit, maar dan ook echt nóóít, een meisje een bal goed zien raken. Niet dat ze het niet probeerden hoor, maar blijkbaar misten ze dat balgevoel. Het is toch veelzeggend dat doelpunten van meisjes steevast voor twee telden? Kun je hier als vrouw zijnde wel gaan lopen huilen dat we niet zo denigrerend moeten doen, maar can you blame us?
Jezus hé, middelbare school all over again hier. In de kleedkamer een grote bek hebben dat je als meisje zijnde er best wel wat van kan en op eenmaal op het veld na vijf minuten en tig gemiste ballen gedesillusioneerd afdruipen.
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal.
Voor alleen gezelligheid zit in liever op het terras.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
TJONGE TJONGE,
we kunnen toch gewoon lekker met zn allen een pot gaan voetballen? Is dat moeilijk?
Gezelligheid staat toch boven prestatie?
Het is grappig hoe de meeste meiden geen zak om voetbal geven, maar opeens bloedfanatiek worden als jongens ze daarop wijzen. 'Ook al zijn we meisjes, we kunnen best goed voetballen hoor!' Ja, laat dat dan ook eens zien dan. Ik werd er persoonlijk altijd een beetje moe van dat je bij de eerste de beste strak ingepasste bal meteen te horen kreeg dat je niet zo hard moest trappen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde meid geen zak geeft om voetbal. Net als ik. Maar dat wil niet zeggen dat iedere vrouw maar meteen niet kan voetballen.
Ik heb met gym altijd wel meegedaan met voetbal en ik was lang niet slecht volgens de leraar. Maar mij zul je, afgezien van aankomende maand, nooit meer op een voetbalveld zien
CARE!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.
Ik denk dat jullie met dat gezeik allang de boel vergalt hebben sorry hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, mag dit damesvoetbal <> herenvoetbal discussie even kappen.
Laten we het over een datum ofzo hebben.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, mag dit damesvoetbal <> herenvoetbal discussie even kappen.
Laten we het over een datum ofzo hebben.
onzin, ik kan een bal nog geen 6 keer hooghouden maar ik was wel regelmatig 1 van de beteren van ons team (ja wel van een bierelftal maar we waren bloedfanatiek op het veld)quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geeft vaak wel een stukje balbeheersing aan. Als je nog nooit een bal hebt geprobeerd hoog te houden heb je volgens mij nooit echt lang gevoetbald. Kan het mis hebben, maar als ik tijdens een training of gewoon zelf tikken even niks doe dan houd ik standaard een bal hoog.
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is grappig hoe de meeste meiden geen zak om voetbal geven, maar opeens bloedfanatiek worden als jongens ze daarop wijzen. 'Ook al zijn we meisjes, we kunnen best goed voetballen hoor!' Ja, laat dat dan ook eens zien dan. Ik werd er persoonlijk altijd een beetje moe van dat je bij de eerste de beste strak ingepasste bal meteen te horen kreeg dat je niet zo hard moest trappen.
Als jij daardoor beter slaapt, prima.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
De gemiddelde meid die op voetbal zit is ook minder dan de gemiddelde jongen die op voetbal zit. Hoe het kan, geen idee. Maar het is gewoon een feit.
Wie heeft gezegd dat je niet mee mag doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?
Dat beledigt me nog meer dan zeggen dat ik niet mee mag doen omdat geen enkel meisje dat kan
Zijn ze toch ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
CARE!
Jonge, anders doe je ff alsof jongens beter zijn.
Nee. Voor de bouwvak wordt het sowieso lastig voor mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zaterdag 20 mei juni![]()
Gaat dat lukken Damzie/blawh?
je wou het pas in 2010 houden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zaterdag 20 mei![]()
Gaat dat lukken Damzkie/blawh?
5x is volgens mij het maximum op de tv (Witsche, Ajax - Feyenoord)quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veld
Ik ga deze kansloze discussie niet eens aan
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat je niet mee mag doen?
Dan heb ik een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik bedoel ook Zaterdag 27 juni
foutje![]()
Wil jij oorlog?quote:
Dan kan ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?
Dat beledigt me nog meer dan zeggen dat ik niet mee mag doen omdat geen enkel meisje dat kan
je kunt ze wel van wonderwater voorzien als ze weer jankend op de grond liggen omdat ze een tikje hebben gekregenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij daardoor beter slaapt, prima.
Vermaak je met z'n allen op de 'voetbalmeet'. Ik weet iig dat ik niet kom, ik ben toch maar een vrouw en kan niet voetballen
En dat laatste is waar.
Ik wil niet eens meer komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.
Wat heb ik nou gezegd in die PMquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
En dus geldt dat voor élke vrouw? Sorry hoor, maar hiermee maak je me behoorlijk pissig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.
inquote:
So what. Er zijn ook dames die aardig in de buurt komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat het mannelijk geslacht fysiek superieur is aan het vrouwelijk geslacht. Daar gaat het vooral om, dat de meeste meiden niet meekunnen met het niveau van de meeste mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |