je wou het pas in 2010 houden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zaterdag 20 mei![]()
Gaat dat lukken Damzkie/blawh?
5x is volgens mij het maximum op de tv (Witsche, Ajax - Feyenoord)quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een bal vaker dan 3 keer hooghouden, of zie jij dat vaak op het veld
Ik ga deze kansloze discussie niet eens aan
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat je niet mee mag doen?
Dan heb ik een verjaardag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik bedoel ook Zaterdag 27 juni
foutje![]()
Wil jij oorlog?quote:
Dan kan ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maak ik toch echt behoorlijk duidelijk op uit jullie gekakel over vrouwen die niet kunnen voetballen.
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom word ik vergeleken met dat soort meisjes?
Dat beledigt me nog meer dan zeggen dat ik niet mee mag doen omdat geen enkel meisje dat kan
je kunt ze wel van wonderwater voorzien als ze weer jankend op de grond liggen omdat ze een tikje hebben gekregenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij daardoor beter slaapt, prima.
Vermaak je met z'n allen op de 'voetbalmeet'. Ik weet iig dat ik niet kom, ik ben toch maar een vrouw en kan niet voetballen
En dat laatste is waar.
Ik wil niet eens meer komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch, dat zeker. Dat betekent niet dat je niet mee mag doen van mij. Verwacht alleen niet veel ballen als je toch wat minder goed blijkt te zijn.
Wat heb ik nou gezegd in die PMquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
foutje![]()
En dus geldt dat voor élke vrouw? Sorry hoor, maar hiermee maak je me behoorlijk pissig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen 'dat' soort meisjes, het waren ook de manwijven die daadwerkelijk op voetbal zaten. Hell, een meisje uit mijn klas zat al sinds haar zevende op voetbal of zo en zelfs ik was nog beter dan zij, terwijl ik nooit voetbalde.
inquote:
So what. Er zijn ook dames die aardig in de buurt komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat het mannelijk geslacht fysiek superieur is aan het vrouwelijk geslacht. Daar gaat het vooral om, dat de meeste meiden niet meekunnen met het niveau van de meeste mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |