Kan je niet, helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
ik was aan 't kijken of ik de OP kon verbeteren
quote:
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
![]()
de eerste 2 albums zijn al uit bij upcoming albums, de agenda is ook niet meer van toepassing(, was dus een nieuwe aan 't zoeken)
pnwedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.
ik was erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
pnwed
Winne @ BoogieDown Breda
http://vimeo.com/5157538
ik ook...maar vond Zo Moeilijk vetter.quote:
Wij gaan met de tijd mee. 'nuff said.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Ik ga ze zien op Mysteryland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Def P.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
flamewar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
leuker? ill give you thatquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Roscovitch het volgende:
Def P wordt helemaal niet veel gewaardeerd, vraag de hedendaagse rappers wie hun (Nederlandse) voorbeeld was en ze zeggen Extince. OP wordt meestal juist niet zo tof gevonden, kijk ik had het ook vet gevonden als ik in die tijd jong was maar nu is het gewoon echt bagger. Teksten van Extince zijn imo ook gewoon beter, ofja, vooral veel leuker.
Rustig maar hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Het zijn grondleggers, respect daarvoor, hun teksten zijn ook zeker niet slecht, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die fanboys aankomen met dat ze de beste rappers van NL zijn, want dat zijn ze zeker niet, komt niet eens in de buurt. Flow is niet lekker, beats zijn echt matig etc. Daarom ging ik idd een beetje flamen.
Geef ik je groot gelijk in, alhoewel veel van zijn nummers op elkaar lijken luistert het gewoon facking fijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Roscovitch het volgende:
Hehe precies wat ik er van vind alleen veel beter verwoord.
Wat vinden jullie van Hef? Een v/d weinige 'straatrappers' die ik echt digg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben een big boss, ik zeg die mannen fok met me. Is het meer dan een ons, moet je ons hebben!
Ben verslaafd aan boyz in de hood hehe.
Zoals Ricoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef Henkmanz het volgende:
en de rijmwoorden zijn vaak vergezocht, of veel te makkelijk.
Def P heeft een goede flow.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef Henkmanz het volgende:
ah joh, def p goeie flow? zet even je OP-oordoppen af
Als je Defs flow uitschrijft kom je altijd op hetzelfde uit. De klanken worden heel lang gemaakt zodat ze in de maat passen en de rijmwoorden zijn vaak vergezocht, of veel te makkelijk. De OP heeft destijds zeker pioneerswerk verricht, waarvoor respect, maar vandaag de dag zijn ze rijmtechnisch of beatsgewijs echt geen drol waard vergeleken met andere rappers.
Mwoah je kan veel van Rico zeggen maar niet dat zijn rijms makkelijk zijnquote:
Wat wil je dan dat we doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef Remake het volgende:
Valt me wel op dat jullie toch veel zitten te analyseren, alejezus he.
Mensen maken tracks, en er word hier meteen met een cijfer uitgedeeld ofzo.
Heb ook een beetje het gevoel alsof ik tussen allemaal geeky fans zit hierzo* ok het is een forum, maar toch *
Ook meteen standaard op pagina 1 weer over def p beginnen
Tevens ff me *hiphop* youtube channel posten![]()
http://www.youtube.com/user/VoelMaarMee
Hef is de shit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Roscovitch het volgende:
Hehe precies wat ik er van vind alleen veel beter verwoord.
Wat vinden jullie van Hef? Een v/d weinige 'straatrappers' die ik echt digg.
hij staat geript op mijn site.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flinke Namen - Superstuntwerk
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42111667
19 juni volgens mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij staat geript op mijn site.![]()
wanneer komt ie uit?
...dat is vandaag?quote:
Ja.... Ik heb 't eerlijk gezegd zelf nog niet geluisterd. Wat vind jij ervan?quote:
Nice, ga ik eerst luisteren!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
quote:11 juli 2009 (za) - 12 juli 2009 (zo)
\'s-Hertogenbosch, Nederland
Gratis festival!
Het gratis festival Hip Hop in Duketown viert haar bestaansrecht met alweer de derde editie. Zaterdag 11 juli van 14:00 tot 01:00 uur zal de parade van ’s-Hertogenbosch het podium zijn voor de Groten van dit land, namelijk Fakkelbrigade, Zwart Licht, Mo & Brakko, Jiggy Dje, Kraantje Pappie en Dio. Lokale helden zijn er in de gestalten van Cartes & Kleine Jay, DJ Jameszoo en Stripe & Friends. Als winnaars van de Demo Contest Finale zullen Swenkt Uit, Nation Of Elzi en De Dichter hun kunsten komen vertonen. Net als vorig jaar zal stand-up comedian Fuad van de Comedy Explosion het geheel aan elkaar praten. Als grote internationale naam heeft organisator Ferdi Wijnmaalen Heltah Skeltah uit New York staan. Ook heeft het festival voor dit jaar wel iets speciaals in petto. Wereldkampioen inline skaten Sven Boekhorst heeft het Hip Hop festivalterrein als plaats gekozen om zijn kwalificatieronde voor het EK Mind the Gap te houden. Dit alles in combinatie met lekkere foodstandjes, fijne barretjes en hopelijk een zonnetje maken deze dag helemaal compleet. De officiële after-party wordt dit jaar in het Theater aan de Parade gehouden, waar het feest nog even door zal gaan!
Hip Hop in Duketown geeft een meet & greet weg met DIO. Haal bij cafe cordes, op de parade in ‘s-Hertogenbosch, een poster op en hang hem voor je raam thuis, op je werk of op school en wie weet win jij die meet & greet!!
Alle informatie is te vinden op de vernieuwde website www.hiphopinduketown.nl.
Gratis is altijd hard. Ben er zeker aanwezig, alleen kijken of het nog lukt FB te checken icm openbaar vervoer.quote:
Een van de beste teksten ooit. Zo niet het best. Ik heb bij dit nummer de neiging om de hele tijd "inderdaaD!" te schreeuwen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Seda is een held gek. Ooit zijn beat albums gehoord? Dikke shit. It is misschien zijn stylo die je niks vindt, maar de beats zijn echt niet matig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Het zijn grondleggers, respect daarvoor, hun teksten zijn ook zeker niet slecht, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die fanboys aankomen met dat ze de beste rappers van NL zijn, want dat zijn ze zeker niet, komt niet eens in de buurt. Flow is niet lekker, beats zijn echt matig etc. Daarom ging ik idd een beetje flamen.
Ik heb de Limited Editionquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flexican is een held.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb de Limited Edition
Flexican maakt echt lekkere beats. Jammer alleen dat hij op de mixtape de beat van "rock the boat" gebruikt en op Superstuntwerk ook weer. Ook vind ik het jammer dat hij heeft lopen sleutelen aan Next level shit. Dat numme hoorde ik volgens mij 2 jaar geleden voor het eerst. Toen vond ik hem moddervet. Nu is het gewoon minder.
Verder ben ik niet echt een fan van Fit. Hij heeft een paar aardige stukjes ertussen zitten, maar eregns trek ik het niet echt. Daar tegen over staat Murthwat een held. Zijn stemgeluid in combinatie met zjn duidleijk andere flow maken mij een gelukkig man.
Ik dacht het al na de cd van Dj Knowhow, na deze cd weet ik het zeker; Murth moet weer een solo album uitbrengen. Held!
ze waren ook al drie kwartier te laat.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef Roscovitch het volgende:
Iedereen zegt juist dat Zwart Licht live goed is dus misschien gewoon hun dag niet?
Dat moet ik in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Fair Play, inderdaad geweldige beat!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor mijn verjaardag Zwart licht gekregen. Net op weg naar werk in de auto geluisterd. Toen ik aankwam was ik bij nummer 7. Godverdomme wat een dikke harde beat. Ik heb hem maar effe terug geskiped zodat ik de terug weg daarmee begin!
Ik hoop echt dat hij snel met nieuwe shit komt!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catch22- het volgende:
Flinke namen is dope. Zwart licht zag ik zaterdag, maar die zijn live niet zo heel best.
En Jawat, mijn held, was er ook. Dropte wat nieuwe shit. Die gast gaat hard komen. Kan/zal nog wel even duren, maar als hij komt...
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Remake het volgende:
dr gaat binnenkort een track komen, god-fucking-damn
quote:25 oktober 2009 bestaat Definitie Van Dopeheid precies 7 jaar
Rede om een feestje te vieren met 41 acts in 3 zalen, 12 uur lang non stop HipHop
-Jiggy djé
-Winne
-Zwart Licht
-Spinal & Steen
-Cartes & Kleine Jay
-Manu
-Salah Edin
-Raymzter
-Fresku
-KGV
-Fotosynthese
-Kraantje papi
-N7N
-Nul Elf Acht (met KD en JR + Vindictive)
-Rosa Ana
-Boef & de geloeerde aap
-Van Kwaad Tot Erger
-Storpstrikkers
-Engel
-Defact
-Skinto
-Keizer & leonardo
-Skenkie
-Rascle & MP
-Dret & Krulle
-Rob De Mic
-Drama
-White Dogg & D-nial
-Timmietex
-Rex N Undercover
-Mo & Brakko
-Grijze Massa
-Exccelent
-Perverz & Adrem
-Overtref
-JAE
-Crooks
-Risskant
-Owjawel
-Xdot
-Zo Moeilijk
Grote zaal = Topstage ( Shit is banging dj’s + Lentini)
KleineZaal = Hijs Stage ( Mista Sweet + Bleek)
Batcave : Talent stage
VVK = 4 Juli as
www.013.nl
meer info op een later tijdstip!
www.myspace.com/013HipHop
dat is toch bij alles zo? wat is punt nou precies ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:38 schreef Catch22- het volgende:
Dio is toch wel degelijk hiphop
Maar ik vind hiphop/rap echt heel cool, maar veel bands kunnen me gewoon niet boeien, terwijl ik wel hordes gasten derachteraan zie lopen..
Maar het ligt vast aan mij
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Catch22- het volgende:
dat er tegenwoordig echt heeeel veel hiphop/rap groepen opstaan, maar ik niet echt denk dat ze allemaal bestaansrecht hebben vanwege gebrek aan talent en/of orginaliteit
So true.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?
Ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef Roscovitch het volgende:
Dio is natuurlijk weer te commercieel voor jullie echte hardcore hiphoppers?Doe niet zo overdreven man.
Ben ik bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Dat wel; maar ik vind 'm niet slecht ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.
Dus jij laat je muziekmkeuze bepalen door 14 jarige breezersletjes?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.
En dat kan me dan weer echt helemaal niets schelen.quote:
Dat is waar, en dat is ook prima, als mensen daar genoegen mee nemen. Ik vind dat niet de moeite waard. Ik zou het zelf in elk geval niet zo snel doen, tracks maken voor 14-jarigen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En dat kan me dan weer echt helemaal niets schelen.
Dio heeft idd een paar commerciele nummers, maar de rest van zijn album is niet super-commercieel. Maar als je alleen tijdmachine kent, sja. Ignorance is bliss
Dio is wel echt hiphop, maar probeert ook zijn geld te verdienen. Met 2x per weekend voor 50 man in een soos staan ga je ook niet rijk worden.
Bij die clip weet ik juist niet zo goed wat ik moet denken. Het zou een eerbetoon kunnen zijn, maar waarom dan van die kutraps erover? Ze gaan nergens over. Vooral Sef's verse op die track is van dermate zielige kwaliteit dat ik me er bijna voor schaam dat ze daar hebben opgenomen. Komen er een paar nederlandse rappertjes naar de ghetto's om even leuk te doen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn clip bij Eah (of hoe je het ook schrijft) is echt hard en old scool getuigd van liefde voor the game.
Dio is echt wel tof! Lekker verfrissend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef Henkmanz het volgende:
Dio. Haha. Daar gaat je credibility.
Ben overigens zeer benieuwd naar Kraantje Pappie's EP die dit jaar moet komen. Zijn 101barz sessie was echt hard, zn mixtape minder, maar er zal wel groei zijn...
Die beste man heeft wel een aantal toffe nummers op z'n naam staan. Maar je kind Nike noemen is de grootste faal die je kan maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef Remake het volgende:
http://www.box.net/shared/38p6jts3pv
Jawat - Nike
Daar was ik ook bij (aan de x), was heel vet idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben ik bij![]()
Hopelijk is het wat. Het optreden van 22 December 2007 in Oosterpoort zal niet snel overtroffen worden.
Ik vond t zeker hard, alleen jammer dat de straat vanaf een uur of 10-11 spekglad was.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:03 schreef Remake het volgende:
Er gaan nog wat albums uit het niets aankomen later dit jaar.
bedankt voor je bijdrage.quote:
Naar aanleiding van lentesessie van lange zeker. En terecht, fransje deed iets te tof toenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef ShinobizWinter het volgende:
Zopmersessie 4 - U-Niq
http://www.101.tv/page/10(...)05fefc88fa3ed7141d29
Met steek naar Lange Frans:
ik ben alles wat je wil je praat een beetje veel,
aan me barz im just keepin it real
niet met me vechten ook niet eens testen
fransie je werkt jezelf nu in de nesten
je danst met de sterren maar ik ben geen vallende
me naam uit je bek, want als ik je zie klap ik je Aye als ik je zie klap ik je
ik meen wat ik zeg ik ben een ekte mannetje!
quote:
Ik ben ook geen Kempi-fan, maar waarom zo doen. Hij is goed in wat ie doet ook al vind ik er geen klap aan..quote:
Iemand die tracks als coke moet gepusht worden kan ik nooit meer serieus nemen. Op zich vind ik Kempi ook niet verschrikkelijk slecht, maar ik erger me wel dood aan dat gelul van hem. Dat heb ik bij Hef totaal niet, hij brengt het real (kutterm, ik weet)quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef Henkmanz het volgende:
Ach, dat is onzin. Hef en zijn clickie doen ook alleen maar stoer. Dat is exact hetzelfde verhaal als Kempi.
Hoezo kan je dat niet serieus nemen? Kempi heeft gewoon tijd gedaan. Hoe real wil je het hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Iemand die tracks als coke moet gepusht worden kan ik nooit meer serieus nemen. Op zich vind ik Kempi ook niet verschrikkelijk slecht, maar ik erger me wel dood aan dat gelul van hem. Dat heb ik bij Hef totaal niet, hij brengt het real (kutterm, ik weet)
Inderdaad, door met een valse OV-kaart te proberen te reizen en toen dat niet lukte niet de conducteur met een pistool te bedreigen, hoe hardcore.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet serieus nemen? Kempi heeft gewoon tijd gedaan. Hoe real wil je het hebben?
Welke 2? Ik vraag overigens ook tot nu toe....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef Remake het volgende:
Als het jaar om is kan ik pas zeggen what the best album is,
moeten nog 2 albums komen, en eentje daarvan gaat zo damn hard worden, niet normaal.
Alleen omdat dit in de media wordt gebracht vind je het nep? Als het alleen in zijn tracks te horen zou zijn, zou je het dan wel tof vinden? Hef rapt toch ook over drugs en handelen etc., telkens over dezelfde dingen. Niet echt creatief lijkt mij dat. Als dat in het nieuws zou komen dat Hef is opgepakt, zou je hem dan ook nep vinden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Roscovitch het volgende:
Inderdaad, door met een valse OV-kaart te proberen te reizen en toen dat niet lukte niet de conducteur met een pistool te bedreigen, hoe hardcore.![]()
Wat moet je hebben? Want ik moet slangen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Roscovitch het volgende:
Ik zou Hef nep vinden als stoer doet over coke, dit dat,
Bovendien zou Hef áls ie al die dingen al had gedaan er nog steeds fatsoenlijk omheen praten (eigenlijk wat ik bedoelde met punt 1 dus) hij heeft de swagger (alweer een kutterm) waarmee ie alles kan maken bij mij, terwijl ik Kempi echt op zn bek zou willen rossen als ik alleen al 1 zin van hem hoor.
ga je vanzelf zien man,quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
@ Remake, welke 2 albums bedoel je dan?
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Remake het volgende:
[..]
ga je vanzelf zien man,
ze gaan in ieder geval van grote namen komen en voor de album releases geen teasers en andere bullshit.
Gewoon uit het niets BAM, haaaarde shit. Rotterdam.
U-niq en Duvel dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Remake het volgende:
[..]
ga je vanzelf zien man,
ze gaan in ieder geval van grote namen komen en voor de album releases geen teasers en andere bullshit.
Zeker dezelfde gasten als deze:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
U-niq en Duvel dus.
Of hoe heeten die gasten ook al weer van "Wie niet springt is een jood" Met Zwarte Pim ofzo KKneuzen...
De tering.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef kikoooooo het volgende:
Lang verwacht, eindelijk gebracht (Klik)
Heb je de eerste clips van hun nooit gezien? Lol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De tering.
Je moet lef hebben om zoiets op het internet te zetten, maar wat slecht.
Hoezo lol? Maar nee, hoor ik er nu niet meer bij ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je de eerste clips van hun nooit gezien? Lol
Bron: http://www.nederhoppers.nlquote:U-Niq, één van de grondleggers van nederhop uit Rotterdam, heeft besloten een punt te zetten achter zijn carrière. Dit liet hij gisteren weten in een interview met HIJS Radio. ‘Ik heb geen behoefte meer om een cd te maken of om op het podium te staan. Mijn actieve carrière is nu gestopt dus ik neem geen nieuwe tracks meer op.’ Fans van U-Niq kunnen hem dit jaar nog wel een aantal malen zien optreden, hij heeft immers beloofd zijn geplande programma gewoon af te maken.
Het blijft Kempi, maar damn die beat is nice.quote:
ERROR 404 - NOT FOUNDquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:25 schreef Jiveje het volgende:
Volgens mij hebben veel mensen deze nog niet, Kern Koppen - Voor Niks Gaat De Zon Op EP. Deze brachten ze vorig jaar uit, er staan 3 zomerse nummers op en hij is nog te downloaden.
Hier
Sorry, zat beetje te kutten met die tags, nu staat ie wel goed. Vind de 101barz van Blocnotes wel gewoon hard though.quote:
Stabiel, lichtgewond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
Lexxxus () gepopt vandaag. Weet iemand meer?
quote:
Daar moet ik je gelijk gevenquote:
Nope..quote:
quote:Tastic komt uit het niets met zijn eerste videoclip van de track Incognito.
Je kent hem misschien van de Grote Prijs Van Nederland 2009. Hij staat in de halve finale en 19 september is hij daarom te zien in de Gigant in Apeldoorn. Deze track was eerder al te horen in de kwart finale. Binnen 24 uur opgenomen, gemonteerd en op het net geknald. Check de videoclip hieronder!
Hef Bundyquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:40 schreef Jiveje het volgende:
[ afbeelding ]
01. Baas Aan Het Werk (Feat. Darryl) (03:47)
02. Nanana (01:21)
03. Je Weet Ik Draai (Feat. Crooks) (03:40)
04. Praat Money Met Me (02:07)
05. Niks Op Mij (Feat. Turk) (02:44)
06. Waar Woon Je Huis (Feat. Crooks, Kilo & Rigi) (03:24)
07. Je Weet Wel Wie (Feat. Jiggy Djé ) (03:13)
08. Geboren Voor Die Shit (02:37)
09. Zonder Berouw (Feat. Crooks, Bogga, RasMarcus & Arina) (03:20)
10. Hoogvliet (02:59)
11. Misschien (Feat. Turk) (02:15)
12. Wat Ik Doe (Feat. S.I.D.) (03:38 )
13. Kan Niet Zonder Haar (03:03)
14. Wie Popt, Wie Rent (Feat. Crooks) (04:22)
15. Hongerig (Feat. Turk) (01:35)
16. 101Barz Lentesessie (06:36)
17. 101Barz Zomersessie (Feat. Crooks) (05:57)
Link
bron: www.nederhoppers.nl
guillotine stijl met een mean smile, yeahhquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef Jiveje het volgende:
Eindelijk kunnen we hem checken:
Bron: http://www.nederhoppers.nl
Ik ben nu op de helft, maar trek het echt niet. Wat een bagger.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:40 schreef Jiveje het volgende:
[ afbeelding ]
01. Baas Aan Het Werk (Feat. Darryl) (03:47)
02. Nanana (01:21)
03. Je Weet Ik Draai (Feat. Crooks) (03:40)
04. Praat Money Met Me (02:07)
05. Niks Op Mij (Feat. Turk) (02:44)
06. Waar Woon Je Huis (Feat. Crooks, Kilo & Rigi) (03:24)
07. Je Weet Wel Wie (Feat. Jiggy Djé ) (03:13)
08. Geboren Voor Die Shit (02:37)
09. Zonder Berouw (Feat. Crooks, Bogga, RasMarcus & Arina) (03:20)
10. Hoogvliet (02:59)
11. Misschien (Feat. Turk) (02:15)
12. Wat Ik Doe (Feat. S.I.D.) (03:38 )
13. Kan Niet Zonder Haar (03:03)
14. Wie Popt, Wie Rent (Feat. Crooks) (04:22)
15. Hongerig (Feat. Turk) (01:35)
16. 101Barz Lentesessie (06:36)
17. 101Barz Zomersessie (Feat. Crooks) (05:57)
Link
bron: www.nederhoppers.nl
Er zitten inderdaad dramatische tracks tussen, maar die flikker ik er dan ook gewoon meteen uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben nu op de helft, maar trek het echt niet. Wat een bagger.
Lek was tof, deze faalt.
Wie maakt de muziek dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:37 schreef Jiveje het volgende:
Deze tape is ook nog officieel uitgebracht he, is gewoon in elkaar gezet door een fan. No hard feelings naar Hef dus.
Als hij hem zelf in elkaar had gezet had hij wellicht de wat mindere tracks weggelaten natuurlijk. Niet al die tracks zijn even nieuw namelijk.quote:
Ben er sowieso bij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog mensen naar Definite van Dopeheid? Ik ga lijkt me echt hard!
Die tracks zijn nog niet uitgebracht, er kunnen dus zat 'vul' lyrics opstaan op niet afgemaakte beats.quote:
orgel niet zozeer, wel de simpelheid van de beat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:23 schreef Henkmanz het volgende:
Vind je die orgel representatief voor 90's beats?
Hiphop in je smoel (over 3 weken in Watt Rotterdam) is denk ik net zo erg. Nja ik pak ze beide dan maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben er ook mayne.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan hem nog steeds niet serieus nemen. Kan er niks aan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:33 schreef Jiveje het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)b37fbbb1868dd567597a
101 barz, Jiggy Dje.
Jiggy is wel koning (of zoals hij zelf zegt, keyser)quote:Op zondag 13 september 2009 17:33 schreef Jiveje het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)b37fbbb1868dd567597a
101 barz, Jiggy Dje.
Trouwens binnenkort 2x2 kaarten voor Definitie van Dopeheid te winnen op de site.
Wattan?quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Wat is Turk de afgelopen tijd aan het haten op Twitter.
Hij haat sommige rappers zegt hij, en hij komt de laatste tijd erg boos over.quote:
kinderspel.quote:Op maandag 14 september 2009 18:56 schreef fen0x het volgende:
Mwaa, de rappers die ik opnoem hebben ook wel de ''love'' tracks, Nino was vooral vroeger bezig met de ''gangster'' rap, maarehh wat vinden jullie van Lil maistah?
Ik vind die bla bla pistolen en uitdaagrap echt helemaal niets. Heb transmigratie 1 en 2 wel eens geluisterd, maar trek dat persoonlijk echt niet.quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef fen0x het volgende:
Na dit topicje gelezen te hebben, niemand die Nino diggt? Priester?(tevens spelend bij het eerste van NEC) Of gewoon LSD? Flex, RBdjan? Lil' Mai$tah? Check zijn shit ff, jong talent.
Zeg maar wat jullie er van vinden
Inderdaad met Stilte voor de Storm heeft ie mij echt verbaasd, keihard album imo.quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef fen0x het volgende:
Klopt, Transmigratie 1&2 zijn erg ''gangster'', 3 al wat minder, en zijn album Stilte voor de storm is al heel anders, met genoeg ''rustige'' tracks, check het maar.
Spacekees is de natuurlijk opvolger van Extince. Zelfde monotone stemgeluid, grappig en lekker laks.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef kikoooooo het volgende:
Spacekees is sowieso een faler
Crooks!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Jiveje het volgende:
Hier een preview van Far I in de GPNL halve finale. Wie supporten jullie aankomend weekend dan?
Flex en RB vind ik keihard!quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef fen0x het volgende:
Na dit topicje gelezen te hebben, niemand die Nino diggt? Priester?(tevens spelend bij het eerste van NEC) Of gewoon LSD? Flex, RBdjan? Lil' Mai$tah? Check zijn shit ff, jong talent.
Nieuwste nummer samen met Miiniister
Veel tracks op youtube zijn oud, check zijn hyves voor meer up to date nummers.
http://lil-maistah.hyves.nl/
Zeg maar wat jullie er van vinden
Dret en Krulle of liever Skinto.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Jiveje het volgende:
Hier een preview van Far I in de GPNL halve finale. Wie supporten jullie aankomend weekend dan?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Roscovitch het volgende:
Haten op Spacekees.
Je kan niet in het shirt?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Jiveje het volgende:
Spacekees is hard, had gister 2 kaarten en een tee gewonnen van Smoelwerk maar ik kan niet.
Dat ook niet, was een XL. Nieuwe clip van 'Crooks & Hef - Stacks Worden Bigger' trouwens:quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kan niet in het shirt?
Hij moest in Den Bosch optreden volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2009 20:55 schreef kalinho het volgende:
Wat ik trouwens raar vond, waarom stond Winne niet in de line up voor Smoelwerk? Het is in zijn stad, nota bene in zijn eigen straat. U-niq stond wel op het programma maar die werd vervangen door MOD-nog wat
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Jiveje het volgende:
Forum opgestart voor het laatste nieuws en vanaf 4 oktober prijsvragen. Misschien interessant voor mensen hier, get it growin'.
Hoelang duurde die bestelling? Ik heb 'm vandaag besteld. Had het boek al gezien in Watt maar zag het niet zo zitten dat boek de hele avond met dat boek aan de wandel te gaan in de stadquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:25 schreef Jiveje het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat het Smoelwerk-pakket net binnen is gekomen, 400 pagina's aan leesmateriaal.
Had vorige week woensdag betaald, ze deden het gister op de post. Hopen dus dat je hem net voor het weekend hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:34 schreef kalinho het volgende:
[..]
Hoelang duurde die bestelling? Ik heb 'm vandaag besteld. Had het boek al gezien in Watt maar zag het niet zo zitten dat boek de hele avond met dat boek aan de wandel te gaan in de stad
Eigen wereld / Opgezwolle kan ik er enigzins mee spiegelen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:41 schreef LasTeR het volgende:
Effe vraagje voor de kenners hier, luister naar dit nummer en vertel mij eens, aan welk Nederlands nummer doet jullie dit denken? Ik kan er niet op komen, maar die beat komt me zoo bekend voor
Wie had je in gedachte?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar blijven die harde releases uit Rotterdam nou?
Daar had Remake het een tijd terug over...quote:
BAM harde shit in z'n onderbroek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Remake het volgende:
[..]
ga je vanzelf zien man,
Nice, ik zou eerst ook misschien gaan maar ging niet meer door. Kaartje van DVD is binnen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
Morgen naar Jiggy en Winne in Groningen. Heb Winne 1x live gezien in het voorprogramma van Opgezwolle, verder nooit. Ben benieuwd.
Ik heb Winne ook 1 keer live gezien, kreeg toen niet echt een goede indruk van hem. Totaal niet energiek op het podium.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
Heb Winne 1x live gezien in het voorprogramma van Opgezwolle, verder nooit. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |