Crooks!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Jiveje het volgende:
Hier een preview van Far I in de GPNL halve finale. Wie supporten jullie aankomend weekend dan?
Flex en RB vind ik keihard!quote:Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef fen0x het volgende:
Na dit topicje gelezen te hebben, niemand die Nino diggt? Priester?(tevens spelend bij het eerste van NEC) Of gewoon LSD? Flex, RBdjan? Lil' Mai$tah? Check zijn shit ff, jong talent.
Nieuwste nummer samen met Miiniister
Veel tracks op youtube zijn oud, check zijn hyves voor meer up to date nummers.
http://lil-maistah.hyves.nl/
Zeg maar wat jullie er van vinden
Dret en Krulle of liever Skinto.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Jiveje het volgende:
Hier een preview van Far I in de GPNL halve finale. Wie supporten jullie aankomend weekend dan?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Roscovitch het volgende:
Haten op Spacekees.
Je kan niet in het shirt?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Jiveje het volgende:
Spacekees is hard, had gister 2 kaarten en een tee gewonnen van Smoelwerk maar ik kan niet.
Dat ook niet, was een XL. Nieuwe clip van 'Crooks & Hef - Stacks Worden Bigger' trouwens:quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kan niet in het shirt?
Hij moest in Den Bosch optreden volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2009 20:55 schreef kalinho het volgende:
Wat ik trouwens raar vond, waarom stond Winne niet in de line up voor Smoelwerk? Het is in zijn stad, nota bene in zijn eigen straat. U-niq stond wel op het programma maar die werd vervangen door MOD-nog wat
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Jiveje het volgende:
Forum opgestart voor het laatste nieuws en vanaf 4 oktober prijsvragen. Misschien interessant voor mensen hier, get it growin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |