abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:51:13 #51
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_70288102
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Leuke line-up!
Gratis is altijd hard. Ben er zeker aanwezig, alleen kijken of het nog lukt FB te checken icm openbaar vervoer.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:01:48 #52
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70288466
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:

[..]

Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Een van de beste teksten ooit. Zo niet het best. Ik heb bij dit nummer de neiging om de hele tijd "inderdaaD!" te schreeuwen.
Rudy is ook cool trouwens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:04:41 #53
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70288571
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Het zijn grondleggers, respect daarvoor, hun teksten zijn ook zeker niet slecht, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die fanboys aankomen met dat ze de beste rappers van NL zijn, want dat zijn ze zeker niet, komt niet eens in de buurt. Flow is niet lekker, beats zijn echt matig etc. Daarom ging ik idd een beetje flamen.
Seda is een held gek. Ooit zijn beat albums gehoord? Dikke shit. It is misschien zijn stylo die je niks vindt, maar de beats zijn echt niet matig.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:10:40 #54
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70288806
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flinke Namen - Superstuntwerk

http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42111667
Ik heb de Limited Edition

Flexican maakt echt lekkere beats. Jammer alleen dat hij op de mixtape de beat van "rock the boat" gebruikt en op Superstuntwerk ook weer. Ook vind ik het jammer dat hij heeft lopen sleutelen aan Next level shit. Dat numme hoorde ik volgens mij 2 jaar geleden voor het eerst. Toen vond ik hem moddervet. Nu is het gewoon minder.

Verder ben ik niet echt een fan van Fit. Hij heeft een paar aardige stukjes ertussen zitten, maar eregns trek ik het niet echt. Daar tegen over staat Murth wat een held. Zijn stemgeluid in combinatie met zjn duidleijk andere flow maken mij een gelukkig man.

Ik dacht het al na de cd van Dj Knowhow, na deze cd weet ik het zeker; Murth moet weer een solo album uitbrengen. Held!
pi_70291710
Flexican kan goed mixen, ik vind z'n kop alleen zo irritant .

Maar goed, Hiphop in Duketown wordt qua lineup wel een mooi feestje, kijken of ik het aan kan doen.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:30:41 #56
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70472535
Voor mijn verjaardag Zwart licht gekregen. Net op weg naar werk in de auto geluisterd. Toen ik aankwam was ik bij nummer 7. Godverdomme wat een dikke harde beat. Ik heb hem maar effe terug geskiped zodat ik de terug weg daarmee begin!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:20:23 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70476051
Flinke namen is dope. Zwart licht zag ik zaterdag, maar die zijn live niet zo heel best.

En Jawat, mijn held, was er ook. Dropte wat nieuwe shit. Die gast gaat hard komen. Kan/zal nog wel even duren, maar als hij komt...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70480153
Iedereen zegt juist dat Zwart Licht live goed is dus misschien gewoon hun dag niet?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_70480376
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik heb de Limited Edition

Flexican maakt echt lekkere beats. Jammer alleen dat hij op de mixtape de beat van "rock the boat" gebruikt en op Superstuntwerk ook weer. Ook vind ik het jammer dat hij heeft lopen sleutelen aan Next level shit. Dat numme hoorde ik volgens mij 2 jaar geleden voor het eerst. Toen vond ik hem moddervet. Nu is het gewoon minder.

Verder ben ik niet echt een fan van Fit. Hij heeft een paar aardige stukjes ertussen zitten, maar eregns trek ik het niet echt. Daar tegen over staat Murth wat een held. Zijn stemgeluid in combinatie met zjn duidleijk andere flow maken mij een gelukkig man.

Ik dacht het al na de cd van Dj Knowhow, na deze cd weet ik het zeker; Murth moet weer een solo album uitbrengen. Held!
Flexican is een held.
Maar inderdaad jammer dat hij aan Next level shit heeft zitten sleutelen.
Dat nummer is inderdaad al wat jaartjes oud en toen vond ik het ook vetter/rauwer klinken.
Maar alles bij elkaar is Superstuntwerk toch zeker een prima album!
Alleen mist het tot nu toe echte klassiekers zoals "Niet Om Arrogant te doen ", "Pelikanen" en "LichaamsTaal " maar dat kan nog komen als ik het album vaker geluisterd heb.
Koning.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:21:11 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70480400
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef Roscovitch het volgende:
Iedereen zegt juist dat Zwart Licht live goed is dus misschien gewoon hun dag niet?
ze waren ook al drie kwartier te laat.

Maargoed, beauty is in the eye of the beholder
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juni 2009 @ 19:17:53 #61
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70488526
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Dat moet ik in de gaten houden.
Weisst
pi_70489024
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor mijn verjaardag Zwart licht gekregen. Net op weg naar werk in de auto geluisterd. Toen ik aankwam was ik bij nummer 7. Godverdomme wat een dikke harde beat. Ik heb hem maar effe terug geskiped zodat ik de terug weg daarmee begin!

Fair Play, inderdaad geweldige beat!
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catch22- het volgende:
Flinke namen is dope. Zwart licht zag ik zaterdag, maar die zijn live niet zo heel best.

En Jawat, mijn held, was er ook. Dropte wat nieuwe shit. Die gast gaat hard komen. Kan/zal nog wel even duren, maar als hij komt...
Ik hoop echt dat hij snel met nieuwe shit komt!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70489241
Bekijk deze YouTube-video

dr gaat binnenkort een track komen, god-fucking-damn
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:40:09 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70489289
de man heeft volgens mij genoeg lyrics. Volgens mij zijn er al een aantal projecten van hem stukgelopen.

Hij doet volgens mij echt alleen waar hij zich 100% goed bij voelt, als het hem niet aanstaat dan kaptie er mee. Je brengt op die manier geen cd per jaar uit, maar je bent wel true aan jezelf.

Over Zwolle praat hij ook nauwelijks meer. Volgens mij heeft hij alleen nog contact met Kubus, hij heeft zelfs Stickz uit refreintjes geknipt voor zijn liveshow. Ook niet netjes hoe dat is gegaan.

Hij gaat misschien wat met Duvel doen. Ik zei al, `Met Gevoel`-shit, dope!
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70489439
Misschien wat met Duvel doen?
In dat interview bij Revu zei ie nog dat ie geen aandacht meer ging schenken aan jawat, beetje dubbelop dan.
Waar heb je gehoord dan over die collabo met duvel?
Nee.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:47:57 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70489578

Ik vond het wel tof hem weer op het podium te zien staan, die man heeft wel een unieke en vette stijl
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70489640
ja zo kan ik ook wel posten dat eminem volgende week in de 101barz studio een sessie komt geven
want je weet toch, knipoogjuhh!!!

Nee.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:52:21 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70489713
ik heb hem gesproken, maar dat vind ik zo sneu klinken (fanboyerig), maar als je het echt weten wil..

Hij kan het ook wel alleen trouwens, hij liet een paar bietjes horen, vette shit. Hij vertelde ook dat hij nog nooit een sample in zijn leven gebruikt heeft en _alles_ zelf maakt...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70519889
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Remake het volgende:

dr gaat binnenkort een track komen, god-fucking-damn
4 dope mc's bij elkaar, ze deden dit nummer ook laatst bij paradiso toch
pi_70521477
jup, 4 juli is de studio mp3 te downloaden op de extravaganza 3 tape
Nee.
pi_70522752
Er is ook al een beetje info over Definitie van Dopeheid gegeven trouwens, minstens 39 acts dacht ik. Wie gaat daar allemaal naar toe?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_70527915
quote:
25 oktober 2009 bestaat Definitie Van Dopeheid precies 7 jaar

Rede om een feestje te vieren met 41 acts in 3 zalen, 12 uur lang non stop HipHop

-Jiggy djé
-Winne
-Zwart Licht
-Spinal & Steen
-Cartes & Kleine Jay
-Manu
-Salah Edin
-Raymzter
-Fresku
-KGV
-Fotosynthese
-Kraantje papi
-N7N
-Nul Elf Acht (met KD en JR + Vindictive)
-Rosa Ana
-Boef & de geloeerde aap
-Van Kwaad Tot Erger
-Storpstrikkers
-Engel
-Defact
-Skinto
-Keizer & leonardo
-Skenkie
-Rascle & MP
-Dret & Krulle
-Rob De Mic
-Drama
-White Dogg & D-nial
-Timmietex
-Rex N Undercover
-Mo & Brakko
-Grijze Massa
-Exccelent
-Perverz & Adrem
-Overtref
-JAE
-Crooks
-Risskant
-Owjawel
-Xdot
-Zo Moeilijk

Grote zaal = Topstage ( Shit is banging dj’s + Lentini)
KleineZaal = Hijs Stage ( Mista Sweet + Bleek)
Batcave : Talent stage

VVK = 4 Juli as
www.013.nl

meer info op een later tijdstip!

www.myspace.com/013HipHop
pi_70532761
Nice, kaartjes zal ik zeker regelen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70532870
Binnenvetter Remix,

Te Erg : http://www.zshare.net/audio/62063384825b3faa/

[ Bericht 77% gewijzigd door Remake op 01-07-2009 00:39:24 ]
Nee.
pi_70533517
Ik vind 'm erg man
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')