Gratis is altijd hard. Ben er zeker aanwezig, alleen kijken of het nog lukt FB te checken icm openbaar vervoer.quote:
Een van de beste teksten ooit. Zo niet het best. Ik heb bij dit nummer de neiging om de hele tijd "inderdaaD!" te schreeuwen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Seda is een held gek. Ooit zijn beat albums gehoord? Dikke shit. It is misschien zijn stylo die je niks vindt, maar de beats zijn echt niet matig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Het zijn grondleggers, respect daarvoor, hun teksten zijn ook zeker niet slecht, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die fanboys aankomen met dat ze de beste rappers van NL zijn, want dat zijn ze zeker niet, komt niet eens in de buurt. Flow is niet lekker, beats zijn echt matig etc. Daarom ging ik idd een beetje flamen.
Ik heb de Limited Editionquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flinke Namen - Superstuntwerk
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42111667
Flexican is een held.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb de Limited Edition
Flexican maakt echt lekkere beats. Jammer alleen dat hij op de mixtape de beat van "rock the boat" gebruikt en op Superstuntwerk ook weer. Ook vind ik het jammer dat hij heeft lopen sleutelen aan Next level shit. Dat numme hoorde ik volgens mij 2 jaar geleden voor het eerst. Toen vond ik hem moddervet. Nu is het gewoon minder.
Verder ben ik niet echt een fan van Fit. Hij heeft een paar aardige stukjes ertussen zitten, maar eregns trek ik het niet echt. Daar tegen over staat Murthwat een held. Zijn stemgeluid in combinatie met zjn duidleijk andere flow maken mij een gelukkig man.
Ik dacht het al na de cd van Dj Knowhow, na deze cd weet ik het zeker; Murth moet weer een solo album uitbrengen. Held!
ze waren ook al drie kwartier te laat.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef Roscovitch het volgende:
Iedereen zegt juist dat Zwart Licht live goed is dus misschien gewoon hun dag niet?
Dat moet ik in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Fair Play, inderdaad geweldige beat!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor mijn verjaardag Zwart licht gekregen. Net op weg naar werk in de auto geluisterd. Toen ik aankwam was ik bij nummer 7. Godverdomme wat een dikke harde beat. Ik heb hem maar effe terug geskiped zodat ik de terug weg daarmee begin!
Ik hoop echt dat hij snel met nieuwe shit komt!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catch22- het volgende:
Flinke namen is dope. Zwart licht zag ik zaterdag, maar die zijn live niet zo heel best.
En Jawat, mijn held, was er ook. Dropte wat nieuwe shit. Die gast gaat hard komen. Kan/zal nog wel even duren, maar als hij komt...
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Remake het volgende:
dr gaat binnenkort een track komen, god-fucking-damn
quote:25 oktober 2009 bestaat Definitie Van Dopeheid precies 7 jaar
Rede om een feestje te vieren met 41 acts in 3 zalen, 12 uur lang non stop HipHop
-Jiggy djé
-Winne
-Zwart Licht
-Spinal & Steen
-Cartes & Kleine Jay
-Manu
-Salah Edin
-Raymzter
-Fresku
-KGV
-Fotosynthese
-Kraantje papi
-N7N
-Nul Elf Acht (met KD en JR + Vindictive)
-Rosa Ana
-Boef & de geloeerde aap
-Van Kwaad Tot Erger
-Storpstrikkers
-Engel
-Defact
-Skinto
-Keizer & leonardo
-Skenkie
-Rascle & MP
-Dret & Krulle
-Rob De Mic
-Drama
-White Dogg & D-nial
-Timmietex
-Rex N Undercover
-Mo & Brakko
-Grijze Massa
-Exccelent
-Perverz & Adrem
-Overtref
-JAE
-Crooks
-Risskant
-Owjawel
-Xdot
-Zo Moeilijk
Grote zaal = Topstage ( Shit is banging dj’s + Lentini)
KleineZaal = Hijs Stage ( Mista Sweet + Bleek)
Batcave : Talent stage
VVK = 4 Juli as
www.013.nl
meer info op een later tijdstip!
www.myspace.com/013HipHop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |