Kan je niet, helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
ik was aan 't kijken of ik de OP kon verbeteren
quote:
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
![]()
de eerste 2 albums zijn al uit bij upcoming albums, de agenda is ook niet meer van toepassing(, was dus een nieuwe aan 't zoeken)
pnwedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.
ik was erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
pnwed
Winne @ BoogieDown Breda
http://vimeo.com/5157538
ik ook...maar vond Zo Moeilijk vetter.quote:
Wij gaan met de tijd mee. 'nuff said.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Ik ga ze zien op Mysteryland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Def P.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
flamewar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
leuker? ill give you thatquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Roscovitch het volgende:
Def P wordt helemaal niet veel gewaardeerd, vraag de hedendaagse rappers wie hun (Nederlandse) voorbeeld was en ze zeggen Extince. OP wordt meestal juist niet zo tof gevonden, kijk ik had het ook vet gevonden als ik in die tijd jong was maar nu is het gewoon echt bagger. Teksten van Extince zijn imo ook gewoon beter, ofja, vooral veel leuker.
Rustig maar hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Roscovitch het volgende:
Het zijn grondleggers, respect daarvoor, hun teksten zijn ook zeker niet slecht, maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die fanboys aankomen met dat ze de beste rappers van NL zijn, want dat zijn ze zeker niet, komt niet eens in de buurt. Flow is niet lekker, beats zijn echt matig etc. Daarom ging ik idd een beetje flamen.
Geef ik je groot gelijk in, alhoewel veel van zijn nummers op elkaar lijken luistert het gewoon facking fijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Roscovitch het volgende:
Hehe precies wat ik er van vind alleen veel beter verwoord.
Wat vinden jullie van Hef? Een v/d weinige 'straatrappers' die ik echt digg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben een big boss, ik zeg die mannen fok met me. Is het meer dan een ons, moet je ons hebben!
Ben verslaafd aan boyz in de hood hehe.
Zoals Ricoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef Henkmanz het volgende:
en de rijmwoorden zijn vaak vergezocht, of veel te makkelijk.
Def P heeft een goede flow.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef Henkmanz het volgende:
ah joh, def p goeie flow? zet even je OP-oordoppen af
Als je Defs flow uitschrijft kom je altijd op hetzelfde uit. De klanken worden heel lang gemaakt zodat ze in de maat passen en de rijmwoorden zijn vaak vergezocht, of veel te makkelijk. De OP heeft destijds zeker pioneerswerk verricht, waarvoor respect, maar vandaag de dag zijn ze rijmtechnisch of beatsgewijs echt geen drol waard vergeleken met andere rappers.
Mwoah je kan veel van Rico zeggen maar niet dat zijn rijms makkelijk zijnquote:
Wat wil je dan dat we doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef Remake het volgende:
Valt me wel op dat jullie toch veel zitten te analyseren, alejezus he.
Mensen maken tracks, en er word hier meteen met een cijfer uitgedeeld ofzo.
Heb ook een beetje het gevoel alsof ik tussen allemaal geeky fans zit hierzo* ok het is een forum, maar toch *
Ook meteen standaard op pagina 1 weer over def p beginnen
Tevens ff me *hiphop* youtube channel posten![]()
http://www.youtube.com/user/VoelMaarMee
Hef is de shit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Roscovitch het volgende:
Hehe precies wat ik er van vind alleen veel beter verwoord.
Wat vinden jullie van Hef? Een v/d weinige 'straatrappers' die ik echt digg.
hij staat geript op mijn site.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flinke Namen - Superstuntwerk
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42111667
19 juni volgens mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij staat geript op mijn site.![]()
wanneer komt ie uit?
...dat is vandaag?quote:
Ja.... Ik heb 't eerlijk gezegd zelf nog niet geluisterd. Wat vind jij ervan?quote:
Nice, ga ik eerst luisteren!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
Flinke Namen - Superstuntwerk
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42111667
quote:11 juli 2009 (za) - 12 juli 2009 (zo)
\'s-Hertogenbosch, Nederland
Gratis festival!
Het gratis festival Hip Hop in Duketown viert haar bestaansrecht met alweer de derde editie. Zaterdag 11 juli van 14:00 tot 01:00 uur zal de parade van ’s-Hertogenbosch het podium zijn voor de Groten van dit land, namelijk Fakkelbrigade, Zwart Licht, Mo & Brakko, Jiggy Dje, Kraantje Pappie en Dio. Lokale helden zijn er in de gestalten van Cartes & Kleine Jay, DJ Jameszoo en Stripe & Friends. Als winnaars van de Demo Contest Finale zullen Swenkt Uit, Nation Of Elzi en De Dichter hun kunsten komen vertonen. Net als vorig jaar zal stand-up comedian Fuad van de Comedy Explosion het geheel aan elkaar praten. Als grote internationale naam heeft organisator Ferdi Wijnmaalen Heltah Skeltah uit New York staan. Ook heeft het festival voor dit jaar wel iets speciaals in petto. Wereldkampioen inline skaten Sven Boekhorst heeft het Hip Hop festivalterrein als plaats gekozen om zijn kwalificatieronde voor het EK Mind the Gap te houden. Dit alles in combinatie met lekkere foodstandjes, fijne barretjes en hopelijk een zonnetje maken deze dag helemaal compleet. De officiële after-party wordt dit jaar in het Theater aan de Parade gehouden, waar het feest nog even door zal gaan!
Hip Hop in Duketown geeft een meet & greet weg met DIO. Haal bij cafe cordes, op de parade in ‘s-Hertogenbosch, een poster op en hang hem voor je raam thuis, op je werk of op school en wie weet win jij die meet & greet!!
Alle informatie is te vinden op de vernieuwde website www.hiphopinduketown.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |