dat is toch bij alles zo? wat is punt nou precies ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:38 schreef Catch22- het volgende:
Dio is toch wel degelijk hiphop
Maar ik vind hiphop/rap echt heel cool, maar veel bands kunnen me gewoon niet boeien, terwijl ik wel hordes gasten derachteraan zie lopen..
Maar het ligt vast aan mij
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Catch22- het volgende:
dat er tegenwoordig echt heeeel veel hiphop/rap groepen opstaan, maar ik niet echt denk dat ze allemaal bestaansrecht hebben vanwege gebrek aan talent en/of orginaliteit
So true.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?
Ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zoals britney spears bij de pop, slipknot bij de metal en evanescene bij de rock?
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef Roscovitch het volgende:
Dio is natuurlijk weer te commercieel voor jullie echte hardcore hiphoppers?Doe niet zo overdreven man.
Ben ik bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Dat wel; maar ik vind 'm niet slecht ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.
Dus jij laat je muziekmkeuze bepalen door 14 jarige breezersletjes?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
feit blijft wel dat het een top40 rapper is he.
En dat kan me dan weer echt helemaal niets schelen.quote:
Dat is waar, en dat is ook prima, als mensen daar genoegen mee nemen. Ik vind dat niet de moeite waard. Ik zou het zelf in elk geval niet zo snel doen, tracks maken voor 14-jarigen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En dat kan me dan weer echt helemaal niets schelen.
Dio heeft idd een paar commerciele nummers, maar de rest van zijn album is niet super-commercieel. Maar als je alleen tijdmachine kent, sja. Ignorance is bliss
Dio is wel echt hiphop, maar probeert ook zijn geld te verdienen. Met 2x per weekend voor 50 man in een soos staan ga je ook niet rijk worden.
Bij die clip weet ik juist niet zo goed wat ik moet denken. Het zou een eerbetoon kunnen zijn, maar waarom dan van die kutraps erover? Ze gaan nergens over. Vooral Sef's verse op die track is van dermate zielige kwaliteit dat ik me er bijna voor schaam dat ze daar hebben opgenomen. Komen er een paar nederlandse rappertjes naar de ghetto's om even leuk te doen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn clip bij Eah (of hoe je het ook schrijft) is echt hard en old scool getuigd van liefde voor the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |